Hirdetés
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Szivárvány
lo ...
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #253359 üzenetére
Nézd, én nem nagyon vágom ezt a watt-okat meg FPT mi hogy.. de azért érdekelne hol lehgetek. Annyira már nem, hogy emiatt vegyek egy watt mérőt.
Azt tudom kerékpáron 178 volt a mért maxom ez idáig. Így én ezzel számolok. Nem akarom ténylegesen lemérni mennyi lenne a valós max, de szerintem nem sokkal több. Szóval vehetjük ezt.
150-160 között simán tudok átlagot (50 vagy akár 100km-re is) pulzusilag ha úgy van. Anélkül h azt érezném "kész vagyok" (100-nál már azért éreztem a végén). Inkább a lábam fárad el hamarabb, az a szűk keresztmetszet.
Ilyen nagy átlagra gyors köreimre 155 átlag pulzus szokott lenni kb.160 felett van az hogy na ott már érzem hogy nem oké tartósan a fölött. De volt már olyan szakasz 10-20 km hogy 160 felett mentem végig szinte. Ment.. de átlagra nem menne pl egy 50km úton.
170 felett meg már egyértelműen érzem, és nem is bírok maradni. Ennyit tudok.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
di2 105 azt írja, bámulatos az aksi élettartama , 1000km na nálam ha úgy van 1 hét és tölteni kell, meg véletlen lemerülsz mert elfelejted feltölteni, lámpával is fordult már elő, akkor ott vagy hogy hop épp beállsz 36/30 as áttétre me másztál, aztán tekerhetsz házig vele (gondolom azért van valami biztosíték akármi, amivel manuálisan le tudod rakni a láncot más fogra) Ez a éppen hogy pöccinted és vált, nagyon vonzó épp. Meg az egész hatás jó lehet. Csak babrás, ha tönkre megy valami biztos drágább a csere... motor van benne stb... nem olyan mint egy mechanikus, ami jóformán örök élet.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz stickermajom #253384 üzenetére
poén volt de, nem sokat váltok én, azon eleve végig 50 en közlekednék (még hegyen is ha belejövök) szóval max hátul, 1-2-3 fokozat, de ott is beállnék 1-2 szeretett áttétemre és annyival elvagyok. Meg se szólalok, nem kérdezek, nem gondolkodok, nem számolok ugye milyen jó
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #253385 üzenetére
Az lenne a tuti, ha hazahozhatnám a meridát, itthon jól megtesztelném a pályáimon, minden kérdésemre választ kapnék , aztán már nem lenne ennyi "bizonytalanság" a fejemben. Azért csak készülök kiadni ennyi lóvét rá, tisztán látni akarom miért adom ki. megalapozott döntést akarok hozni.
Ennek az aladárnak szemmel láthatóan a kezdetektől a bögyében vagyok nem szimpatizáns.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #253398 üzenetére
Ezeknél az outiknál 40mm szokott lenni a kormány stucni alatt a hézagolás? Tehát azzal van lehetőség játszani? néhány képen olyan mintha semmi nem lenne, max egy 20mm es spacer.
"Szerk2.: 16-os fogaskerék hátul van rajta?"
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #253417 üzenetére
Na én futottam egyszer egy 36.8 km/h átlagot 30 km át, de ott kemény hátszél befigyelt
Az külön mámor volt 40 feletti tempóval repeszteni... nagyon élveztem, az az érzés hogy tudom tartani a 35-40 es tempót..loveit, 160 környéki pulzussal volt hogy km-eken át 40 felett mentem, q jó érzés volt hogy bírom, csak úgy repülnek el a km-kövek
. komoly lenne ilyen tempót szélcsendben tartva haladni. De oda sztem már kemény aero póz kell. Meg váz.. meg **[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #253423 üzenetére
De az is nagyon jó mikor városban mondjuk beállsz a busz mögé, és mész 40-45 el eh.. Egyszer egy fószer leszólított a dohányboltnál miközben h2o-ztam, hogy mennyivel mész te ezzel a bringával. Ó mondom szerényen azt mondja persze, itt jöttem végig mögötted, 40 el jöttél, és még nem is hajtottad nagyon akkor mész te ezzel 80 al is . hát mondom előfordul pörszö gondoltam magamba 80...
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #253417 üzenetére
Mi ennek az oka, a bowden kábel elvezetése megtörése?
-
fulton
addikt
GP5000 gumival mennyi km mentek el cseréig kb?
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Friczy #253453 üzenetére
"Egy hulye kérdés" de érdekelne a véleményetek(nyilván a tutit senki nem tudja de aki használt már pl trekinget es van karbon race outija...):
Ugye a csepelem acél vázas cucc. Namost a karbon vázak hajtás irányba merevek ám elnyelik a kátyukat mint a feketelyuk(koltoi tulzassal). Szerintetek ha ugyan az a gumi van mind két kerékpáron, van esely hogy akár egy race váz pl egy Giant TCR , jobb kényelmet ad mint a csepelem? Tegyük fel a nyereg is ugyan az. Mit gondoltok? Vagy ezek tényleg a trekingemhez képest atom merevek? Es teljesen más lenne hosszú távon (jobban szét rázna mint a csepelem)[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #253456 üzenetére
Ez jo, a merevebb hajtás önmagában jó lehet, tetszenek a patent visszajelzések a kerékpártól, ha mellé még nem is rosszabb kényelemre mint a csepel...pláne.
mióta spd re átmentem, ha netalán tán spd nélkül megyek is vhova (nagyon ritka), azonnal hiányzik. Teljesen mas élmeny becsatolva menni, patentebb az egész. ClickR eladtam hamar, helyette a XT T8000 van 2 hónapja eddig mentem vele 2500kilt - nagyon szeretem. masszívabb mint a clcikr volt(így utólag látom már) jobban egybe van . Azt is imádom benne h taposoval is felpattanhatok. Egyáltalan nem zavaró h nem mindig fordul oda megallaskor. Ez a pedal lesz outin is. Egyik legjobb frissítés volt. a gumik és a felni mellett.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #253459 üzenetére
Ja tenyleg azzal toljak, de miért?
-
fulton
addikt
válasz flash- #253474 üzenetére
Mindig van hova fejlődni 143 atl pulzus mellett..nem nagyon erolkodott. Jó kis agressziv geos lehet a bicó is. Szélcsend. Na meg pár ezer kila a szívben". Gondolja egy lelkes hobbista
Nutra:
Köszi az infot
Miért terjedt el országúti ez a fajta pedál kötés És miért nem használnak spd?[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #253656 üzenetére
Én sem, meg hót fesleges
A srác akinek az outiját vittem egy körre, és jött mellettem, jeleztem neki hogy "ott az üveg összetörve vigyázzon bele ne menjen", mire közölte, az ő gumijával nyugodtan belemehetek, mert abban már van kevlár. Mondom és az jó? (kicsit adtam alá a lovat), igen, azt az üveg sem vágja át, és nem hagyja hogy kilyukadjon a belső úgyhogy nyugodtan belemehetek (nem mentem természetesen)
hát nah...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Szerintem a tekintetben hogy "miért teker ott es miert este" egy rossz megközelítés.
Ha megfelelően ki van világítva előre hátulra. este a sötétben szerintem egy erős fényű hátsó lámpa feltűnő kell legyen. Sajnálatos dolog ami történt. Arra kíváncsi lennék milyen erős megvilágítással rendelkezett a bringás.
Engem meg fényes nappal akartak árokba szorítani szo szerint, rámhúzta a kormányt. Nem sokon múlt.. retkes c*ok.Hasaggymeg : megy a karate , majd bedobok par kérdést
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #253916 üzenetére
Sztem akkor jó ha sose vált sötétre villogás alatt. De ha úgy villog h közben el el alszik teljesen az nem igazán jó éjszaka. Én csak a villogót sose használom éjszaka mindig arra váltok amelyik úgy villog hogy közben van egy folyamatos alapfény.
Csak villogót nehezebb felmérni az autósnak.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Azoknak akiknek tárcsafékes országúti van mennyire tapasztaljátok h nagyobb nyomatéknál beleér a tárcsa a betétbe és cinegél..? De mintha olyat is olvastam volna hogy egyes modelleknél már megnövelték a távolságot a betétek közt emiatt. + nyikorgás fékezéskor.
(Nem ide tartozik, tegnap voltam egy kis útra és volt alkalmam egy pár km en menni egy országutis mogott (na nem ramaszva..azt én se szeretném) szimplán egy tempóban volt az utazónk. Na a lényeg, megint csak olyan benyomást szereztem mint annyiszor: hangos volt az "üzemije". Én nem tudom, vagy nem tartják rendben a hajtást, vagy ezek ilyen többségiben...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #254035 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, ahogy kirajzolódik meg se lehet javítani sztem.
----
Mininap tekerek úton lakott területen belül, dudálnak , intek hátra hogy "nyugi". Ezután ez a rendör féle duda, megint hátra intek h nyugi, közben megfordulok látom rendőrök. Megyek tovább, erre a hangosbemondóba bemondják" van am kerékpár út is". Aztán elmentek mellettem. Tudom tudom..de nem megyek a dzsulába ott pedig az volt.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #254073 üzenetére
Egész pontosan cigándon volt. Nem a kerékpár utakról híres .Meg nem mondom milyen tábla volt. Egyébként nem egy tipikus városi forgalmas szakasz.
De gyakran megyek tiltó tábla ellenére is 1 2 helyen az úton a közelemben. Kifejezetten van egy kerekpár út, amin szinte mindig van üveg és kosz. ( ha üveget látok meg szoktam állni és lerugdosom a kerékpárútról) (Ott kaptam defektet egyszer) na oda nem igen szoktam lemenni, ott tábla tiltja h az úton menj ellenére is...de pl sátoralja-Pálháza közt is van egy hosszu kerekparut, most a minap legyetlen koszos volt tele gallyal .. nem szívesen! de emiatt most ott szintén az úton haladtam (tiltó tábla).
Dzsula(dzsuva talán így ismered): kosz szemét mindenes összefoglalója
-
fulton
addikt
Egyszerü a megallasok főleg az elején az utnak sokat rontanak. Aztán minél nagyobb a megtett táv annál kevesebbet, 100km en észre sem veszed az átlagon pár megallast. Meg minél nagyobb átlaggal mész magadhoz képest persze, ha kicsit lazulsz nem tekersz már apad, de aztán azt vissza szedni nyami megint csak táv/idő fügvénye mennyit kaszál el.
Egy sok idős városi plroszkálás több egészbe kerül. Még 50km után is.
el kell dönteni milyen célból indul el az ember És aszerint menni Nyilván ha gyors körre megyek akkor nem megyek be város közepébe hanem olyan helyen haladok akkor kevesebbszer kell megállni már csak azért is mert nem szeretem ha kiesek a templomból a megállások miatt.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
Ruházati észrevétel:
Két nyári mezem van sokat mentem velük, NW extreme(NW top, UV protect), és Blade air (utóbbi a kánikulának titulált) közép kategóriának lőném be.
Blade air melegebb mez mint a zárt Extreme. Hiába elől hátul vékony hálós cucc, melegebb érzet. Más anyagból készültek. Extreme jobb érzés (is) hordadni. Annyi a "hátrány az extreme" meznek hogy testre szűkülős fazon, így aki ezt nem szereti vesztős. A blade Kicsit lazább, természetesebb, de pont jó mértékben, nem lobog. Karnál patent nem csúszkál egyik sem.
Az Extreme mez az abszolút kedvenc (15-16 foktól felfele jó de ha ennyi fokban indulok, azért alá veszem a vékony nyái aláöltözőt), még fázni is lehet benne egy jó nagy meleg nyári napon, annyira jól hűt, beleizzadni nehéz nagyon gyorsan szárad, de pl mászásnál sikerültszószó...én megvettem még hamar a blade air-t gondolván mégjobba lesz a nagy melegben, de nem így lett. Megtartom, pót meznek jó, pl ha kimosom a másikat, akkor ebben tudok menni rövidebb utakra, vagy ha csak úgy begurulni városozni..."civilesebb" . Szabása tetszik színe is és élhető is, de meleg(ebb érezhetően).
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #254131 üzenetére
Hát erre annyit tudok mondani, én alapjaiban XL méretű gyerek vagyok 185/80kg-al. utcaiban is. Nagyon ritka ha L veszek(akár utcaiból is, de viszont utcai nadrágból már inkább L kell).
Kerékpáros mezből L nem jó pedig méret tábla alapján az lenne az ajánlott (minden mezem XL) (szeretem az inkább testhez álló szabást), XL kell, egyedül NW nyári hálós alából vettem L est - ott az volt a jó.
Castelli gatyó szintén race szabású. L kapásból elvetve, XL vettem. Jó, a betét mérete is jó. És tetszik is ahogy áll rajtam, nem idétlen.figyelj ez ilyen, nincs mese ha tutira akarsz menni be kell rendelni, aztán vissza ha nem jó/ami nem jó. Castelliből, aláöltözőből stb én pl volt hogy 2 méretet is lerendeltem, de pl a NW mezt is mikor vettem, Pestre lekértem minden féléből 2 méretben, felutaztam és végig próbáltam mindet. Egyszer kell végig zongorázni ha úgy van, utána már tudni fogod.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Megjött a bikeinn pack. Shimi Ex300 spd + topeak nyomásmérő.
