Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #215464 üzenetére
Ha veszel is, csak az ULT PRO -t erdemes. Es szamolni kell vele, hogy az $169 *1,27 +vam+vamkezeles koltsege. Ez szerintem mar ott van, mint egy GX sor bekerulesi erteke.
Azert gyorsan megnezve a fogak kialakitasat, azt nem sikerult masolni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215464 üzenetére
tartósságban szerintem elég gyenge lehet, ill. a kikönnyítések miatt lehet hogy olyan mértékben torzulhat (csavarodhat) a kazettatest, amit a sram/shimano már nem engedne meg - aztán lehet a hobbiszinten tekerő ebből az alacsony intenzitás miatt nem érez meg, de itt azért k+f is kell a grammozáshoz, ami random kínai cégtől nem igazán várható el.
rd-r5800 miért nem volt jó? (akár roadlinkkel v roadlink klónnal)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215473 üzenetére
a 4700-as tiagra is, szóval annak biztos kell mennie.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #215473 üzenetére
Sima és a PRo között a hátrafelé tekeréskor jelentkező láncoedobás a különbség. Az NX sorom is csinálja, de 11 sebiben a GX is ilyen volt.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #215485 üzenetére
a váltógörgők árát nem tudom fejből, de csak nem vészes tétel, az első tányérom olyan 16 euró és acél ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #215487 üzenetére
Lehet a váltásban érezni, de arra én nem vagyok annyira érzékeny szerencsére. Ha picit túl kell tolni a váltókart, túltolom, régen mentem annyi szarral, hogy hozzászoktam Amennyire én be tudtam állítani, az nekem bőven elég. Kosz, sár hatása sokkal többet ront nekem, de azt meg inkább kerülöm, nincs kedvem órákat elcseszni takarítással. Lehet amúgy addigra annyira elkopik majd a sor, hogy nem is lehet használni a régi lánccal, sose próbáltam még ilyet.
'92 Honda VFR 750
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #215515 üzenetére
Ebbe a banán ülésbe úgy bele butultam pisisként, h legyártottam magamnak... fa+régi csomagtartó+kárpitos meló... vicces volt... később még el is kérte valamelyik szomszéd gyerek
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215515 üzenetére
Bikefitting, az miaz? . A nyeregvázcső lehet vagy 50 fokos és ha akkoriban lett volna fórum, 90%-ban az lett volna a téma, hogy kinek miért zsibbad a keze . Nekem is Pegasom volt amúgy, csak összecsukható, ennek az ükapja.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215305 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #215375 üzenetére
Tehát akkor fel megy rá? Mert a lyuktáv egyezik, csak ott ahol a hajtókar része hozzáér az jó lesz e vajon.. azért akarnám cserélni mert többnyire a középső lánckereket használom elől, es olyan 26 km/h felett kéne már a hátulról 3ik 2 ik de akkor meg hozzáérek elől a láncal a váltóhoz. Ilyenkor felváltok már de nagy az ugrás...erezhetően rossz kemény hajtani a 48 as tányért. Ilyenkor jóformán az alsó három négy.. fogaskereket nem is nagyon jó használni hátul, Mert nagyon nehéz tekerni. ezért arra gondoltam hogy a felső lánckereket elől cserélni 44 es re szerintem segítene picit komfortosabb lenne a tekerés mint a 48 al. főleg ha figyelembe vesszük hogy a sebességem 20-30 olykor 30 35km/h max. Hátul egy shimano 11-30 as van. Ha jol rémlik. Elől meg egy 26 36 48T.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #215555 üzenetére
pl. ha olyan kialakítású a fém rész, hogy a felnin belül van egy válla, ami csak jobban odaszorítja a gumit meghúzásnál, nem pedig kiszakítani próbálja magát belőle.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #215579 üzenetére
NHH-n 8-10cm hó van
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #215592 üzenetére
Nem voltam, éves szervizen van a monti, meg amúgy is 4-500 méter alatt dzsuva van, nem vinném ki a retekbe a biciklit.
Majd jövő héttől ahogy felszárad az erdő megindulok rendesen (ha lesz erőm a sok melótól) -
Tomics
addikt
válasz Hasaggymeg #215594 üzenetére
[link] 20D 2021-es - 250k HUF Új
[link] 100 2020-as 240k HUF Használt
[link] CTM 2017-es 150k HUF Használt (specifikáció a szöveg után lesz)Melyiket választanátok? A keret 250k. Később fejleszteném, ha szükséges. Kisebb túrákra (max 50-70 km egyhuzamban), néha könnyebb terepen is
Köszönöm
PH! addikt since 2004
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #215603 üzenetére
Pl. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #215606 üzenetére
Másfél hónapja 7490-ért rendeltem a decathlonból, látom felemelték és el is fogyott.
