Hirdetés
-
Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
ph A Microsoft megoldása valóban AI felskálzást kínáló megoldás, így nagyon nehezen fut úgy GPU-n, hogy közben a hardver mást is számol.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Ringman #261745 üzenetére
irányíthatóság, TCR-negyed órás próba ami elröppent mint a szél - tudok nyilatkozni, kis sebességnél nagyon agilisnek éreztem elől fogva, felsőcsőn annyira nem is gáz, viszont nagyobb tempón mint ha sínen futna, "kötélen húznák", az tetszett, + a fekvő pozi hozzá. Más élmény a két bringa. Nem jobb, más. Én a csepelt is szeretem. Csepel jóval masszívabban irányítható és stabilabb az úton ahogy én éreztem, de tankerként kanyarodik a TCR hez képest (csepel: 1090mm tengelytáv).
A váz merevségéből én úgy semmit nem éreztem, nem rázott egyébként (ebben benne lehet a belső nélküli külső is és a talán 25mm gumi...) nem volt szétrázósabb mint a csepel így.
#261745Ringman: láncvilla: 450 tengelytáv: 1090[ Szerkesztve ]
-
peetie1
aktív tag
válasz Ringman #261735 üzenetére
Hát igen, váz kialakitastol is függ persze, de ha emelsz 1 centit, akkor kB 3 centivel hátrébb kerülsz, amit valószínűleg nem toleral már a térded. Én pl visszatettem a normál pozícióba a stoplit (nekem is hátrébb volt), így a képletnek megfelelő magasságot belőve most épp nem fáj semmi.
-
Toobee
veterán
válasz Ringman #261762 üzenetére
Akkor húzd be az új Elite 1300 grammos szettet Nekem az tetszik a legjobban mostanság ár-érték arányban. Ameddig nem drágult meg ennyire a Scribe, azt vettem volna inkább, de most 303S, ha meg nem félsz a kinaitol akkor ugyanannyiért ott az Elite, ráadásul jóval könnyebb.
https://barbieripnk.hu/
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ringman #261765 üzenetére
Normális kínai gyártónak van alkatrésze, kazettateste az agyaihoz, vállalható áron.
Mondjuk én montin pont megszívtam a Ryet hátsó aggyal, de küldtek cserealkatrészt hamar, azóta jó.Nekem kínai karbon kerékre 4-500 usd lenne a lélektani határ, mert beleszámolom, hogy a gyári csapágyakat nagy eséllyel hamar kell cserélni, meg akár a komplett hátsó agyat is.
Mondjuk ezeket megoldom magamnak, ha valaki nem szeret mókolni, annak más a matek.
Resale value meg kb nulla -
X Factor
addikt
válasz Ringman #261817 üzenetére
Mondjuk en pont tubeless-kent megyek a zipp303s-el, conti 5000 s tr 30-as.
A hooklessel sincs semmi baj, csak ne fujd fel 5 bar fole.100kg-osan a 4.2 es 4.5 bar
merida scultura endurance 5000-nel valtottam erre a kerekszettre, es leirhatatlanul zsenialis az egész rendszer.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
flash-
veterán
válasz Ringman #261857 üzenetére
hat az komoly! nem is értem hogy akkor nekem miert lassabb a dolog ,nekem nem műtöttek pihentetést mondtak,azt nem hogy probaljam mozgatni, meg amit olvastam ott sok hetet irnak,igy en magamtól mem is merem így probalni.
andrisbandi:köszönöm a Linket! szuper ,en yt-n nem találtam bár angolul kerestem.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
sepyi
aktív tag
válasz Ringman #261861 üzenetére
+1 a gyógytornára.
Saját tapasztalat. Mindenképp fel kell, kellett volna már vennie a kapcslatot egy gyógytornásszal.
Az a baj a töréseknél, hogy a szervezet felejt. A törés gyógyulása után újra kell tanulnia a működést. A gyógytorna nem engedi a szervezetnek a felejtést.Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
orbano
félisten
válasz Ringman #261861 üzenetére
Nekem térd artroszkópia utáni reggel jött a sebész kivenni a draincsövet, és a végén elmagyarázta, hogy most (a varratszedésig) 10 napon át pihentessem, semmi mozgatás.
Kiment, melegváltásban bejött a gyógytornász és 10 perc múlva már rá kellett állnom
A privát terapeutám is ilyen, a baleset napján már tornáztattuk (relefonon át segített), sürgősségire másnap mentem csak be vele... Ez a pihentetés dolog egy ilyen 140 évvel ezelőtti beidegződés, meg a sebészek/traumatológusok mániája.[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
dom1n0
senior tag
-
dom1n0
senior tag
-
dom1n0
senior tag
válasz Ringman #261908 üzenetére
https://www.bike-components.de/en/SRAM/Rival-eTap-AXS-HRD-FM-2x12-speed-35-48-Groupset-p82456/
Hasaggymeg: Tudom, ez csak játék a számokkal...
Igazából a lélektani határ az 1misi, azt nem szeretném túllépni, de ezek szerint benne van a pakliban, hogy átkell[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #261927 üzenetére
Bio fürdőszobai takarítószerekben használják a citromsavat. Csak gondoltam hátha olcsóé kipróbálnád, hátha. Én is a háztartásban tisztítok vele, kb felesben vízzel.
Nálunk a cégnél izopropillal ultráztak. Az volt a kedvencük. A biokat ki nem álhatták, nem látták el a feladatukat rendesen. Brake cleaner feliratos csomagolása volt, lehet úgy olcsóbb.
Ha nincs Isopropyl, a denaturált szesz is tiszta alkohol, azzal is meg lehetne próbálni. A festékboltban szokott lenni.
Leggazdaságosabb, ha esetleg működne vele az ultrahangos tisztítás, a téli szélvédő mosófolyadék lehetne. Az is denszeszes.
Vagy kitudja, lehet a hígabb nyári bogároldós is beválna.
- Ezeknél kérdés milyen felületvédelme van az alanyoknak. Mert egyszer úgy mesélte itt valaki az alkohol+víz kombó tud rozsdásítani a nehezen száradó résekben.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Ringman #261963 üzenetére
én pont ilyennel szoktam ultrahanggal röcögtetni a láncot, kb 1:1 arányban vízzel. szerintem elég szépen viszi.
ha már lánc, a láncnyúlásmérőt mennyire kell feszegetni? bepattintom, a másik végét meg megpróbálom erőből benyomni, vagy csak kicsit nyomom be, esetleg elég, ha pedállal ráfeszítek a láncra, és ha eléggé megnyúlt, magától beesik? eddig az utóbbit követtem (mondjuk még tárgytalan, 2 láncot forgatok, 1800-1800 km van bennük, illene még nem beesnie), de egy ismerős most elbizonytalanított. ilyen mérőm van.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
dom1n0
senior tag
válasz Ringman #261899 üzenetére
Most kicsit számolgattam ezzel az oldallal, remélem megközelítőleg pontos:
https://www.bikecalc.com/speed_at_cadenceAz 1x szetten 44fogas az első tányér, kellemes 80-as fordulaton hajtva 28-as utazósebesség, 90-en lenne meg 31, 100-on a 35, úgyhogy instant cserélni kellene egy 48T-re, az majd 50k ft, és még mindig csak 1 tányér van elől...
Pedig van fantázia ebben az 1 tányérban, nem kell vesződni első váltóval. -
dom1n0
senior tag
válasz Ringman #262189 üzenetére
En meg ezen a Bianchin is elgondolkoznek a helyedben: http://bianchi.hu/shop/Bianchi-Via-Nirone-7-105-11sp-kerekpar/0
-
addikt
válasz Ringman #262189 üzenetére
Hogy érted, hogy magas? A földhöz képest vagy az egész stack/reach aránya? A többi gyártóéhoz képest elég hosszú a fejcsöve is.
Mondjuk nekem nem lenne hátrány, ha elérem a kormányt, később lehet azt lejjebb tenni. Oktőberre ígérték egy boltban amúgy, 30% foglalót kellene letenni hozzá. A Contendről még nem informálódtam. De ott vannak ilyen design apróságok, mint kivehető hátsó híd, rejtett nyeregcső-rögzítés.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Ringman #262274 üzenetére
Értem, köszi Hát, akkor a Giant AR 2 kiesett. Szerencsére már a Merida 300-ason is hidrós van, eléggé az tűnik befutónak. Nem feltétlenül akarok félmilliónál többet költeni.
rétisün: köszi! Pedig mintha vallas AR 2-jén Tiagra hidrós fékeket láttam volna, de most már TRP-vel szerelik.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Ringman #262410 üzenetére
Ja, jó, hogy lehet kapni. Az a törés a felcsőcsövön szvsz nem szép.
Miközben kutattam bicaj után, gondolkoztam az építésen is. Ican készségesen küldött is volna egy karbonváz szettet, egyedi festéssel 705$-ért. Ha már az alumínium tart csak vissza, majd átépítem a Meridát
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #262426 üzenetére
Alis vásárlásnál nagy lutri a vámköltség becslése.
Belekattintva, és belépve látszik, 150 EUR fölött nem szednek áfát.Vámot talán, de lehet ezt csak írják, és valójában azt sem teljes egészében.
#259074 Dark Archon
Itt mutatta egyszer.Szóval ezzel a (negatív előjelű) price adjustment -el nettósítanak.
+ száll-i kts= alis ár.Úgy lehet hozzájutni a szállító cégtől, ha vámeljárási díjat (kb 4-10e Ft), és vámot fizetünk.
Váznál; 4,7 %-48%-ig terjedhet a vám, és az is beszámol az áfa alapba a szállítási költséggel együtt.--
Ha nem lenne elég eltántorító; az apró betűs részben alaposan utána kel nézni a visszaküldés költségét ki fizeti. Mert nem szokásuk benyelni, sokszor előre kikötik a vevőé, garis esetben is.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz Ringman #262426 üzenetére
Konkrétan így volt írva:
Total price is 705USD including GRA02 frame, custom paint 2313, shipping cost and tax to Hungary.
650b gravel váz. De a 700c-s road / gravel váz se sokkal drágább, főleg, ha jók az alap színek. Szóval, a VÁM szvsz nincs benne. Technikailag nem is lehet persze, max. levonják.
Mindenesetre, ha kell valakinek, nem érdemes betenni azonnal a kosárba, chaten érdemes nyüglődni vele, adnak kedvezményt
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #262440 üzenetére
Ez nem feltétlenül van így, inkább árulnak még sima 1 1/8-ados karbon villát is, illetve nagyon régi fejlesztés már az amit lehet kapni. Itt a tapered 29"-os tapered karbon villa: [link].
De elvileg mindegy lenne, mert már volt itt is szó róla, hogy olcsóbb villáknál trükköznek azzal, hogy a tapered vázba sima 1 1/8"-os villát tesznek, csak tesznek egy közdarabot (adaptert), így felbővíti alul 1,5"-ra. Persze van olyan alsó kormánycsapágy ami rögtön szűkítő is, de ez olcsóbb nekik. Cube biciklinél írták ha jól emlékszem. De a lényeg, hogy akkor az adapter veszi át a nagyobb terhet, így nem rosszabb megoldás.Az acél témában pedig az alu ridegebb, így jobban közvetíti a rezgéseket, ütéseket. Az acél rugalmasabb ezzel szemben, így komfortosabb.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #262437 üzenetére
oké, és láttam már-fogtam már (el is adtam azonnal, de méretprobléma miatt) nagyon merev acélvillát, de én konkrétan a linkelt bicikli acélvillájára gondoltam .
az egy filigránabb darab, és az alu általában a nagyobb csőkeresztmetszetek miatt merevebb.
Egyébként nem az van, hogy az aluból pont hogy létezik acélnál merevebb ötvözet?
Nekem az rémlik, vagy legalábbis nem annyival rugalmasabb, amennyivel könnyebb (~harmada fajsúly?)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #262447 üzenetére
Milyen konyhanyelv? A maradandó alakváltozás nélküli változás az azt jelenti, hogy visszáll az eredeti helyzetébe. Nem konyhanyelv, mert mechanika órán is így tanultam annó. A létra, hogy jön ide? Vagy aluból vagy fából vannak manapság a létrák, de az alu nem hajlik, szép is lenne. Természetesen az acélnak is van egy határértéke, ami után maradandóan hajlik (és "úgy marad").
Dark Achron: Igen rugalmas alakváltozás. Már több, mint 10 éve tanultam, már rég volt.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Ringman #262491 üzenetére
tavaly ilyen 33-35 fokban indultam neki 120km útnak "nem vagy normális" mondták .... de bringán nem éreztem "annyira", vitt a hév, menetszél segített, nyakam * égett, de a fehér fejkendő és sisak a fejemen épp megvédte, pedig sehol árnyék nem volt.
A nagy pára az ront sokat nagyon sokat a komforton. Engem az készít ki inkább, még 20 km is.
Megint csak a bükköt tudom mondani, ott jó hűvös van fák természet
#262490X Factor:[ Szerkesztve ]