46 os lábam van táblázat/mérés alapján rendeltem elsőre a 46, az ment vissza kicsi volt. Ez tökéletes. nem lóg ki a labam belőle. Azt kell mondjam pedálozás/járás közben (rem gyakolatban is) ez kényelmesebb lesz, + nagyon szellős mindenhol a nw corsair hoz képest ami ehhez képest total zárt, könnyen átjár a levegő rajta szinte akadálytalanul (megfujkáltam). Talpra azonos merevségűek. Ezt tipikusan nyári napokra vettem (szintén) mindenes cipőnek. Külsőre is tetszik.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz itouchfan #254166 üzenetére
és milyen jó szolgálatot tesz a bajban nekem BikeWorkX van.
A nyereg pálcára, zsir+karbon paszta kellett hogy elnémuljon teljesen, és ne is csússzon hátra alattam. Hihetetlen..kap egy kis nedüt az égből (vagy mosás után - de nagyon ritkán mosom), és rá 1-2 napra már esélyes lehet hogy valami nyekegni fog x km után ami egy nagyobb útnál bosszantó tud lenni. Segíteni szokott ha a peremnél (nyeregcső, kormányszárnál ) ujjal kis zsírral tömítem a rést ahol bejuthatna a viz. bár a kormányszárnál alulról is beveri a kerék sajna..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #254167 üzenetére
Én is szoktam nézegetni olykor vissza magam, ezt nagyon szeretem a straván hogy könnyen össze lehet lőni a korábbi eredményeimet, és felismeri a pályát hogy mikor mentem rajta korábban. Ha meglesz az outi, nagyon kíváncsi leszek mennyi lesz a változás Nem ringatom magam nagy számokban, de jó lenne nyerni vagy 2-3 km/h átlagot egész útra vetítve (hasonló pulzus átlag mellett), még nagyobb távokat be tudnék iktatni kirándulni.
Ez pl cirka fél év különbsége (legdifibb).
(de azt tegyük hozzá! hogy ebben tekertem 5000km közte, változott a gumi, a kormány magasság..., én is fogytam 2-3 kg. és bicó is kicsit + átváltottam spd-re..szóval ezek szummája, így érdemes nézni)
Hellyel-közzel mind a kettő szélcsendesebb nap volt.andrisbandi: mm ez jó, és ötletnek is, köszi. utána járok majd. Sztem segít
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #254171 üzenetére
Ha pl nagy távot megyek kirándulni, akkor z2 tetején, z3 alján töltöm nagyjából, átlag is oda esik. Ott a cél egyenletesen végig vinni a napot anélkül hogy hazaérve megroggyanék. be kell osztani az erőt. De reményeim szerint ott is meglenne az outival az előny.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #254142 üzenetére
na srácok, erről ennyit cipő megy vissza... sajnálom mert tényleg jó kis cucc, de hangja van!
..ez a szövet hang ahogy mozog a lábfej (tekerés közben lenne)...és ezt nem néztem/nem gondoltam előtte, "ki sem játszható", megy vissza. Corsair marad 1 cipőnek. Az totál néma tekerés közben. Pici zsírt szoktam kenni a csat bőr részre ahol érintkezik a cipő bőr részével és így teljesen néma mozgás alatt , meg néha a talpára kis tf2 a stoplis résznél a gumihoz volt 1szer hogy az nyikorgott.
TopeakPSI is megy vissza. nem jó, sok levegő kiszalad mikor használod, képtelenség jól belőni vele. Az Schwalbe egyszerűbb de precízebben használható inkább abból legyen 2.#254181flash-: valamennyire nálam is koszos a lánc, azért nem fém tiszta. Ilyen feketés dzsulás... de fogod rongy szárazon körbe fogod megtekered és tiszta lesz. (hellyel közzel ) ennyi. Nem kell azt 100 szor forgatni, párszor, aztán láncszemeket megmozgatod látni hogy jól bekerült vagy sem..ennyi.
Nálam a csepel stabil volt 57km/h nál eddigi maxom vele. 100 as stucnival totál közép fogásban. (és hogy élveztem)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest