Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Még egy Tecno hétindítónak
ma Ráadásul a Spark 30 Pro igazán mutatós, Transformers különkiadásban is elérhető.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
addikt
válasz parandroid #171242 üzenetére
Két betétes nacit vettem a Lidlbe. Az első két színű volt, fekete-piros, nagyon jó minőségű, jól kitalált szilikon ragaccsal a combon, hogy ne csússzon fel. Zseb hátul. Jó minőségű varrások, kellemes. Kiárusítva volt 3e valamennyi. Sajnos M-est vettem, L-es jobb lett volna.
Múltkori akcióban ezen felbuzdulva újra vettem, 3alatt picivel, akcióban. Egyszínű fekete, nincs zseb. A betétnél két viselés után elkezdett kiszakadni (blokk már nincs persze), a fényvisszaverők leváltak (vasalással újra felvihető). Vékony, gagyi.Szóval figyelni kell, Lidlben is van erős minőségi szórás az áruban.
-
Sirandrish
legenda
válasz parandroid #171242 üzenetére
Külön betétet nem lehet kapni valahol?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
vendingo
veterán
válasz parandroid #171600 üzenetére
Már a 2016-os modellnél is ez volt, felszereltségből levettek, árra rátoltak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TayRol
veterán
válasz parandroid #172119 üzenetére
Most tettem fel rá a csomagtartót. Arra megy a gyerekülés, tervek szerint abba a gyerek. Kb ez a szándékom.
-
TayRol
veterán
válasz parandroid #172149 üzenetére
Á, max ennyi. Többet nem nézek ki még én sem magamból.
-
TayRol
veterán
válasz parandroid #172156 üzenetére
atya isten, sosem láttam még ilyet... de nem rossz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #172162 üzenetére
Sőt,ott a drónnal is necces...mégis arra gondolok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #172287 üzenetére
Én ezért utálom a Balaton körüli bringa utakat. Te is mész és jön szembe egy országúti versenyző. Kilincs a kilincsen és a sebesség differencia mindössze 60-70 kilométer
BENEFON DELTA--------N8
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #172298 üzenetére
Nekem csak az első fényvisszaverő hiányzik, de most, hogy lett előrenyúló rendes fém konzolom a GPS-hez, lehet hogy annak az aljára eszkábálok, és akkor megint lesz...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #172336 üzenetére
Mondjuk kis bibi van a dologban, mert ha jól belegondolunk, NEM a gyalogátkelőhely előtt állt meg az autó, hanem a bringa út előtt
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz parandroid #172336 üzenetére
Ezzel egyetértek: "Ha egy autó megáll a gyalogátkelőnél, mindenkinek meg kell állnia. Az lényegtelen, hogy keresztbe gyalogos megy át, bicikli, kistraktor, vagy szárnyas hajó." Az autós itt hibázott, de ezt már kitárgyaltuk feljebb.
Attól még a kerékpáros nem indulhat el ha megáll egy autó mert elsőbbséget kell adnia a védett úton közlekedőknek. Akkor indulhat el ha mindenki megállt. Ezért mondom, hogy osztott felelősségük van. Mindketten hibáztak.
Ha leszáll a kerékpáros (tudom, hogy nem kell mert van átvezetés) és áttolja a gyalogátkelőhelyen akkor teljes mértékben az autósé lenne a felelősség.Én is kíváncsi vagyok mit mondana Pethő Attila erre a szituációra. Illetve az is érdekelne, hogy kerékpáros átvezetésből szabad-e jobbra/balra kanyarodni?
(#172342) tope
Biztos vagyok benne, hogy a legtöbb gyalogos gázolás ilyen helyzetben történik, megáll az egyik sor, a másik megy tovább, a gyalogos meg nem figyel. Vagy 2x1 sávnál simán kikerüli az átkelő előtt várakozó autót.
Egy példa: [link]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ggeleven
őstag
válasz parandroid #172470 üzenetére
...és pont az ilyen cikkek csak még jobban feltüzelik a paraszt autóst. A bicska kinyílt a zsebemben párszor az olvasása közben.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
Alg
veterán
válasz parandroid #172543 üzenetére
Bécsből már elmentünk Tullnig (~40km) az a rész nem volt olyan borzasztó érdekes, mondjuk a bringaút a szokásos kiváló, széles, sima. De amúgy egy elég sivár napsütötte egyenes út a Duna-parton. Mondjuk itt pont a kiépített, duzzasztott rész mellett megy, a lehet fentebbi részeken vadregényesebb kicsit.
Ha erre jár valaki szívesen csatlakozom Tullntól vagy akár Kremstől visszafelé, ha nem túl kemény a tempó (~30km/h-ig talán bírom síkon)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #172724 üzenetére
Én is ugyanígy jártam a múltkor. Az a titka, hogy hosszabb imbusszal kell meglazítani amivel ki lehet fejteni a szükséges nyomatékot, mert ha túl rövid a kulcs, nem fogod tudni leszedni.
-
Alg
veterán
válasz parandroid #172724 üzenetére
Jó irányba tekered? Ha jól emlékszem az egyik pedál fordított menetes lesz (ha a régin nincs jelölve az irány, az újon meg tudod nézni)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #172727 üzenetére
"nyomatékkulcs"
Az csak a meghúzáskor segít. Ha zsír nélkül beletépték az alu hajtókarba az acél pedáltengelyt és egy ideje úgy van akkor megizzadsz mire kiszeded. Ha sikerül.11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #172727 üzenetére
A 25 centis imbusz azért hajlik mert rugalmasra van csinálva. Ezért nem törik. A forgás irány a lényeg és csak olyan oldalt szabad használni ami szereti a villás kulcsot.
BENEFON DELTA--------N8
-
parkr
őstag
válasz parandroid #172724 üzenetére
WD40? Egy próbát megér
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #172727 üzenetére
Ilyenkor jönnek a csavarkihajtó hókuszpókuszok. Ha sérülés veszélye nélkül ellent tudsz neki támasztani, akkor ütvecsavarhúzó + minőségi krovafejes kulcs. Ez az ütés pillanatában forgat egy kicsit. Ellensúlyozza a csavar feszítő irányát. A villanyrezsó is hasznos szerszám. Ha nincs a karon műanyag bevonat (pl. szinter), akkor rárakod a rezsóra. Az alu háznak nagyobb a hőtágulása, mint a vas csavarnak. Kerékcsapágyaknál is szoktuk alkalmazni ezt a módszert.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sepyi
aktív tag
válasz parandroid #172727 üzenetére
Ez a megoldás:
[kép]Ez csájnából van, de a Lidibe is volt asszem 4000 é.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Because
őstag
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #172745 üzenetére
A villáskulcs meglátja a fél méteres rozsdamentes csővemet és már fenn sincs a pedál!
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #172768 üzenetére
Engedd meg hogy végzettségem, hobbim alapján néhány gondolat: ezekkel az eszközökkel amiről ítt szó van semmilyen minőség probléma nincs!!! Racsnis kulccsal nem nyitunk csavart! Ezek a készletek annyiba kerülnek mint egy ipari kulcs! Ezért nem az a kérdés hogy Kínai vagy Aldi hanem hogy házi barkács apró munkára. Amit írtam egy gépi 1/2" rátűzőkulcs a legrövidebb ami kell neked a megfelelő imbusz méretben 1 darab van vagy 5 ezer vagyis egy csriviri teljes készlet ára. És továbbra is mondom hogy olyan pedál kell ami szereti a villás kulcsot. Mindjárt nézek a katalógusban néhány márkát
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #172768 üzenetére
Ő a Te barátod. Elmész egy gumis légkulcsal leveri mint vak a poharat. Nekem nem gépi van 10 és méretben Heyco
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #172772 üzenetére
Nekem egy hosszabb imbusszal és arra ráhúzott régi rossz kormánnyal mindíg sikerült leszedni. Ha nagyon bele van rohadva, előtte be szoktam áztatni wd40-be pár órát. Rendes méretes kulcsom nekem sincs amúgy, mindíg kölcsönkérek egyet .
Amúgy szerintem ahogy a menetes középcsapágyat, úgy a pedált is érdemes pár havonta leszedni, a menetet újrazsírozni és visszacsavarni, különben előbb-utóbb berohad. A nyeregcsővel jártam még így anno, brutális meló volt kiszedni a vázból . Azóta azt is minden bringamosáskor kiveszem és szárazra törlöm.bringasisti: tönkreteszi a drága svédpadlót holmi filléres komputerért . Amúgy a komputer, a két szög és a tönkretett padló árából talán már kijönne egy Garmin gps is és annak nem kell kerékméretet megadni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #172787 üzenetére
Keress egy új hajtókart, ezt meg hirdesd meg a szerelőm kedvenc hirdetési szövegével: hajtókar eladó, a pedál ajándék.
CragON: kellene egy full alkatrészlista mit szeretnél mire. Bár nem hinném, hogy egy karbon Specire (ugye az?) tesznek NX sort és hozzá való agyat, de ha azt szeretnéd GX-re, ott agyat is kell cserélni. Illetve azt sem mondanám biztosra, hogy a 11-es NW tányéron nem megy el a 12-es lánc. De tudok szakembert Vácon, ha érdekel.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #172817 üzenetére
Nem egy nagy munka, egy ilyennel kitekered a műanyagot a bal hajtókar közepéből, meg a két imbuszt és kész. Egy reteszelő pöcköt kell még kihajtani a csavarok meneténél, ha benn van. Van, aki kiszedi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
SpaceKombajn
aktív tag
-
INTELligent
senior tag
válasz parandroid #172873 üzenetére
peterkeT: Köszi, na ezek egész jól néznek ki .
Jester01: ha tudnám, hogy milyen a normális, akkor nem kérdeztem volna . A műanyag nekem amúgy teljesen jó.Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #172953 üzenetére
Nem értem, hogy miért lenne muszáj bármilyen színnel együtt élni. Nem lehet kapni a bótban festéket?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #172957 üzenetére
Vagy inkább egyiket se
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #173206 üzenetére
Inkább a terepezés, a természet az én világom, csak az alapozók miatt aszfaltozok, meg mert néha a terepezések között jólesik egy kis agy-kikapcsolós monoton aszfaltozás. De hogy folyton ott menni, az nekem agyhalál. Idén sajnos rákényszerültem a szokásosnál több aszfaltozásra és hát lassan megundorodtam tőle. Ma pl. lenne valami aszfaltos teljesítménytúra, ahol lehetne outis kiscsajokat előzgetni az xc-vel , de annyira unom már, hogy inkább kihagyom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #173213 üzenetére
egy carbon xc 10-11kg körül van, ( montihoz képest aero-bb geoval), ami már nem akkora súlytöbblet ami sík outon akkora hátrányt jelentene, inkább mászásnál van hátrány vele....ellenben ahonnan vége az aszfaltnak ott az xc a legjobbját nyújtja. Nem próbáltam még cx-et, de kihasználhatóságban én is a xc-re voksolnék hegyvidékes tekerésekkor. Számomra a koskormányos gravel bike igazi erdős, emelkedős, gyökeres, terepen elképzelhetetlen lenne.....na, oda kell az xc
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #173213 üzenetére
Xc azért aszfalton sokkal lassabb az outiknál, cx-nél szintén lassabb 2-3km/h-val. Xc nagyjából minden, ami 100mm rugóutas és monti, a belépő modellek 14kg körül vannak, a komolyak 8-10kg. Terepen cx-et, gravelt tuti messze verik, aszfalton viszont lassabbak és nincs koskormány sem.
xy.zsolt: +1, valahogy úgy
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #173331 üzenetére
Valszeg tényleg ember, bőr, felhasználásfüggő is, ismerősök Vivoactive 3 és Suunto Spartan Sport Wrist HR Baro órái 30bpm-el kevesebbet mérnek, meg összevissza, pedig azok nem olcsó kínaiak. Mindketten mellkaspánttal használják, mert a csuklós mérés nem jó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #173331 üzenetére
Nekem van %Sp02 mérő amit az orvos is használ és az ujjam végére kell tenni. Van hogy hülyeséget mér. Ekkor meg kell törölni és ismét mérni és helyes az érték. Ezért ezekkel a pulzus mérés nagyon egyén függő. Szőrös ráncos idősebb korban már mást mutat mint 20 évesen.
BENEFON DELTA--------N8
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #173396 üzenetére
Országútival hasonlítani egy elektromos montit amúgy eléggé zsákutca, már csak azért is, mert montihoz nagyon jól passzol egy modern pedelec rendszer. Outihoz meg egyáltalán nem. Tehát értelem szerűen aki outiban gondolkodik ha akarna se találna kifejezetten jó pedelec megoldásokat outihoz, montihoz viszont igen. Lehetne itt regényeket írni a témában pro kontra, de talán a lényege annyi, hogy nem a bringán fog múlni, hogy ki mennyire tökös, sportos stb. Attól mert veszek egy nagyon pöpec analóg outit még nem leszek atléta ha azt nem annak megfelelően használom, de ugyanakkor az sem feltétlen igaz, hogy csak lusta és gyenge emberek vesznek pl egy E-Enduro-t. A felhasználón fog múlni minden, mindkét gép ugyan úgy kemény sportszer ha annak is használják.
sepyi: Szerintem a trekking nem az a kategória amit alapvetően sport célokra vesznek az emberek és nem is kifejezetten erre lett kitalálva. Általában közlekedési eszköz a-ból b-be, ami nyilván együtt jár némi sportolással, esetenként akár komolyabb terheléssel is, de általánosságban nem olyan embereknek szoktak trekkinget ajánlani aki intenzívebb sportolásra szeretne kerékpárt venni. Eleve az üléspozíciója sem a sportosságot hangsúlyozza, meg a súlya is viszonylag nagy. Nincs baj ezzel a kategóriával, de helyén kell kezelni. Én amúgy a Fitness-t tartom egy jó kompromisszumnak, gyakorlatilag ugyan úgy felszerelhető mint egy trekking ha szükséges, de sokkal inkább alkalmas sportolásra. Gumiválasztástól függően lehet kifejezetten aszfaltos gép de akár gravel, Cx felhasználásra is okés lehet. Főleg egy tárcsafékes változat. Nemrég vettem a Merida Speeder-t, de nagyon nem bántam meg, egy igazán univerzális gép, nagyon szerethető.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #172768 üzenetére
A menet megállapítása egyszerű. A pedál forgatási irányával ellentétes. Logikus, különben lelazulna egy idő után.
Jobb pedál balra forog, jobb mentes (normál), bal pedál jobbra fordul, bal menetes (fordított).
Kicsit le vagyok maradva a hozzászólásokkal, nem volt annyi időm fórumozni, ez meg pörög, nem úgy mint a többi (telefonos: Redmi Note 7, órás topik).
[ Szerkesztve ]
-
IzI
senior tag
válasz parandroid #173553 üzenetére
Én se értem azt a színt a focus-on,tuti cserélném.Amúgy én se akarom elsietni,főleg hogy vége a nyárnak lassan.
(#173554) xy.zsolt : Canyon-ra sajnos nem igazán tudok ráülni,pedig azt venném a legszívesebben,az ára,meg súlya miatt.
Lapierre formailag tetszik,meg még is csak indulnak vele a tour-on,akkor nem lehet olyan rossz márka.
Wilier,Lapierre tudnám megnézni legkönnyebben,Focus-t egy helyen találtam,de az se tűnik egyszerűnek,Canyon meg kizárt.
Megkérdezhetem,hogy melyik focus-van neked?Félszemmel nézegettem azért a drágábbakat,pl Van rysel 7.4kg [link] ,csábító eléggé Nem,mint ha versenyző lennék és kellene nekem ilyen,csak úgy mindenestűl tetszik.
Vagy egy Pinarello [link] , kicsit fúra formálya van,de minőségi karbon.Meglátjuk mi lesz később,csak gondoltam felkészülök időben,ha netán hirtelen dönteni kell.
(#173555) cdl : nem könnyíted meg a helyzetem Lehet,akkor vakrepülés lesz
Eddig eléggé szoros,de ahogy xy.zsolt írta,nekem kell majd eldönteni.
Nem kevés pénzről van szó egy kerékpárért és ez kicsit nyomaszt Nem akarok mellé lőni.[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz parandroid #173568 üzenetére
Hol van az a Canyon gyár/bemutatóterem/outlet?
-
TayRol
veterán
válasz parandroid #173572 üzenetére
Danke. Arra jöttem haza a "múltkor" Brüsszelből, megállhattam volna, hátha van valami eksön.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #173616 üzenetére
Az spd jó móka, de ha beleér a cipőd a kerékbe akkor valami nincs jól beállítva, vagy ami még rosszabb, nem jó a bringa méreted.
Szerintem annyi lehet a gond hogy nincs jól beállítva a stopli a cipőn. Nem szokott zsibbadni a lábad, fájni a térded?
Lehet egy bikefit neked is jó lenne, sokat szokott segíteni a tényleg jó beállítás mindenkinek. -
Studi
addikt
válasz parandroid #173616 üzenetére
Elvileg annyit tudsz állítani a cipőn a klipszen, hogy ne érjen bele a lábad.
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #173710 üzenetére
Na igen, ballonos a gumi, nekem is bele ér, de a 25mm-esel nem.
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #173710 üzenetére
Egy agresszívabb geo-s, rövidebb tengelytávu outi váznál szerintem más bringáknál is beleér....a 25"-os is, nem csak a gravel gumi
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #173739 üzenetére
Ez a nyelv,nyelvünk,mely lassan egyetlen megkülönböztető jegyünk és melynek semmi köze ahhoz,hogy neked éppen mi szent vagy mi nem.Isten éltessen,nőj nagyot,egészségedre,vagy éppen b@szd meg sem természetfeletti erőkről,aktuális méretedről,egészségi állapotodról vagy éppen egy szexuális tevékenységre való felszólításról szól hanem arról ahogy egy nép kifejezi magát bizonyos helyzetekben.Amíg ez van addig vagyunk,mikor eltűnik a szent szarok és hüvelykszabályok posványában kis túlzással mi is csak egy nyugati fogyasztóvá silányulunk.Nagyon témán kívüli vélemény hangzott el.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
válasz parandroid #173902 üzenetére
Jövőhéten megyek le hozzá Pécsre, viszem a bicajomat is. Ha arra jársz, gyere. Bár én még nem készültem fel rá. Nekem ugyanannál a tempónál 40-nel magasabb a pulzusom. Meg ő simán teker 40 körüli átlagot ha nyomja neki, azt már nem bírnám. Mondjuk neki kőkemény oútija van, amin minden carbon meg aero, nekem meg cx.
Hasaggymeg
Este visszakapja.
Max. ha ő oútival jönne. Amúgy télen montizik, szóval sztem esélytelen.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz parandroid #173907 üzenetére
Ha erre jársz szólj nyugodtan. Vagy júliustól - augusztus végéig van Szolnokon.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz parandroid #173947 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Neked is köszi az írásod, nagyon “jó” volt olvasni. Nekem pár hete tart az aszfaltos “karrierem, de az a durva hogy majdnem mindegyikbe belefutottam, én kis naív meg azt hittem milyen unalmas lesz.”És mégis kimegyünk minden nap!”
Na ez a lényeg. Nekem az volt az első dolgom, hogy mentem a szervizbe és kértem időpontot, hogy szedjék ki a nyolcast az első kerékből, mert hétfőn megyek Pécsre. Reggel már vihetem is.
Maxi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- PlayStation 5
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nők, nőügyek (18+)
- Lexus, Toyota topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen okostelefont vegyek?
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen