Hirdetés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz fulton #244739 üzenetére
Az elég kemény, nekem az össztelós Trek használtan volt, 475, kerékszett gumival 110, fékek talán 65, új dropper, gumik, sárvédő és pedál árával is csak 745 És az összes használt ruhám is olyan 100 körül lehet tippre, amiben van két cipő, téli, nyári meg átmeneti öltözet. De ha 150 is a ruha, akkor sincs 1 milla összesen, persze ha mindenből újat veszek csak a bringa több, mint amit eddig költöttem rá.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Fall-N #244784 üzenetére
Ha megnézitek, itt nem csak a váz merevsége játszik, hanem a tengelyé is, ami átmegy a váltón kb. Valószínű ezért nincs gond a merevségével.
Elvileg régebben volt egy Saint szett, ami hasonlóan volt rögzítve, és arra azt írták, hogy mindig a tengely hajlott meg, nem a váz maga.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz chubby2o6 #244871 üzenetére
Én tegnap jártam úgy, hogy be volt ugyan borulva, de azért elindultam, nagy esőre nem számítottam radarkép alapján. Út közben volt egy kis csepergés, de ennyi. Aztán miután hazaértem, lezuhanyoztam, kajáltam, jött a verőfényes napsütés Ha ezt tudom, hosszabb körre megyek el.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Dark Archon #244876 üzenetére
Nekem kéne valami picit melegebb hosszú ujjú mez, ami nem fezsül egyáltalán, meg egy vékony széldzseki most, és jó lennék. Most egy laza hosszú ujjú mez volt rajtam, meg egy pár éve Aldiban vett téli kabát, minden szellőző nyílásával kicipzároza, de sok volt.
Van egy átmeneti outis mezem, de kinőttem hátban, meg ezeket a feszülős cuccokat egyre kevésbé tolerálom. Ahogy nézem, a szélálló mellények is mind ilyen feszülősek...'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Dark Archon #244904 üzenetére
Terepen a mellény jó lenne, mert felfelé van kb 10es átlag, oda nem kell semmi, lefelé viszont van a 30-40-es menetszél, ahol legalább mellkasra jó lenne valami szélvédelem.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz gordonfreemN #245076 üzenetére
Ránézésre a komrányt kb 5 centivel tudod lejjebb rakni, elég sok hézagoló van alatta. Amúgy ezeknél a kis vázaknál ahogy én néztem jellemző, hogy a kormány magasabban van, mint az ülés.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Peterhappy #245079 üzenetére
Esetleg ez.
Még csak kétszer mentem vele, de nagyon jól szellőzik a háta, igaz drágább, de én abszolút nem bántam meg.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz werszomjas #245200 üzenetére
Waxold le így, aztán be a dobozba, nekem is így állt pár hónapot, semmi baja nem lett.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Ha már ergon nyereg szóba került, hátha valaki tud segíteni, mert a weboldaluk nekem nem sokat mond.
Most elvileg egy SM comp men van nekem, aminek a formája ugyan nagfyon jó, de 2-3 óra után már túl puha, betétes nadrág nélkül.
Melyik nyergük az, ami ugyan ez a forma, viszont keményebb? A marketing szövegeik nekem nem mondanak semmit.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz nismoka #245341 üzenetére
Nekem nem az a gond, hogy a vázán ülök a nyeregnek, annyira nem nyomódik össze, szimplán kezd kényelmetlen lenni egy idő után a puhasága miatt. Akkor tűnt fel igazán, amikor a bringázás után még elmentem a melóbajárós bringával boltba, amin sokkal keményebb nyereg van, és lényegesen jobb volt. Csak az meg a formája miatt arra a 10 perces utakra jó csak, nincsen rajta kivágás meg túl széles.
chubby2o6: Az a baj, hogy az elvileg én nyergem leírásával összehasonlítva nem látom benne, hogy keményebb lenne
fulton: puha nyergen mindenem elnyomódik és elkezd zsibbadni. A keményebb nyergen az ülőcsontomon ülök, és körülötte van egy kicsit megtámasztva, a puha részek nem nyomódnak egyáltalán.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz stickermajom #245399 üzenetére
Én is láttam vezetés közben ilyet, szerintem is jó dolog, feltűnőbb, mint egy sima villogó.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Itt az ultimate gördülési ellenállás csökkentő berendezés.
Csupán 300 gramm, és menet közben állítgathatod a nyomást.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Decás lánctisztító mennyire vállalható minőségű?
