Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #307334 üzenetére
A computered vacakolt ott valamit szerintem, mert gyanusan a HR es Watt adatokban is van ott egy nagyon fura alacsonyabb egyenertek azonos idoben latszolag.
Ez a nagy felporges nekem sem annyira tetszett benne, hazaertunk hajnal 2-re, aztan kb 4-kor tudtam elaludni, 7-kor meg nyilvan kellni kellett -
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #307346 üzenetére
A karoon ott az ertekek jok?
-
dom1n0
senior tag
válasz Mezga Aladár #307386 üzenetére
Jardan menni orszagutival? Veletlen nem hallottal a kozeledben nevetest?
-
dom1n0
senior tag
válasz Mezga Aladár #307391 üzenetére
En mindig ugy allok hozza, hogy ugyanazok a szabalyok ervenyesek ram mint ha autoval lennek, jobban is szeretek kocsik kozott/mellett menni mint bringauton, jarda szelere pedig maximum amig iszok, zselezek allok fel, ahogy a mondas tartja a jarda a gyalogosoke
-
dom1n0
senior tag
válasz velizare #307394 üzenetére
Tudom azota sok ido telt el, de 12-13 eve amikor eleg sokat bringaztam egy fitnes bringaval, marha jokat tekertem keresztbe-kasul Budapesten mindig autok kozott, 0 jardaval.
Amennyit lattam, hogy sokkal tobb bringaut lett azota, nem tudom elkepzelni azt a szitut hogy 2-3m tobbet jardazzon az ember.
Ha dugo van, bicoval is ki lehet varni, Godollon pl. brutal dugo volt a heten, de ez bennevan. -
dom1n0
senior tag
válasz stickermajom #307410 üzenetére
Csukd be a szemed amikor razos a terep
-
dom1n0
senior tag
válasz jjeahh #307455 üzenetére
Jatszottam en is a nyomassal a Schwalbe Racing R. gumikkal, de tovabbra is erzesre a Conti jobb volt ebben a szaraz poros utakon, ezert rendeltem egy szettet belole+latex belso, jovo heten meg is jon elvileg, aztan mehet a csere, + ugye a GX Axs.
Teli projectkent pedig tervben van az Orbea 1x-re alakitasa + hatulra 44T Xplr felrakasa de csak teszteles, kivancsisag szempontbol eloszor Ahogy szamoltam ha elolre 40T megy fel, hatulra meg ugye a 44T, hasonlo lesz mint most kistanyeron a teteje Ez az 1x dolog regota szimpatikus outin is… -
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #307493 üzenetére
Nezegettem ezeket is, wahoo szimpibb egyebkent, de tularazottnak tartom oket nagyon egyreszt, masreszt szerintem van elonye ugyanazon a geon gyotrodni telen bent mint amugy kint
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #307501 üzenetére
Igen, szól mellette is pro, kontra, de úgy tervezem a telet, hogy ha kimegyek tekerni azt inkább montis lesz itt a közeli erdőben, nekem ez a szeles marha hidegben való outizás nem fogott meg , fiam is hasonlót mondott, hogy ő a bazi hidegbe jól elvan a görgővel majd inkább, mondjuk jobban örülnék ha kijárna montizni velem ő is, majd próbálom rávenni azért
Egyszóval a lényeg az Orbea felkerül a görgőre és tavaszig fent is marad, és a kölök mostani bicója is hasonlóan a másikra.
Így igazából a Suito-T ami kiadás, az kb 180-200k, meg XDR szabadonfutó rá még egy huszas. -
dom1n0
senior tag
Scalpel tulajok help plz Ha jol olvasom UDH mar a gep ugye? Ez tokeletes hozza ugye? [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #307668 üzenetére
Igen.
-
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #307813 üzenetére
Vagy marad a kisutes [link]
Olvass utana elotte persze, hogy szabad/lehet-e -
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #307817 üzenetére
Világos
Mik voltak a gondok a Bont cípővel? -
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #307830 üzenetére
wide verziónál?
-
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #307836 üzenetére
Kemény, ennyire széles a lábfejed?
Shimanot se értem, ha van két egyforma cipődjük, hogy lehet mégsem egyforma? -
dom1n0
senior tag
válasz Friczy #307845 üzenetére
Ennyiért szerintem ez egy tök jó variáció, nekem szimpatikus.
Sajnos nagy az ugrás ahol már karbon a váz és esetleg elektro váltás vanSzerk: Elég sok gravelt alakítanak át GX AXS-re, ha valaki nagyon mászós terepre menne, fel lehet tenni egy 10-52-es sort is neki akár.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz Ringman #307850 üzenetére
Tudom hogy aluvázas, azért furcsálom hogy majd egy súlyban van a karbonnal
parandroid: Amikor rajtam volt a gravel láz, nekem ez az Orbea volt az egyik kiszemelt [link] elég egyben van összességében szerintem, viszont rájöttem egy erdőben egy teló azért nagy komfortot tud adni, és akkor mentem át végül a monti vonalra... Meglátjuk egy tél után mi lesz a vélemény erről
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #307857 üzenetére
Ez még XPLR AXS is, ero nem kell bowdennel mókolnod soha többet, szerintem megéri így egyben
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #307859 üzenetére
Persze ezt te érzed.
Nekem a másik kontra érv a gravel - monti dillemmában a viszonylag kevés olyan út amit ismerek szeretek a közelben és klasszikus gravel, sajnos mindegyik átmegy vállalhatatlanba ahol azért egy monti talán főleg télen életképesebb.. -
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #307871 üzenetére
Hidr. Tárcsafékes az Orbeád? 55-ös?
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #307874 üzenetére
Kár, 1000-1200Eur-ért engem is érdekelt volna a kölöknekAz átépítésre pedig: [link] , kerékszettet cserélni kell mindenképpen?
werszomjas: Ezek valóban jó árnak tűnnek, félek ez drágulni fog még mire tényleg meglehet venni itthon.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #307879 üzenetére
Hat nem egyszeru dolog, foleg ha valaki nem akar szerelni maganak
En most a fit-es vergodeseim miatt eleg sokat szereltem, meg rengeteg ilyen kis 10-20kilis tesztet mentem, eddig sikerult mindent megugrani, de mar azert remelem a vege fele tartok
Ami meg nagyon foglalkoztatja a fantaziam, az a 1x12 wide orszaguti setup, ezt szerintem meg oktoberben ki is probalom amig meg lehet menni kint ertelmes idojaras alatt outival
Ma AXS csere montin + Conti kulsok + Latex belso az europabajnoksag utan -
dom1n0
senior tag
-
dom1n0
senior tag
válasz Ringman #307897 üzenetére
Arra céloztam, hogy almát-almával kell összehasonlítani, a full karbon előző Cube bicóm azonos felszereltséggel 9.3kg ír az oldaluk (bocs az csak 11 sebi volt), ez 0.5kg különbség, ez szerintem olyan kis hibahatár amit meg se érez egy normál ember még hegynek fel sem.
-
dom1n0
senior tag
válasz MPowerPH #307903 üzenetére
Nekem az előző Garminom 1030 Plus volt, a fiam kapta meg, én a helyére 540-et vettem, és pár hónap használat után újra ezt venném.
Ad valamiféle kényelmet az érintőképernyő, főleg térkép zoomnál, meg ha az adatokat akarja nézegetni az ember körönként, de ettől eltekintve szerintem nagyobb a füstje mint a lángja, én plusz pénzt csak ezért nem adnék.
Az 540 egyébként megbízható, rengeteget bír auto fénybeállítással meg szenzorokkal teleaggatva is, és elég gyorsan fel is tölt akár a kocsiban... -
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #307912 üzenetére
Lehet velem van a gond, de nálam a nyomogatás annyiban kimerül, hogy váltogatok egy jól összerakott áttekintő képernyő, és a map között, ha full ismeretlen hegyes helyen megyek esetleg ránézek az ajánlott wattra, de ismerős terepen csak az áttekintőt nézem, ott látok minden érdekes adatot számomra.
ReFleXx: Szerintem ilyen alap karbonoknak olcsóért (már a mostani árakat nézve olcsó) ezek a súlyuk, azért ha valaki leakar menni 7.5 körülre, ott már rendesen a zsebedbe kell nyúni, 2M alatt nehezen jön ki, 7 alá meg inkább 2.5-3M...
[ Szerkesztve ]
-
-
dom1n0
senior tag
válasz Maximum1 #307924 üzenetére
Óránál nekem 1.5 éve a FR 955, nagyon szeretem, belekötni se tudok.
Computernél valahogy nem vágyok vissza a 1030 plus féle érintőkijelzős cuccra, de megmondom őszintén, szándékosan vettem belőle sima gombosat, mert ha menet közben mégis nyomogatom, akkor jobban szeretem a gombok visszajelzését, mint legyezni a kijelzőn.
De ez nálam van így, másnál lehet pont fordítva -
dom1n0
senior tag
válasz vlevi #307926 üzenetére
Ja néha-néha beülök ugye mások mellé, amit összeszerencsétlenkednek ezeken a kijelzőkön a kocsiban menet közben, esküszöm halálfélelmem van
Főleg ahogy néztem néha annyira szar az érzékelője, mint kb. a Máv jegyautomatának
Mondjuk nálam a kocsiban is 2 hétig tartott a központi computer ujdonság varázsa, utána már csak a media / hátralévő üzemanyag között szoktam váltogatni meg évente 2x a navit használom, hálég az enyém még nem érintős, hanem patika fizikai gombos minden .[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
Van ötletetek esetleg vázhoz való gumidugó vásárlásra?
Tegnap sikeresen megvolt az átszerelés a montin, viszont elől-hátul a vázban most ott a 2 luk, amit adtak a montihoz, az pedig egy-egy lyukas bowdenvezető műanyagdugó, nem gumidugóSzerk: Hazai megoldás érdekel ha lehet
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- Mobilinternet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen