- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android car alkalmazás xiaomi mi 9 vs autós kamera közötti csatlakozás probléma.
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz
MPowerPH #247535 üzenetére
Igen, erre lennék kíváncsi, hogy milyen a rendezvény. Mert még sose voltam. És ha ez egy vérkomoly verseny, akkor nincs ott a helyem. De ha a mezőny nagy része azért nem annyira komoly "versenyző", hanem ez egy jó hangulatú tekerés, az szimpatikus lenne nekem is. De én nem tartok ott, hogy versenyezzek.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #247608 üzenetére
Nem az ebike vált ki ellenszenvet. Csak néhány ebike felhasználó.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ennek a monobloknak amit vettem, kisebb az a külső "recés" része, amivel meg kell húzni, mint annak ami a bringámon volt. Ez meglepett kicsit, másik leszedő kell hozzá (vagyis jelen esetben már felfele megy). Azt hittem ez legalább standard a Shimano-nál. Biztos így spóroltak grammokat.
A hajtókaroknál miért írják azt, hogy 12 sebességeshez? [link] Mitől nem jó ez a 10 sebességeshez, vagy a 11-hez? Vagy csak azért írják oda, mert az a max?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Fall-N #247714 üzenetére
Jót vettem. Országúti bringám van. [kép]
Valószínűleg amikor a bringa új volt, akkor vagy ez volt a standard és azért van benne ez. Mert rá van írva, hogy road [kép] . Vagy az osztrák tulaj vett bele MTB-set.
Szóval most jó kerül bele, az a lényeg.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Ringman #247722 üzenetére
Nem tudom pontosan ezeket.
De jó lesz minden, tegnap össze lett szerelve, passzolnak az alkatrészek.
Nem azért írtam mert gáz van, csak meglepett, hogy különbözik a szélességük.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
ZolkoW #247729 üzenetére
Valószínű, hogy nekem is van, full eredeti, gyári doboz. Csak úgy eldumáltunk tegnap, hogy meg sem néztük a dobozban.
Majd ma meglesz biztos.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Fall-N #247785 üzenetére
Jó, hát nem kell mindenkinek emlékeznie, hogy kinek milyen bringája van.
Igen, most helyre került. Remélem elmúlt a kattogás is. Bár nem volt időm tegnap kipróbálni. Ma meg akkora szél van/lesz itt, hogy lehet nem is fogom hallani menet közben.
De elég sok dolog ki lett szűrve. Ha kattog, akkor valószínűleg a pedál lesz az. Mert a nyereg-nyeregcső is takarítva lett.
Ha ma nem, holnap kiderül, hogy jó lett e.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
ZolkoW #247801 üzenetére
Tuti nem viselkedne a mostani sofőrök 90%-a parasztul. Mert egy 500Le-s autó, konkrétan természetes szelekciónak számítana a kezükben. És a 90%-uk túl se élné.
A maradék egy kis százaléka lehet, hogy paraszt lenne.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
andrisbandi #247812 üzenetére
Lehet én nem vagyok még teljesen ébren, vagy fitt. De az első mondatból semmit sem értek.
Ehhez van valami referencia, vagy forrás, amivel értelmessé válik?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Ringman #247949 üzenetére
Kíváncsi lennék a Sram eredményeire is. Azt tippelném, hogy ők meg elkezdtek feljönni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Most pár napig nem voltam. Folytatnám a "valami kattog sztorit".
Szóval, a monoblok cserélve lett. A nyeregcső, tisztítva. És még másik pedállal is ki lett próbálva. Úgy is pattog/kattog valai.
Ráadásul a bal hajtókarom így néz ki: [kép] és a hang tuti arról az oldalról jön.
Szóval most hajtókar cserét tervezek, de sok kérdésem lenne.A hajtókar hosszát hogy kell mérni? Lyuk közepeket?
Nekem most ilyen van: FC-R600 ezt szeretném lecserélni. Majd délután lemérem a hosszát. Nem tudom, hogy érdemes e Ultegra-t venni, vagy a 105-ös is jó lehet?
Mivel a 10 sebességes van, azt meg nem kapni. Így inkább a 11 sebességeset keressem? Vagy 12 sebességes is jó lehet? Itt gondolom a lánc számít.Igazából ez a sebesség kérdés a legégetőbb nekem. Semmi tapasztalatom, és ezzel jól elcseszhetem a vásárlást.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Ringman #248479 üzenetére
Ez került most bele: SMBBR60
mauimagic Igen, mintha mindig a bal hajtókar terhelésénél hallanám csak.
Fall-N Karbon a váz, szóval nem vezeti. Nem merem azt írni, hogy biztos, de szinte biztos, hogy bal oldalról jön lentről a hang.
Ezt egyébként haverom is mondta, hogy annak a hajtókarnak attól még semmi baja. Csak elég hülyén néz ki, gondoltam az a baj.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Fall-N #248510 üzenetére
Nem mozog. Azt már néztem. De már kicsit megőrjít.
Most volt a monoblok csere. Át van kenve minden, meg van húzva.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
stickermajom #248515 üzenetére
Ha már Ausztria. Nem tudom ki volt már az Aggsteini várban. Tegnap voltunk. De úgy, hogy lent megálltam, és felsétáltunk. Jó ötletnek tűnt, párom nem díjazta annyira.
Végig azon gondolkodtam, hogy bakker, én ide visszajövök bingával! Nem tudom, hogy ki volt már ott, brutális emelkedő: [link]
Az egészben van egy kis Visegrádi vár vibe, de sokkal brutálisabb emelkedő.
Esetleg valakinek volt már hozzá szerencséje bringával?[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
ESBringa podcast az 575 egyik alapítójával, Rohtmer Balázzsal. // Spotify link: [link]
Érdekes beszélgetés. A TdH mezekről, más nagy márkákról, és a "hogyan készül"-ről..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Megrendeltem a felniket. DT Swiss PR 1600 Spline 32 lett természetesen. ROSE-on volt elvileg készlet. Durva, mert tegnap néztem, és akkor még nem volt a hátsóból.
413€ lett a vége szállítással. Nem akartam tovább várni vele, mert most eléggé jó az € árfolyam.ui: A kattogást meg majd orvosoljuk valahogy.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #248704 üzenetére
Én attól félek -de igazából azt sem tudom, hogy lehetséges e-, hogy nehogy a monoblok fém perselye (amibe belecsavarjuk) mozogjon a karbon vázban, és az kattogjon. Mert ha ez lehetséges, és az pattog/kattog, akkor azzal nem tudok mit kezdeni. De bízom benne, hogy valami piti probléma van csak. Ezért is rendeltem meg inkább a felnit, az előtt, hogy megoldódott volna ez a kattogás.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
flash- #248663 üzenetére
Ezek a százalékok brutálisak.. Nem véletlen, hogy profi WT versenyeken sem mászatnak nagyon 20% felett a profikkal. Szinte értelmetlen.
Az az 54.8% meg valami "bug" lehet. Mert ez alapján nem tűnik annyira durvának: [link]
Ez a korábbi videójuk: A legmeredekebb budapesti utcák | Top 10„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #248718 üzenetére
"minél fentebb vagy annál tovább látsz."
Ez milyen igaz!De csak azokkal kell foglalkozni, akik leelőznek. Nagyon előre nem kell tekinteni, mert az fájhat az egónak.
Én mondjuk mivel rendszeresen nézem a profi versenyeket, így mindig az van a szemem előtt, hogy felesleges túltolni az arcoskodást amatőr szinten, mert ott a másik szint, a profik. Akik meg úgy mennek, hogy hihetetlen.
Múltkor megelőzött egy srác dobkőre felfele. Ott mosolyogtam magamba, mert arra gondoltam, hogy utána kellene szólni, hogy "Jó persze, de a te lábad le van borotválva!" Szóval én így szórakoztatom is magam. Viszont sokszor volt már az, hogy elmentek mellettem, és akkor kapcsoltam, hogy csak lötyögök, és tudok én ennél gyorsabban is menni. Szóval sokszor jó ébresztő is nekem, ha elbambulok. Szerencsére viszont ritka, hogy előznek, még ha nem is vagyok erős. Mert valljuk be, azért nem esik az jól, ha otthagynak. Főleg ha ebike-os, de ezt hagyjuk is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Na kíváncsi leszek, hogy mi lesz. Mert most már 11 hetet írnak szállításnak, a hátsó kerékhez: [link]
Így volt kb. tegnap is. Viszont a visszaigazoló email-ben is 1 hét van írva. Ezért is rendeltem meg ma reggel. Remélem nem csak valami hiba/bug volt, és tényleg megkapom. Mert 11 hetet nem akarok várni.
Érdekes lesz, izgi.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #248746 üzenetére
Bácsi! Nyomjál már egy enter-t a kép linkelés után, mielőtt írni kezdesz! Köfi!
Marha jól néz ki a barna oldalfalú gumi. Bár lehet csak azért vagyok oda érte, mert nekem még nem volt.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #248750 üzenetére
Abszolút a barna mellett vagyok. Mert jobban néz ki szerintem. A következő guminál szerintem majd kifizetem én is a felárat. Most még újoncként mindegy volt nekem. Ezért lett fekete GP5000. Meg így elsőre meglepődtem a sima fekete árán is.
De szerintem a követezőre kipróbálok majd egy Vittoria gumi szettet, és azt barna oldalfallal. Kíváncsi vagyok a Vittoria-ra, még úgy is, hogy a hajamat eldobom most a GP5000-től. Nagyon tetszik.#248751 peetie1
Igen, akartam is írni az előbb, csak mire eszembe jutott, kifutottam a szerkesztési időből, hogy valószínűleg a raktárkészlet pont az én rendelésem után fogyhatott el (jó esetben), ha jól működik a rendszerük. Szóval annyira nem félek. Majd kiderül.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Tudom, így videó alapján szinte lehetetlen megállapítani, hogy mi kattog, de csináltam megint két videót, elég jól hallani.
[link]
[link]
Borzasztóan szétcsesz az ideg miatta.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
andrisbandi #248791 üzenetére
Monoblok csere megvolt. És másik pedállal is megpróbáltam. Nyeregcső meg váz kitakarítva. Egyébként is kattog kiállva is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
flash- #248792 üzenetére
Ez valahonnan a hajtókar és monoblok körül jön fixen. És terhelésre leginkább. Állványon nem hallani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Mezga Aladár #248828 üzenetére
Nem volt próbálva. De jövőhéten ha megjön az új kérek szett, akkor lesz. Akkor lesz új sor és lánc is. Szóval akkor megint ki lesz zárva pár eshetőség.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
válasz
stickermajom #248919 üzenetére
Várom a szakiktól a vázgeometria elemzést róla.
#248922 stickermajom:
Ez jó volt.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Örömhír! Már nem kattog a bringám!!
(<- utálom ezt a smilet, de most ide illik)
Röviden: Mentem ma egy kört, és már megőrjített a kattogás. Szóltam a szakinak, hogy nézzen rá pls. Írta, hogy már mehetek is. Szóval mentem is.
Tekerte, próbálgatta, konzultáltunk, hogy középen kattog. De nem a monoblok. Az atom stabil (meg vadi új is ugye, ráadásul ő szerelte be.)
Aztán elkezdtük tekergetni a vázat. Egyikünk ellentartott a másik meg adott neki. És egyszer csak "hopp, ez mintha hátulról jönne"..
Kiszedtük a hátsó kereket és ott mindent megtisztítottunk. Még a hátsó váltó konzolja is le lett szedve (az a piros rész a képeken), a csavarok bezsírozva, úgy ment vissza minden. Itt ezen a részen: [kép] [kép]
Szinte biztos, hogy ez volt a ludas, de itt hátul végül minden meg lett tisztítva.
Szóval valami kosz, homokszem vagy ilyesmi volt a ludas! Ez kész!... Én nem is gondoltam volna.. Bebizonyosodott számomra is, hogy a karbon is ennyire vezeti a hangot. Mert én esküdni mertem volna, hogy a monoblok körülről jön a hang.
És egy kis koszdarab volt, ennyi... Én meg majdnem rendeltem hajtókar szettet ~100ezerért.Aztán örömömben mentem még egy kis ~30km-es kört, megtapostam, nyúztam, de nem jött elő a hang. Nagy most a boldogság.
Rengeteg tanulni valóm van még a bringákról... Bárcsak annyi lenne ez a hobbi, hogy csak tekerni kell.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
stickermajom #248991 üzenetére
Azt nevezik váltópapucsnak?
Amikor írtad, gondolkodtam is, hogy az mi lehet? De gondoltam biztos elől a váltó valamelyik része.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #248996 üzenetére
Hallod... Ennyi videó és komment után, tényleg csak most jutott eszedbe ezt megemlíteni, amikor tegnap már azonosítottuk a kattogást?
Csak viccelek!
Viccelek, mert pontosan ez a kattogás oka nálam is. Ez ma bizonyosodott be. Mentem egy Dobogókőt, és felfele az utolsó 3km-en megint elkezdett kattogni. De nem lettem ideges. Amikor felértem, húztam egy kicsit a hátsó gyorszáron, és el is múlt. Rögtön eszembe jutott a kommented!
Szóval akkor kijelenthetjük, hogy qva erős vagyok nem? Kemény mint a vídia!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Mezga Aladár #249051 üzenetére
Szerinted komolyan írtam azt az utolsó mondatot?
Új kérek meg remélem megjön jövőhéten. Aztán remélem azzal el is múlik majd a jelenség.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szuszinho #248899 üzenetére
Ez a klimat.app ez mi? Hogyan működik amit látok nálad Strava-n? Csak simán belépek a Strava accountommal, és minden feltöltött aktivitást kiegészít az időjárással?
Ingyenes verzió használható belőle? Vagy a fizetős ami jó?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szuszinho #249215 üzenetére
Haha..
Tavaly voltam arra még a trekkinggel. Ezt szó szerint értsd, ahogy írom: Üvöltöttem hangosan ott, a puszta közepén, hogy legyen már vége ennek a @!"'§#+" útnak.
Pedig azon a bringán még volt elöl teleszkóp is.
És akkor meg is fogadtam, hogy soha többet nem megyek arra. Főleg nem az országúti bringával. Ugye legutóbb inkább elmentem Bajnáról Szomorra.De munkatársam, szereti azt az epöli részt. Neki egy Specialized Roubaix bringája van, és azt mondja, hogy az az ő Paris-Roubaix szakasza.
Bolond(?).
Köszi az infót, kipróbálom akkor azt az időjárás appot.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szuszinho #249221 üzenetére
Ott teljesen friss aszfalt van. Valaki tett is be képet már róla a topikban.
Csak nekem személy szerint nem tetszett a környezet annyira. Ezért nem járok arra sokat. De sokkal jobb mint Epöl!Szer. : meg is van [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Citroware #249224 üzenetére
Azért ezzel is vagány lenne melóba járni: [link]
És még a terepet is bírja.
GASGAS és Husqvarna inkább motor gyártó. Előbbi trial gépekben jár élen, utóbbi a dakar féle mocikban.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
f4lcon #249228 üzenetére
Jaaa én azt se tudtam, hogy ezek a cégek tényleg gyártanak kerékpárokat. A KTM-et tudtam, meg a Felt-et. De a többit nem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
6030D #249423 üzenetére
Ki merre nézi a TdH-t a héten?
Szombat-Vasárnap tervezek kimenni a szakaszokra.
Vasárnap még nem tudom. Szombaton Pilisszántó szerintem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz
6030D #249440 üzenetére
Időkép-en és az alkalmazásban a pillanatnyi térképen, más felhasználók jelentik az aktuális időjárást. Én azt szoktam nézni itt a környékben. Szerintem az elég jó támpont.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Nagy tapasztalatom nekem sincs ez ügyben. Ez a hivatalos lezárás: [link] és [link] Én is ebből indulok ki.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz
szuszinho #249455 üzenetére
Na igen, van tempó. De "Dobkőn" is körözni fognak, meg vasárnap is. Majd meglátjuk, hogy milyen idő lesz.
Tavalyi Giro-n az időfutam volt marha jó, ott ilyen videókat csináltam: [link] De Esztergomban sem volt rossz nézni, az az ~5mp
.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Nem tudom néztétek e a tegnapi TdH szakaszt, de Jakobsen nagyon megalázta a mezőnyt.
[link] Ahonnan jött, amilyen tempóval... Nagyon durva.
Caleb Ewan-t is érdemes nézni, amint meglátja Jakobsen-t és, hogy milyen tempóval jön balról, visszaül a nyeregbe és hagyja az egész sprintet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-