Akkor kellett volna venni vagy 4-et, de idénre nincs szükségem több új láncra már -
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #215611 üzenetére
Hoppá. 2x11-re is kevés?
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215611 üzenetére
a nuroadhoz 118 szemes 10 sebis láncot vettem és még vagy 4-5 szemet kivettem belőle (1x, grx váltás), gravelre elég volt. (hátul 36T, elől 38T)
de 50-es kazettához lehet kevés már
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #215615 üzenetére
Hehehe meg meg is lehet számolni a szemeket
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #215615 üzenetére
Minek neked akkora sor, majdnem leér a fődre
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #215592 üzenetére
Az megvan, hogy kétszer is? Először Gödön a kis utcák sarkán csaptuk el egymást majdnem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tomics
addikt
válasz Hasaggymeg #215603 üzenetére
Köszi, akkor vadászok még a használt piacon.
PH! addikt since 2004
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #215615 üzenetére
nem esküszöm, de mintha én is 114 szemes láncot vettem volna a 32/50hez, de a másik 118 ami még lehetett, és kellett kivenni, az viszont biztos.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #215636 üzenetére
Merida volt, meg haver (versenyes alteregod) outival.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csápájev
őstag
válasz Hasaggymeg #215662 üzenetére
Épp teljesen a végét járja a bringa sajnos minden tekintetben,de még agyalok kibírjam-e vele a nyarat. Valami minimál kéne tényleg,erre már nem akarok költeni,viszont eladni se nagyon tudom,ha szétrepedt nyereg van rajta
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #215675 üzenetére
Igen, már leszoktak róla, hogy hívjanak ebédelni
-
potyi23
senior tag
válasz Hasaggymeg #215675 üzenetére
Koszonom
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #215723 üzenetére
Hasznaltan azert egesz jol megoldhato. Ha talalsz hasznalt vazat olcson, hasznalt villaval, legyen az karbon vagy teleszkop, akkor a tobbi kiegeszitot meg ujonnan is gazdasagosabb megvenni, mint egy uj bringaval. Fekbol jo a par eves hasznalt, felaron lehet szerezni. Jo kerekszettek, iparis agyakkal, detto szotyi aron mennek, alig hasznalt allapotban.
A hajtast kell csak megvenni ujonnan, az meg mint irtam, kijon sokkal olcsobban, mintha uj bringaval venned.
A kihivas, hogy vazat talalj, az a legnehezebb.En ugy joval olcsobban jottem ki a sok upgrade -el ahhoz kepest, mintha megvettem volna a fullos Jeffsyt, hogy en szotyi aron adtam el a bringarol a null km -es kiegeszitoket, uj alkatreszekre cserelve mindet. Es a vegeredmeny meg jobb lett, mint a gyari elerheto max.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #215726 üzenetére
+1.
Az arányok nagyjából más esetben is hasonlóak lehetnek, mint az én bicómnál:
használt komplett bringa itthon = 340.
Újan csak a váz itthon = 309.Külön vázat csak az vegyen aki szeret építkezni, és nem bánja, ha többe kerül így.
Meg igen, a testreszabhatóságért.
Amúgy ha újan nem megy, akkor nem tudom, mi a baj azzal, hogy megvesz az ember egy olyat, ami legalább nagyjából olyan (főelemeket lehetőleg ne kelljen cserélni, de a váz = maga a bicikli, tehát azt azért javasolt megtartani belőle), aztán elkopás után, vagy extrán indokolt esetben előtte kicserél néhány darab vasat rajta.Márciusban volt amúgy durva akció a Planet-X-nél, ha vázat akartam volna venni -pl. titán, vagy karbon gravelt..- lehet hogy még úgy is megérte volna, hogy brexit által sújtott vidék.
Jókor mondom, mi?szerk: hasnzáltan is fasza vázakat lehet kifogni, és összelegózni, de akkor is érvényes hogy ez akkor áll, ha az ember szereti a legózást.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #215726 üzenetére
Az a gond, hogy a hasznalt, kopott hajtas is koltsegekkel jar. Az meg lutri, mennyi van meg benne.
A vaz miatt igen. Azt ujonnan beszerezni nem egyszeru. Azert kell vegyiteni, valami jo hasznaltan is, es valami ujonnan megeri.
Nem reg volt fent egy full karbon, 2 eves speci vaz, taggal egyutt, piszok olcson. Az mar jo alap, es sporoltal 3500EUR -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215730 üzenetére
ne is mondd, lassan összejön egy 2. biciklire való alkatrész itthon :/
első+hátsó váltó van, kormány+stucni+nyeregcső+nyereg szintén, kerékszett is kazettával és féktárcsákkal (mondjuk átütős, úgy nehezebb dolgom van outi/gravel fronton)
magán a vázszetten (és az apróságokon - pl kábel meg bowden) kívül hajtás, fékek és fékváltókarok hiányoznak már csak.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215732 üzenetére
majd egyszer rászánom magam, hogy szortírozzak
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #215740 üzenetére
Nem kell varni. Facebook kerekpar apro dugig van ilyen alkatresszel.
Don't Tread On Me
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #215751 üzenetére
Kiindulva abból, hogy mit tud művelni a dolog belsővel én inkább nem próbálkoznék a tubelessel.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215751 üzenetére
Te olyan lassú vagy, hogy ma is KOM-od lett
andrisbandi: tyű mennyi hegy
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
abéla
senior tag
válasz Hasaggymeg #215740 üzenetére
BringaBuild (lelkes (újra)kezdőként):
vettem jó alapnak, 1.5 éve egy decathlonos RR st530-at 150-ért, majd ezeket cseréltem:
mosso merevvilla 30e, fejcsapágyXLC+spacer:15e,
cube markolat:15e, Shi pedál (akkor) 15e, normális(abb) nyereg 10e, Shimi lánc 10e,
gumik (Scwable külsők+ Conti belsők+felniszalag) akkor 25e,crankset: (nna itt kicsit megszaladt ) berendeltem egy Shimano grx810 cranck-settet (akkor) 70-ért (elég lett volna 40e-ért egy rx600), majd ehhez, hogy be tudjam tuszkolni a mtb vázba, kellett kettő, eltérő középcsapágy, asszimetrikus elrendezésben, ez akkor össz 15e volt (de van egy pót BB-em ), szóval ez szumm: 85e
Na ez eddig: 205e
A szerszámkészlet akkor 25e (+kis nyomatékkulcs 10e) kérdéses, hogy ezt hozzádjuk-e, nyilván meg kellene venni alapkarbantartáshoz is sok mindent, kb 10-15e értékben, így ez legyen +25e.Többi maradt (váz/kormány/kerék-set/váltó/fék/f.koszorú):
ez így summa 380.Nyilván az is hozzájárult e folyamathoz, hogy akkor gyak. nem volt alternatíva (2020.nyara), nem lehetett normális áron, jó bicót venni.
Ma már talán ezt venném ennyiért: ez a Trek vagy ezek a Cannondale -ek.
Bár hozzáteszem, azért ezekben is, a drága kategóriák kicsit budget szinten mozognak: a Quick4 váltó/fék pl RR 530 szint, Q3 szintén középszint, cranck-settek bengák, Trek cranksetje base, többi közép/jó.
És ahogy nézegetem ezt az (ár)kategóriát, mindenhol ez van.
De, hogy szebbek, az tuti. (főleg ez a Trek )Persze mostanra a bicóm nagyon egyben van, jó élmény hajtani
(ok, felsőkat. cangával nincs összehasonlítási alapom ...de addig jó, amíg nem érzem milyen is az ).
Ja és én élveztem ezt a bütykölősdit, hogy alakíthattam, csinálhattam.No, ezek fényében kezdjetek el építkezni!
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #215773 üzenetére
Specialized Chisel
+1Amikor tervezgettem a bringa vásárlást, és esetleg hardtail is szóba került, hamar eljutottam a Chiselhez.
Lehetett kérni gyáriátütősmerev villával. Ez is jó plusz választáskor.Ami meggyőző még, h használtan elkapkodják.
Borsos az új ár egy vékony vázas bringáért, de ha nem sérül meg, nagyon jól tartja az árát.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
zsola32
senior tag
válasz Hasaggymeg #215777 üzenetére
Köszi a segítséget...
Az első tányérok maradhatnak, ha meglépem a fejlesztést? -
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #215777 üzenetére
En mar a hatso tag nelkuli konstrukciokat is nehezen ertem... Folfele, sziklas terepen jo egy 100 -at mozgo tag hatra, mert vegig tapadni fog a kerek. Lefele meg max. egy pro jon le gyorsan hatso rugozas nelkul.
Ezek meg full lockolhatoak, szoval aszfalton, sima gravelen is tudsz vele csapatni. Azert ahogy nezem, Te aszfalton is sokat tekersz, oda tenyleg kell a hajtasi hatekonysag.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #215777 üzenetére
Fully mellé pluszba terveztem merev bicót 1-2 szezonra.
Sok sebből vérzett a terv Mármint az összes terv, mert volt több isDell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215773 üzenetére
Menő a Chisel, de drága. én elégedett lennék arról az oldalról a Sonder Dial vázzal is
parandroid & sebgutkopf: szerintem mindkettőtöknek igaza van, ha valaki csak aszfalton vagy enyhe terepen teker, egy crosstrekking vagy gravel viszonylag univerzális lehet. Ha meg az ember terepezne is rendesen, de azért aszfaltozni is kéne néha, akkor xc-nél nincs univerzálisabb. Meg persze számít, hogy az a terep, amin tekerne az ember, milyen terep, ha döngölt földút és nincsenek 20%+ emelkedők, akkor szinte fölösleges xc. De ha valaki a Fogarasi havasok lábánál lakik, oda crosstrekking, gravel, sőt, xc is nevetséges, minimum egy trailra lehet azt mondani, hogy univerzális. Felénk, a Hargita, Gyimesek, Csíki havasok lábánál az xc-downcountry az a vonal, amivel mindenhol el lehet menni, kivéve a DH nyomvonalakat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215771 üzenetére
Nekem már kicsit túlzás, de próbálok igazodni a trendekhez . Következőben esetleg ha a fák mögé be lehet menni a tó széléhez és úgy fotózni, hogy ne takarják ki a tavat meg a tájat, abból a képből többet lehetne kihozni. Sokszor csak ennyin múlik, néhány lépés előre, oldalra, amíg kiesnek a képből a zavaró-fölösleges elemek és csak azt mutatod meg, amit érdemes. Szerintem alapszinten a fotózást bárki könnyedén meg tudja tanulni, nem kell "szem" hozzá.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #215806 üzenetére
Hétfőn este futottam a Naszályban, lőttem két fotót a világító városról, itthon megnéztem, fent szebb vó't.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215814 üzenetére
Szerintem a hozzáértésen és az utómunkán kívül még az számít igazán, ha van egy jó zoom optikád, legalábbis én szeretem és mobilon nagyon hiányzik a teleoptika, zoom. Tudom, furának hangzik teleoptikával tájfotózni, de azzal kiragadhatod a tájból a lényeget, közelebb hozhatod a hegyeket, egy mobil nagylátószögű lencséje kissebbnek láttatja a dombokat, mint ahogy a valóságban érzékeled.
Gaben92: kis bringaállvány erre nem lenne jó? Nekem olyan van, ami a hollowtech hajtókarba dugható, asszem 10 euró volt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #215818 üzenetére
Becsapos. Ilyenkor ugyan ott megyunk, ahol en is szoktam, csak nem korben, hanem a tv torony alatti jatszoternel visszafordulunk. Igy megall 30km -nel a tav, meg 500 szintnel, ellenben ahol lehet, terepen zuzunk, persze kicsit vissza fogom magam. A jatszoter a gratisz, ott szokott enni, csuszik parat, es megyunk vissza. Vele tobbet meg nem igen lehet, es higy oszinte legyek, ulessel egyutt a 19kg plusz sulyt en is megerzem, nem tagadom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #215555 üzenetére
Na megoldottam. Állítottam az első váltón, picit eltoltam a használható áttéteket. Mostmár a 36T tányér megy a hátsó 2.ik legkisebbtől felfele. Tőkéletes. Annyi hogy a 48 al nem megy a hátsó legkisebb 11 es. De azt sose használtam am sem.
-
Tomics
addikt
válasz Hasaggymeg #215603 üzenetére
Megvettem a CTM trekkinget ( [link] ), alkudni is tudtam belőle, szerintem jó vétel volt. Alig használt, esetleg a váltókat kell majd után állíttatnom, és egy lánc csere kellhet majd, mert a tutorial videók alapján hosszabb, ha a két legkisebb tányéron van a váltó. Meg esetleg egy külső köpeny csere.
Azon gondolkodom, hogy érdemes-e egy integrált hajtásra cserélni a jelenlegi (SR Suntour XCM 48/36/26T) négyszögtengelyes hajtást.
Megéri szerintetek, érezhető a változás? Kapok ugyanilyen kiosztású integráltat (48/36/26T)? Melyiket ajánljátok, mennyit érdmemes rászánni? (Főleg a Mátrába tekeregnék, szóval fontos a teljesítmény, erőátvitel)
Vagy ekkor már a váltókat is cserélni kellene, hogy érezhetőbb legyen a változás? (jelenlegi: hátsó: Shimano Altus RD-M370-SGS, első: Shimano Altus FD-M370)
Köszi
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #215818 üzenetére
Piros valtokanal --> Leszeded, megcsiszolod, alapozo, szep piros femfestek, majd kemeny lakk. Voala. Jo ha van egy festo ismerosod, aki pisztollyal szepen lefujja.
En is megcsinalom majd, hogy ne usson el a szine a bicajetol.
Don't Tread On Me
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #215932 üzenetére
hát jah... most táraztam éppen be, lánc, bowdenek, fékalkatrészek stb... de egy vacak 8 sebis sor is 30% drágult 2 hónap alatt... kemény idők jönnek (minden téren) bicóra legalább a kövi 10 évben nem kell költenem remélhetőleg
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen