- Fotók, videók mobillal
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #253454 üzenetére
Kényelmesebb lesz, mint a csepeled. Az alu, illetve karbon között is érezni a különbséget, pedig az összes alu gépem már karbon villás. El se kezdd ebbe belelovallni magad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #253454 üzenetére
Nem értelek. A teljesítmény (minél nagyobb sebesség) és a kényelem egymás ellen dolgozik. Minél kényelmesebb egy bicikli annál lassabb leegyszerűsítve. Be kell vállani valamennyi kényelmetlenséget, de csak annyit, hogy ne fájjon semmi. Engem például egyáltalán nem érdekel, hogy kényelmes legyen a bicikli, legyen hajtásra merev és hatékony. Persze ésszerű határokon belül értem, de engem egyáltalán nem zavar, ha hátul merev a gép és dobál a rossz úton. Egyedül elől legyen annyi komfort, hogy ne rázza szét a csuklómat, ezért lett merev villa helyett levegős teleszkóp.
Ha neked ez nem jó, akkor nem outi való neked, hanem valami fitness vagy gravel gép, az "megengedőbb" a merevségben és nem ráz szét. Attól hogy karbon a váz nem egyenlő azzal, hogy rögtön kényelmes lesz. Attól függ mire tervezték meg a mérnökök.
Terepen még bonyolultabb a dolog, főleg ha nem hardtail. Ott egyszerre több dolognak kell teljesülnie. Hatékony legyen, pontosan lehessen irányítani, magabiztos legyen ha lefelé ereszti neki az ember. Ezért sem könnyű megtervezni egy fullyt.
Ezt csak azért írom, mert olyat nem fogsz találni ami kényelmes és rögtön csúcsokat fogsz dönteni sebesség téren (magadhoz képest).
-
Friczy
senior tag
válasz fulton #253454 üzenetére
Nem nyelik el a kátyúkat, tehát itt már hibás a kiindulópont.
A kérdésed egyébként rossz, mert a Csepeledről tudjuk, hogy kicsi neked, tehát egy neked megfelelő bármilyen váz kényelmesebb lehet, mint a Csepeled, anyagtól függetlenül.
Acélvázzal nekem nem volt összehasonlítási alapom (nagyon régen volt acélvázas trekkingem, dög nehéz volt, viszont volt rajta teleszkóp, szóval teljesen más világ).
Amivel viszont van, az egy aluvilla a karbonnal szemben.Volt egy Merida Speederem, ami full aluvázas volt, ez több átalakításon ment keresztül, ebből az egyik az első villa cseréje karbonra. Ez jó csere volt, az alu az összes mikrorezgést képes továbbítani, és még ha nem is éreztem feltétlen közvetlenül, a csuklóm megérezte (nyilván a keréknyomás is számít, 28-as külső volt többnyire 6-7 bar nyomással). A karbonvilla pont ezeket a mikrorezgéseket nyelte el, emiatt kényelmesebb volt.
Természetesen ez csak alu vs. karbon összehasonlítás, az acél rugalmasabb, arra nem tudok mit mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- BTWIN gyerekbringa eladó