Waxolt lánc átpörgetésére használnám lakáson belül. Csak meleg vizet raknék bele és annyival.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz stickermajom #245621 üzenetére
és cattus
Köszi, akkor megy a többi mellé a kosárba.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz gordonfreemN #245755 üzenetére
Ha nem fékváltókarod van, akkor szerintem ez egy sima csere lehet. Kivéve, ha menetes a hátsó agyad.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Mr. Erikszon #245953 üzenetére
Leírás alapján ez microspline kazetta testtel rendelkezik, 9 sebességhez HG kazetta test kéne.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Fall-N #246079 üzenetére
Az olyan fajta amúgy ritka, drága Beta kulcsnál se forog el a racsni, , csak kattan, meg közben ugye elfordul az egész fej. Eddig egy olyannal találkoztam, aminél a racsnizás enged, mondjuk ha nem agyatlan a user, akkor nincsen rá szükség szerintem.
Volt még totalcaros videó, ahol bemutatták hogyan kell kerékcsavart nyomatékolni, de ott is azt sikerült, hogy hogyan ne csináld semmiképp. Miután kattant még fordított a csavaron...'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #246782 üzenetére
Nem minden MOL kúton lehet ugyan, de kb az az egyetlen hely, ahol ezeket ott lehet hagyni.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz 6030D #247222 üzenetére
Hát én azért picit többről nem egyszer fékeztem már majdnem álló a kocsit bringás miatt dobogókőn, csak akarás kérdése. Azóta mondjuk a jobbos kanyarokat ahol szoktak bringázni óvatosabban veszem
Mondjuk volt olyan csoport, akik kb 10-zel másztak felfelé az egész sávot elfoglalva, azokon legszívesebben átmentem volna, cseverésszenek a parkolóban fent, ne kanyarok között egy komplett sávot elfoglalva.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #247281 üzenetére
Szerintem vannak termékek, amiknek van itthoni forgalamzója, és ezért nem szállítják ide.
Bike24 se küld pl Bontrager kerekeket hozzánk.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Kiskopika #248615 üzenetére
Egyik barátomék vettek egy Canyon outit, és nekik is ugyan ez van, hátrafelé tekerve, ha elöl nagytányéron van, hátul meg a legkisebb fogaskeréken, ugrál a lánc. Mivel ilyenkor a lánc felső ága az, ami ugrál, szerintem ezen a váltó beálíltása nem tud segíteni vagy rontani. Ráadásul ebben a helyzetben majdnem egyenesen fut a lánc, szóval nem tudom mi okozhatja. Az, hogy a 12 sebességes monti sorokon az 50es tányérról lemászik a lánc hátrafelé tekerve szerintem viszonylag normális némely fogaskoszorúnál, de ez meg pont az ellenkezője.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Esztergom közelében a szlovák oldalon tudtok olyan bringás boltot, ahol van normális választék? Cég az euros napidíjat kp-ban adja, így lenne mire ellőni sima bevásárláson kívül
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Fall-N #249662 üzenetére
Pont, hogy a pressfitnél nem tudsz nagyobb tűrést megengedni, emiatt nyikorog sok váz, meg döglik meg a csapágy benne, mert egy igénytelenül legyártott szar a középrész, az egytengelyűséget messziről sem ismerve.
A menetes az, ahol annyi alkatrész meg deformáció van, hogy a szarul legyártott vázzal sem lesz gondod. A menetes perselybe, amit betekersz a vázba, szerinted hogyan van rakva a csapágy? Megsúgom, bele van préselve, aka pressfit.
És az igazság az, hogy a pressfit a jobb műszaki megoldás, kb mindenhol így használják a csapágyakat, ahol nem a taiwani gyárakban történő fillérbaszás az elsődleges szempont.
Egy előnye van a gyártás közbeni igénytelenség elviselésén kívül a menetesnek, hogy otthon egyszerűbb szerelni, ami vázban vezetett bowdeneknél nagy előny lehet.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #249667 üzenetére
Ezeket a döntéseket nem a mérnökök, hanem a salesek hozzák meg, ők meg 2 euro/dollár centért bármelyik családtagjukat teherbe ejtenék. Egy autónál, ha kellően nagy a garanciális költsége egy ilyen dolognak, akkor meglépik, de biciklinél le fogják szarni. Csak itt a topikból, hány ember vitt vissza vázat cseréltetni, mert a középcsapágy nyikorog a szar megmunkálás miatt? Ha jól sejtem 0, nem éri meg a cégnek, minek költsön el vázanként 10 dollárt, ha az semmi hasznot nem fog hozni?
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Jester01 #249758 üzenetére
Bár hogy ő mire gondolt, azt nem tudom, de én a kép alapján nem tudom mi olyan veszélyes egy fekvőrendőrön.
Mondjuk láttam már itt képeket "veszélyes" útszakaszokról, amikhez hasonlón én gond nélkül mentem át outival, azoknál sem értettem itt a problémát.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #250197 üzenetére
Vagy csak szimplán oda lett baszva valahol a vevőig tartó úton.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #250201 üzenetére
Ha körbe mindenhol olyan, akkor volt rajta lánc, de ha csak pár fog, nem tudom. Én inkább a festést nézném azokon a pontokon, ahol a régi le van kopva, az szerintem hamarabb meglátszik.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen