Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz truefx #211273 üzenetére
Hát a Squirt azthiszem azt írja, hogy ha azzal akarod kenni, és más fajta kenőanyag van a láncon, akkor előtte azt csumára le kell takarítani (mosni). Ennek az az oka hogy egyrészt a különféle kenőanyagok lehet oldják egymást, másrészt pedig nem fogja tudni bevonni a Squirt rendesen a lánc részeit a másik kenőanyag miatt.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
nagyúr
válasz truefx #215421 üzenetére
Velocisnak jobb a BOA-ja mindkét irányba állítható. Én is néztem a Circuitet de nekem ez fontos szempont volt. Circuitnél ha nem jó a feszesség lazítani csak teljes kioldással és újra feszítéssel tudsz ami menet közben macera.
Meg lehet a Velocis pár más apróságban is jobb, azért egy kategóriával feljebb van (mondjuk árban is). Most emgnéztem, mintha a talpuk anyaga is eltérne, a Velocist picit merevebbnek mutatja a Bontrager a saját skáláján.
Fehérváron a Haris (Trek) kerékpárboltban vettem. Mivel a kifutó akciósból nem volt améretemben meg színben amit szerettem volna így 72.000 helyett megkaptam a kifutó generáció 60.000-es árán.
Pont ilyenem lett: [link] csak így olcsóbban.
Elég sokat olvastam róla, a nagy többség nagyon dícsérte szóval igencsak várom hogy tesztelhessem de ez a csoda idő miatt még kicsit csúszik.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Nutra
tag
válasz truefx #217219 üzenetére
Napfénysüti
Csatlakozva az előttem szólókhoz, én is csak maximálisan tudom ajánlani a Variát. Már korábban írtam első benyomásokat, most kb 600 km után (országúti, trekking vegyesen) is azt mondom, hogy jó beruházás volt. Nagyon megbízható, sokszor csak megerősítésképpen nézek hátra, de már tudom, pl. hogy lesz helyem egy balkanyarra, sávváltásra vagy csak nagyobb kerülésre. Egyértelműen érzem, hogy sokkal jobban tisztelnek az autósok (nagy többsége). Sokszor inkább lassítanak, minthogy cinkesen elmenjenek mellettem, nagyobb ívben, indexelve kerülnek. Cserébe, ha én már látom, hogy elmehetnek, húzódok, intek - sokszor kaptam már köszönést is . Nekem is Wahooval megy együtt, ott a hang teljesen hallható és érthető. Az árat egyszer kell kiköhögni, de minden alkalommal jó érzés, hogy van. Dekás ár volt akkor is a legjobb. -
jjeahh
nagyúr
válasz truefx #222262 üzenetére
Ahogy elnézem a GP5000-eseket, mindegyik Vectran Breaker | LazerGrip | ACT és a TPI is ugyanannyi attól függetlenül, hogy milyen színű az oldalfal, ergo ugyanolyan strapabírónak kell lennie, mint a fekete. Irigyellek is ezért, én már rég barna oldalfalas gumival nyomulnék, de a barna mtb gumik valamiért soha nem kapnak oldalfal védelmet, vékonyak, mint a papír .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz truefx #222262 üzenetére
Már én is hallottam erről a gyenge oldalfal dologról, sőt a GP4000-nél is emlegették ennek ellenére sose tapasztaltam.
2 garnitúra GP4000 és 1 garnitúra GP5000 (TL) tapasztalattal mondom. Pedig én bő 90 kg vagyok és szeretek dinamikusan kanyarodni.
Nálam az egyetlen negatívum a GP5000 TL exrém nehéz felhelyezése. De állítólag az utód GP5000 S TR-en ezt javították.Na de majd most a Schwalbe Pro One TLE-re kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
flash-
veterán
válasz truefx #222262 üzenetére
"A GP5000 panaszokra van linked? Nekem eddig nagyon bevált, de lassan cserélni kell, és a barna oldalfalast sikerült csak beszereznem. Aggaszt, hogy az lehet az "Achilles sarka"."
tele a reddit vele
[link]amúgy nekem is bevállt, ha "rendeltetésszerűen " használjuk szerintem nincs ami megütné az oldalfalat, persze ha kátyúzunk az már más,de az szerintem bármelyiket kicsinálja,.
én a legkisebb kátyut is kikerülöm, szerintem van aki nem fogja,aztán meg csodálkozik.
bár itt a redditen vannak "spontán'szakadásos képek, márha spontán történt valóban..
(meg nem kellene túlfújni, szerintem alap hogy be kell azt tartani ami rá van írva, plusz melegben fél bárral megemelkedik a nyomás menetközben szóval én azt is bekalkulálom. De egyébként meg az ilyen silca calkulátorok meg nekem túl alacsony nyomást számítanak legyen az bármennyire profi versenycsapatok mérnökei által megírt kalkulátor.ha úgy fújtam, kanyarodásnál,tekerésnél hallottam a tekerések ütemes klasszikus gumihangját mint amit hallasz mikor montival tekersz lassan v. kanyarodsz.szerintem ez egyértelmű jele hogy lapos, úgyhogy inkább a felső határ alatt fél bara fújom egyébként is 93 kiló vagyok..fulton:
Nektek az átlagsebességet nem rontja le a "mérő?". Én akár hányszor megállok azt is beleszámolja, nyilván az óra megy tovább mivel én nem állítom le manuálisan, és így kijön ilyen 11 km/h átlagsebesség meg 13....holott nem.
auto pause funkció nem fogja annyira,bár van egy kis latencia,ha megállok kell neki még 1 sec hogy megálljon. egyébként átlagot nem nézek, illetve intervall átlagokat inkább, egész kör átlagot nem érdemes,hisz befolyásolja a szél,stb.."jjeahh :
"Where low end carbon frames have a dead, wooden quality to them, a similarly-priced alloy bike can be springy and compliant"
"There’s an extent to which you’re going to have to take my word for it, but based on the large number of entry level road bikes I’ve ridden, I can confidently assert that the latest generation of alloy frames are simply better than the most affordable carbon ones"
Ááá, amikor itt leírtam, hogy az Allez, Chisel valszeg hozza egy belépő alap karbon váz szintjét (ha nem jobb), sokan a fejemet vették, hogy nem, mert a karbon mindíg jobb . Valszeg egyáltalán nem mindegy milyen alut hasonlítunk, milyen karbonnal."tuti hogy számít, nekem Speci allezt sikerült kifogni és nem kényelmetlen jó uton meg mint a vaj,csak abból errefele dél pest megyében nincs sok(bár most elmúlt hetekben elindult egy nagyszabású javítás pilis-káva-gomba-környékén,meg még 1-2 részen,hátha folytatódik a dolog,de kb megvárta az állam hogy mindenütt szar legyen és most kezdi javítani..kerékpárútról meg ne is álmodjak,talán Monoron van 1km,meg cegléden és a ceglédi strand között és ennyi,szerintem inkább a vidéki kerékpárutakat kellene épiteni nem pedig a budapesti közlekedést tovább rontani)
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz truefx #222574 üzenetére
Csak azt nem értem ha ennyire nem szeretnék az ott lakók, és ez nem olyan igény, hogy csak azért se arra menjenek, jó indokok is vannak, ráadásul van alternatíva ami jobb is, akkor mi a fenének erőltetik. Amibe került a népszavazás,(igaz csak helyi) meg a sok herce-hurca, már el is készülhetett volna az alternatív útvonalon.
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
parandroid
félisten
válasz truefx #223419 üzenetére
Enyémben is kb 5000 lehet a 2 szezon alatt, talán kicsit több. Télen akcióban beendeltem az utódját, ha ez a szezon jól sikerül, ősszel úgyis csereérett lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rétisün
veterán
válasz truefx #223419 üzenetére
ez alighanem csak az én defektem, de inkább eltördelném a kezeimet, mint hogy így befogjak egy bringát egy ilyen szerelőállványba.
nyilván nem lesz baja a váznak, vagy a nyeregcsőnek, ha úgy van befogva egy bringa, de nekem mégis mindig a hideg futkos a hátamon amikor ilyent látok.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz truefx #223423 üzenetére
igen, ez csak ilyen saját hülyeség, semmi közöm hozzá, ki hogyan bánik a bringájával.
kerékszerelésnél mondjuk simán felfordítom, a fékváltókarokon elácsorog addig, amíg mondjuk gumit cserélek. annyi idő alatt még a tárcsafék sem levegősödik fel.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
parandroid
félisten
válasz truefx #225764 üzenetére
Karbon kerékkel, ha jól látom (wtb pixels) 1xesített hajtással, platformpedállal, és nagyiüléssel. Még az állítható, emelt stucnit, meg a rugós nyeregcsövet hiányolom, esetleg ezeket még egy aero előrehajló támaszkodóval kombinálva. Persze kerekeket tubelessesítve!
Na, és akkor ez a bringa tényleg mindenre jó!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz truefx #226750 üzenetére
Igen, és nálam bevált, merem ajánlani.
Van, h full fehérben csapatok.
Ha olajfoltot kap a gúnya, néha Vanish-el megáztatom/kefélem.
Teljesen kihozza. De akárhányszor öblítem, a mosószer illat benne marad hosszú ideig. Csak infóként mondom.▓▒░ Dell - i7 - akku 5ó ░▒▓█► https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7/friss.html
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz truefx #226762 üzenetére
... de profin váltotta az irányt, fent feléd tekerve szorul, lent meg kifelé tekerve, vagyis ahogy használat közben teszi a kezed.
Dark Archon... egyrészt csúnya az a horog, másrészt nemcsak csupa sár lesz a bringa hátul ha eső van/vizes az út hanem ráfutásnál + kár ami ott hátul figyel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz truefx #226747 üzenetére
DM-nek van sportmosószere, talán nem pont ez a neve, de rajta van, hogy sport cuccokhoz. Kék flakon. + Ez mellé fertőtlenítős dm öblítő. Tok jól működik (Nem, nem olyan mint egy öblítő, kb víz állagú, bem fog beleragadni.) Ismerős meg Sanytol adalékkal mossa a sport cuccokat, azt mondja az is perfekt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz truefx #229832 üzenetére
csodálatos.
albánia még ilyen, ott az úton simán odaraknak forgalomcsillapításnak fekvőrendőrt felfestés és tábla nélkül.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Jester01
veterán
válasz truefx #229832 üzenetére
Igen, mi is észleltük. Konkrétan lejtőn kanyarban van az első, simán fekete aszfaltból kialakítva úgyhogy különösen sötétben abszolút esélytelen volt észrevenni ha nem tudtál róla. Ha táblázzák meg festegetik az fejlődés. Pont ma megyünk arra, akartam fotózni aztán a közútkezelőt (vagy egyéb illetékest) megkeresni, hogy erre volt-e engedély és jó-e ez így.
Szerintem eddig ott nem volt baleset. Most legalább lett egyből, éljen.
Jester
-
chubby2o6
senior tag
válasz truefx #249989 üzenetére
Miért nem tartasz a melóhelyen egy melós cipőt? Ha iroda, nyugodtan át tudod venni meló előtt/után. Így nem kell kompromisszum, bringára olyat, ami bringázáshoz kényelmes, melóhoz olyat, amiben simán elvagy egész nap.
Előbb-utóbb úgyis rá leszel itt beszélve egy spd pedálra/cipőre , akkor úgyis kelleni fog egy munkahelyi cipő . -
chubby2o6
senior tag
válasz truefx #264002 üzenetére
Hajrá truefx! Hajrá truefx!
Ha nagyon nem megy, kezdd elölről. Féktest csavarjait lazítsd meg, a kereket igazítsd középre. Ezt célszerű a földön csinálni ( nem állványon ), és mikor szemre tuti középen van a kerék, húzd meg a gyorszárat. Aztán tedd vissza az állványra ( remélem, van állványod, mert anélkül tényleg szopcsi ). Kiindulásnak a fellazított féktest mellett kerék megforgat, fék behúz, féktest csavarjait meghúz módszer megfelel ( nem kell izomból meghúzni, csak annyira, hogy a féktest magától ne mozduljon el, de kézzel még mozgatható legyen ). Ekkor még mindig súrolni fog egy kicsit. Tegyél a kerék alá valami világos színűt, így ha felülről belenézel, látni fogod, hol ér bele a tárcsa a betétbe. Valószínűleg ilyenkor már csak az egyik csavart kell fellazítanod, és a féktestet nagyon óvatosan mozdítva be tudod állítani úgy, hogy sehol ne érjen bele. Tényleg csak nagyon piciket mozdíts rajta, közben forgasd a kereket, felülről nézd, hogy melyik oldalon súrol, és ügyelj arra, hogy az ujjadat csak néha darálja le a tárcsa . Amikor már sehol nem ér bele, a féktest csavarjait felváltva húzd meg teljesen, de nagyon óvatosan, negyedfordulatonként. Türelemjáték, én is futottam már bele vastagabb betétnél, volt, hogy háromnegyedórát vacakoltam vele . -
andrisbandi
őstag
válasz truefx #264002 üzenetére
https://youtu.be/AY80Zt47M3A?t=401
A kerék kiszedése nélkül ki lehet cserélni a fékbetétet.
A videóban mutatott dugattyúegyformásító mozdulatot felhasználva, annyira vissza lehet nyomni őket, h könnyen kijön a betét.Ha nem esik kézre, a betéten átmenő csavar helyére mini imbuszt be lehet akasztani, úgy megragadható.
Tiszta lapos csavarhúzóval, a tárcsával párhuzamosan tartva, vissza lehet nyomni a dugattyúkat.
Ha akadna; úgy képlezd el, minha egy vastag tányért nyomnál egy hüvelybe, és akadáskor bebillenne és megszorulna. Ezt kell visszacsinálni. Erő helyett pici csavarhúzó billegtetéssel nyomogatni óvatosan.Átütőshöz van a videó, minden benne van a fék karbantartáshoz, tökéletes beállításhoz.
Érdemes megnézni, haladóknak is.▓▒░ Dell - i7 - akku 5ó ░▒▓█► https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7/friss.html
-
m72
tag
válasz truefx #264034 üzenetére
Nekem más segített. Azzal szenvedtem, hogy ahányszor kivettem a (gyorszáras) kereket, annyiszor kellett újra állítanom a féket. Majd rájöttem, ha valaki tartja egyenesen és nyomja lefelé a bringát én meg ráhajtom a gyorszárat, akkor minden ok. Elkönyveltem, hogy béna vagyok, nekem ez nem megy egyedül. Majd elhatalmasodott rajtam a fórumra jellemző upgrade betegség és kicseréltem a kerekeket, a féktárcsákat és a fékbetéteket. Azóta nincs ilyen kerék pozicionálási problémám, egyedül simán rakom vissza a kerekeket fékállítgatás nélkül. Az okot nem tudom pontosan, de azt gyanítom, hogy nekem az új gyorszár kar más kialakítása segített. Az eredeti Shimi 90 fokban meg van törve, így záráskor külpontosan nyomom, az új Mavic kar meg egyenes. Persze nem biztos, hogy Neked is ez a gond.......
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz truefx #271334 üzenetére
Nem tudom mennyi szokott lenni, azt jjeahh majd megmondja, adnak vele egy színes, nem sötétedő és egy víztiszta sötétedő lencsét, egyik sem polarizált.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
(ex)Cat
senior tag
válasz truefx #296534 üzenetére
Komoly? Mondjuk nem új már sajnos, szerintem olyan 2-3 éves lehet, szóval így kevés az esély erre. De ha ez ilyen, akkor inkább hagyom. Az árából veszek az Alin 3-at és azokkal - legalábbis amit vettem - nincs ilyen gond. No meg kevésbé zavar ha egy 7-8e ft-os cuccot kukázok 1-2 évente.
-
addikt
válasz truefx #300817 üzenetére
Igen, az egy szilikon tok, Tusita márkájú. Tökéletesen passzol. Ettől a széle persze ugyanolyan vastag, csak optikai csalódás, hogy vékonyabbnak látszik Amúgy meg jó dolog, mert így van értelme még lehajolni érte, ha leejtem. A 15€-s egyedi pánt hozzá ritka nagy lehúzás, ahelyett, hogy tettek volna rá egy lyukat.
Blackhole13: én nem kockáztatnék, főleg, amennyit szívtam kezdetben a tubelessel. Előbb-utóbb aláfolyik a tej, aztán nem lesz, ami tömítsen.
BTW tökre elégedett vagyok a MilkIt cuccával, no more Stan's.
szgzuri: értem
jjeahh: sajnos ez egy időparadoxon, a feloldásán még dolgozom
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Toobee
veterán
válasz truefx #301582 üzenetére
Nekem ezzel jött gyárilag a bringa: Bontrager Supertack kormánybandázs, ajánlom, nagyon jó kis cucc. 1,5 éve fent van terephasználattal, lassan cserés lesz. Supacaz Super Sticky Kush-t próbálom ki.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz truefx #307962 üzenetére
2 hónap és elég lesz délután hatkor is montizni az erdőben ahhoz, hogy koromsötét is legyen.
#307963
RaGi91...kis utána olvasással (akár itt a korábbi hozzászólások között) a Decathlon, vagy éppen az Ali Expressről is összetallózhatod ezeket mind.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest