Hirdetés
- iPhone topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- HMD Skyline - jó szerelés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55s
ma Nem mintha különösebben érdekes lenne, semmi újdonságot nem hozott.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz sebgutkopf #164482 üzenetére
Jah, 6 barig tesztelve. Bírja.
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #164491 üzenetére
Nekem anno a Smart Sam mintázata tetszett nagyon, kár, hogy abból TLE, EVO nem létezik és ólomnehéz.
26-os 2.1" SS-em nekem 568 g ha jól tévedek. Az nehéz? Felment tubeless-ként és tegnap óta stabilan tartja a nyomást. Ezek után nekem úgy tűnik a TLE/TLR jelzés csak tájékoztató jellegű. -
Teasüti
nagyúr
válasz 6030D #164573 üzenetére
Láttam már én is (26x2.1) xc gumikat 450 g alá benézni, de ott azért elgondolkodnék mennyire defektálló. Ezen az 568 grammos Smart Sam-en is a kikönnyített oldalfaltól tartok kicsit.
Az új Schwalbe-k közül is inkább 500 g felett néztem SnakeSkin oldalfallal, mint alatta a papírvékony defektmágneseket. Egy 430 grammos verseny xc-vel mennyire lehet csapatni trail bringán?
A mostaniakat egyszer küldtem meg úgy rendesen még régen, 50 hm/h csúcssebességgel kimosott köves lejtőn és úgy fél perc alatt ütöttem fel mindkét kereket.A kérdés inkább annak a fényében értendő, hogy az átlag csapatós montis 7-800 grammos gumikkal közlekedik a divatos enduro gépeken. Ahhoz képest egy Smart Sam-et nem mondanék kőnehéznek.
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #164585 üzenetére
Ne drótos gumit nézz, hajtogathatót veszek csakis! Az 600 g alatt van SS-ből is 26x2.1 méretben.
Nem olyan rossz az azért. Amúgy érdekes, h belsővel sosem ült fel a felni peremére. Azonnal elválik mikor leeresztettem. Tubeless-ként meg rendesen beül, mint egy UST és úgy kellett ujjal lenyomnom, h tejek rakjak bele.
Meglepő.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #164609 üzenetére
Úgy emlékszem 19 széles felnid van neked is és rajta 2.25ös tubeless, ugye?
Te milyen nyomáson használod?
Ma kísérleteztem mennyire tudok lemenni.
Hát nem nagyon.
22 psi-vel kezdtem (vhol másfél bar körül), itt már a 78 kilómmal egykerékre emelve is pisszent egyet a gumi. Majd minden padkánál. 100 méter után mentem is vissza fújni bele. Majd megnéztem 2 bar-on. Itt már nem akart lefordulni a felniről, csak kanyarodás közben. Imbolygott végig. Egykeréken azonnal dőlni akart. Dönteni sem lehetett még kis lendülettel se, mert kúszott ki a gumi.
Most felfújtam 2,4-re, itt azért már nem tudom zavarba hozni alacsony sebességen.
Hát érdekes tapasztalatok. Azt hittem 2 bar alatt is tudom majd használni.
Vagy az már csak a plus size kerék kiváltsága?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz xy.zsolt #164673 üzenetére
Néha megesik, h el tudok menni egy ilyen surrogó hintalóval egy outisnak. Olyankor nagyon büszke vagyok magamra még ha tudom is, h ő meg valószínűleg már mindjárt lefordul a bringáról végkimerülés miatt.
Amúgy hülyeséget kérdezek, de ha edzel akkor nem az lenne a praktikus ha fokozod az intenzitást? Mert akkor a hatékonyság nem releváns.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #164806 üzenetére
+1 a semmilyenre.
Amúgy a 20 psi ejtés is gáz. Milyen telópumpa az?
Nem kétlépcsős csatlakozó van rajta? Nem tudom mi a becses neve, de enyémen kitekerhető a csatlakozó is. Anélkül lehet rácsavarni a szelepre, h lenyomná azt. Majd biztos rögzítés után lehet betekerni rajta a szeleptűt.
Semmilyen nyomásvesztéssel nem jár a levétele, mert a szeleptűt már lecsatlakozás előtt ki lehet engedni. -
Teasüti
nagyúr
Ti hogy látjátok mennyire pontosan vannak kalibrálva a kompresszorok a benzinkutakon? Ma ért egy arculcsapás tubeless konverzió után, hogy a műhelypumpám 1 bar-t téved. Amire eddig óra szerint azt hittem, hogy 2,4 bar és ujjal relatíve puha tapintású, az a kút szerint 1,3 bar volt. Én meg még kísérleteztem "alacsony" nyomásokkal, ahol már szisszent egyet a gumi minden padkánál és kanyarban le akart fordulni a kerékről.
Felfújta az automatika a neki tetsző 2,4 bar-ra és olyan kemény lett, amire én korábban a pumpa szerint 3,5 bar-t fújtam.
Ezek alapján akkor én tubeless tartományban közlekedtem eddig is belsővel együtt. Viszont így ez egy kis csalódás, mert akkor valóban le tudok menni 1,5/1,7 bar-ig gond nélkül, de még az sem az a hűde átsiklik a gumi mindenen komfortérzés.
Aztán kíváncsiságból átmentem egy másik kútra és ott is beállítva ugyanazokat az értékeket pár tized eltérés volt.
Szóval 3 eszközből 3 különböző mérés született.
Ezek a kompresszorok nincsenek kalibrálva? Vagy most tényleg hasraütésszerű mérések alapján kellene beállítanom ezt az egyszerű dolgot is? -
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #164831 üzenetére
Senki nem nyomkodja meg a telót 200 psi-vel feltöltve csak úgy kézből. Fekete Laci se.
Még nyomás nélkül se olyan könnyű nyomkodni.
Úgy ellenőrzik, hogy szétkapják, megnézik össze van-e karistolva valahol. Ha nincs, akkor kisszerviz, esetleg felújítókészlet ha szükséges. Ha meg van karcolva valahol a belseje, akkorkukacsere. Ha garis, akkor gondolom újonnan vetted. Volt rajta nullszerviz? Vagy minden úgy van rajta, ahogy leesett a kamionról? Mert akkor nem elképzelhetetlen, h kenés sincs rajta. Vagy összeszerelési hiba, megtéptek egy tömítést, stb.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #164879 üzenetére
Lenne pár kérdésem. Nem vagyok szakértője a piacnak és az ajánlásoknak, szóval bármi amit mondok az kicsit sótlan lesz.
Milyen stílusban tervezel tekerni? Laza, kényelmes városnézős tempó, nyugis vírusbringás (korábban hétvégi bringás néven futott kategória)? Esetleg vadulósabb fiatalos hangvételű, tempósabb, járdaszegélyről le- felugratós, sportos, autók közt száguldós kategória?
Kérdezem ezt azért, mert kiemelted a rugóutat és az áttételezést.
Egyik sem fontos az első esetben; gondolom sem száguldozni nem fogsz, dombon lefelé beletekerni és hasonlók, meg a 100 mm rugóút se kell aszfaltra/földútra. Ha viszont sportos vagy és 50 km/h körül is még bele akarsz tekerni, akkor kell a nagy végáttétel, és ha minden követ és szegélyt megtalálsz, akkor jöhet az erős teleszkóp.
De ha nem ilyen vagy, akkor főleg egy átütőtengely ugyan mi a frász karikának kell neked?
63 mm is éppen elég arra, amire való. Kicsit kíméli a kezeket, azt ennyi.
Egy sportos, vadulós bringás mint mondjuk én, aki a fagyizóig is 180-as pulzussal közlekedik (nem tudom hogyan kell nyugisan tekerni, ismeretlen fogalom számomra), én nekem a 80 mm-es teló is koppant városban.
De ha belegondolsz abba, hogy a nagymotorokon sincs ennél nagyon több rugóút akkor belátható, hogy talán a 63 mm is elég egy laza kis sebességű tekeréshez. Meg aztán akkor sincs semmi, ha néha felkoppan az a teló ha véletlen átmegy az ember egy téglán. Nem fog szétesni. Előbb kapsz defektet, mint hogy a telónak baja legyen.
Aztán a széles kormány is addig jó, amíg nem kell órákat taposni a pedált aszfalton egyhuzamban, mert a monoton testhelyzetben csak elfáradsz a fekvőtámasztól. Persze, ha vérbeli montis lesz belőled, akkor jót tesz az irányíthatóságnak. De amúgy csak fárasztó a sportos testtartás, ha nem az a felhasználási terület.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #164901 üzenetére
Régen volt egy bringás haverom, akinél a trekking túra volt a fő irány.
De ez nem gátolta meg abban, hogy jöjjön velem xc-zni és bár jóval lassúbb volt főleg lefelé csapatásnál (nem is volt egy adrenalin hajhász), azért mindenhol lejött, ahol én a merevvázas xc-vel.
Sőt, sokan az én xc-men az 1,9-es semi slick Maxxis Wormdrive gumijaimra mondták teljesítménytúra előtt, hogy hát azzal szar lesz. De ez engem sem gátolt meg, hogy 50-nel küldjem neki a kimosott köves ösvényen lefelé. És sosem ütöttem fel, nem úgy mint a kikönnyített 2,1-es sválbikat.
Ha azt nézed, akkor a trekking is monti, bírja ugyanazt az igénybevételt amit egy bármilyen merevvázas gép. Csak a testhelyzet más. Viszont alapból nagy kerekei vannak, gumit meg azt rak rá az ember amit akar.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz manager2220 #164905 üzenetére
Precíziós szerszámok közt azért ritkán árulnak szart. Legalábbis itt nincs az a gagyi nagyáruházi kategória. Bármit veszel jó lesz arra, amire kell.
Arra figyelj, hogy majd tárolásnál ne legyen megfeszítve benne a rugó, mert idő előtt elgyengül és onnantól a kalibráció már nem lesz jó. -
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #164969 üzenetére
Teljesen jó ide a trekking.
Ez döngölt földút, gyakorlatilag erre (és aszfaltra) való definíció szerint. Gumiból én feldobnám a legszélesebbet, h a lehető legkisebb nyomáson tekerhessek a jobb komfort miatt. De ezt már csak az xc-s mondatja velem. Montihoz képest még így is relatív nagy nyomáson leszel, szóval azért haladni is lehet majd vele aszfalton. Gumiból se kell túlgondolni a mintázatot, semi-slick elég döngölt útra. -
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #165088 üzenetére
Kérj közeli képet a lánctányérokról, fogsorról ahol látszik szépen a fogprofil oldalról!
Kerékagyak az nem dealbreaker szerintem, gurulni gurul, csak szervizelni lesz szívás pár évente egyszer, vagy ha nem tömített akkor sűrűbben. Nagyon el kell tálalni a gyenge minőségű agyakon a csapágyhézagot - amit sokkal könnyebb egy jó minőségűnél - és akkor sokáig jó lesz ez is.
A villa az szintén nem akkora meglepetés, ezért az árért úgyse kapsz olyat, amiben csak a villa kerül hetvenezerbe.
Ha nincs lerúgva, akkor én elhoznám.
Hajtás kopását derítsd ki, nézd meg van-e bárhol kotyogás, fékek és váltó jól működnek-e (állítsa már be rendesen, ha igényes a bringájára az eladó; igénytelen tulajtól nem vásárolnék), nincs olajfolyás a fék körül, nem kotyog a villa és a becsúszok sértetlenek, finom a teló megindulása és puhán mozog, nincs nyolcas (jó minőségű kerékbe elég nehéz nyolcast verni baleset nélkül, nekem a mostani bringámon még nem sikerült és vagy 7 éve megvan), nincs recsegés/kattogás. Ha jó érzéssel szállsz le róla, akkor hozhatod. Ha viszont van rajta teendő, akkor a tulajjal meg kell csináltatni és rádobni még pár ezrest vételkor max a szervizért. Mielőtt beleszeretsz, de elhozod egy aprósággal amiről később kiderül, h megszívtad.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #165107 üzenetére
Pedig xt felszereltséget és normális hidraulikus fékeket ennyiét máshol nem kapsz.
Ha rendben van műszakilag, akkor vinném.
Utazni meg minden használt gépért kell. Én 250 km-ről hoztam haza az enyémet, vonattal.
Kezdőként úgy, h előtte csak hallomásból tudtam mi az az ikszté. A bringa egyben volt, nem voltak vicces hangok, nem lötyögött rajta semmi, finoman járt minden kezelőszerv, teló rendben volt. Oszt ennyi.
Már hoztam is. Azért nem rakétatudomány egy bicikli.
Használtautó egy rémálom, a bringa ahhoz képest primitív jószág. -
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #165334 üzenetére
Felhasználástól függ. Haverom ha tudja, h zúzni fog akkor többet tesz bele. A bnős tekeréseknél viszont se igénybevétel, se sportteljesítmény nincs. Oda mehet a maximális komfort.
Amin én lepődtem meg konverzió után, h mennyire nem számít milyen nyomáson mész. Mármint simán letekerek egy 20 km-es karikát így is úgy is. Viszont a nagyobb komfort miatt jobban érzem magam a végén, cserébe lehet a lábaim kicsit többet dolgoztak.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Tubeless update:
Tegnap kimentünk egy nagyobb karikára haverral, aki korábban legurult engem ( [link] - közben kiderült, h a műhelypumpám csal 1,1 bart felfelé, szóval kb 1,9/2,4 baron voltam akkor, haver elmondása szerint ő is hasonló nyomáson). Azóta történt: vázcsere fully-ra, tubeless konverzió és alacsony légnyomás (21/24 psi), az ellenfél meg 3 barra fújt gumikon volt ezúttal - sokat aszfaltozott.
Bár nem aszfalton, hanem lankás döngölt kavicsos kocsiúton gurultunk le, de ezúttal az én bringám volt fürgébb.
A hátsó felfüggesztést engedékenyen kizárnám, mivel a merevvázassal jó minőségű aszfalton gurultunk. Szóval két dologra lehet következtetni:
1. A légnyomás nem játszik akkora szerepet, sőt sima aszfalton kívül még lehet hátrányba is kerül a kemény kerék,
2. A kisebb gördülési ellenállás igencsak számottevő. -
Teasüti
nagyúr
válasz Hasaggymeg #165773 üzenetére
Az asztalra csapni már elavult és nem túl célravezető módszer. Manapság azzal kell fenyegetőzni, h majd közösségi medián vlogolsz egy beszámolót a történtekről a többszázezres követőidnek.
Motoros haver ezt adta elő egy motoros boltban, ahol egy frissen vásárolt csizmát vitt vissza cipzár szakadással. Ott volt némi huzavona, h nem javítható, blablabla. Szóba került, h youtube/insta/fb influencer a srác (nem az) és varázsütésre megváltozott a bolt hozzáállása. Végül egy másik csizmával és egy ajándék kesztyűvel távozott.
Mai világban a közösségi média amilyen hatásos üzleti modell, épp olyan veszélyes is lehet. Simán tönkre lehet tenni egy üzletet rossz hírnévvel. -
Teasüti
nagyúr
válasz 6030D #165787 üzenetére
Persze könnyen jogi útra lehetne vinni a dolgot, de nem éri az meg se a boltnak, se senkinek. Mire ott megoldják a dolgot pár év alatt, addigra a közösség letámadta az üzletet (ha valóban influencer vki) és akár be is zárhat a bolt ha véletlenül felkapott lesz a sztori és lenullázódnak az értékeléseid (én legalábbis kívülállóként tuti nem látogatnék meg 1 csillagos boltot, ha épp gúglizok vmit). Aztán ha nem kammerolt a youtuber csak tényeket közölt és kifejtette a véleményét az ügyről, akkor még jogilag sem támadható nagyon. Egyszerűbb, gyorsabb és főleg olcsóbb megoldani a problémát, mint kiteregetni a szennyest. Vagy hagyni, h más teregesse ki.
Itt nyugatabbra azért komolyan veszik a dolgot, mert sok esetben maga az üzlet is erősen jelen van a közösségi médián. Az embereknek meg van az a szokása, hogy előszeretettel ragadnak billentyűzetet és hagynak negatív értékeléseket ha vmi nem szupi. Pozitívért meg úgy kell könyörögni nekik. Ha egy ilyen influencer elindít egy hullámot, azt tuti megérzi az üzlet. Mai világban nem lehet elkerülni a közösségi médiát üzleti szempontból. Max ilyen elmaradott helyeken, ahol nem haladnak a korral.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz sebgutkopf #165890 üzenetére
Borzalmas ez a vágás. A videós topikban várunk szeretettel alapképzésre!
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Gyors kérdés.
Tubeless konverziónál az normális, ha használaton kívül egy idő után ereszteni kezdenek a gumik? Használatban meg nem annyira. Mintha a tej elengedné a lyukakat az állásban?
Van, h ez annyira eldurvul, hogy egy éjszaka ereszt 1 bart.
Majd másnap megjáratom a kereket minden irányban és megint tartja a nyomást egy darabig.
Ez a tej (Joe's no flat) ez nem végleges tömítést jelent? Főleg ha nincs semmi abrazív hatás a tömített lyukaknál állásban. Egyszer már tisztítottam gumit ettől a tejtől és nekem úgy tűnik igencsak gumiszerűre szárad ki. Azt hinném ennek nem szabadna elengednie.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #188039 üzenetére
Stan's van benne mégis csak.
Kicsit összezavar, h Stan tej és Joe konverziós kit.
Nagyon kreatív márkanevek.Szalagból Gorillát használok, most cseréltem és a tavaly nyári se volt átázva vagy ilyesmi. Ez meg duplán ment rá, mert a Schwalbe olyan lazára csinálja a gumijait, h át lehet hugyozni a résen a gumi és felni között.
Néha majdnem sírni támad kedvem, ha fel kell pattintani a kerékre.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz andrisbandi #188201 üzenetére
Üdv!
Az milyen hibára enged következtetni, ha a fékem nem állítja után a hézagot? A fogáspont határozott, a fékerő is megvan, de a fékkar jelentősen beljebb keményedik fel, mint eddig.
A tárcsa és pofák közt láthatóan nagyobb hézag van, mint mondjuk a másik féknél ami hibátlan. A dugattyúk könnyedén mozognak, de a fékkar elengedése után vissza is húzódnak hagyva így egy pár tizedes hézagot.
Ez álló helyzetben történik, szóval nem a tárcsában lévő nyolcas nyomja vissza a dugattyúkat, mint ami egy elkopott tárcsafékre jellemző, hogy felújítás után a fogáspont is hirtelen kijjebb kerül a szűkebb hézag miatt.
Légbubi okozhat ilyet, h nem állít utána a fék kellőképpen? Bár nem nyúlik, szóval nem egyértelmű következtetés a levegő.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz purechill #189752 üzenetére
Ettől még jó eséllyel át lehet alakítani. Én Smart Sam-et és Rocket Ron-t alakítottam át. Nem EVO, nem TLE, sima régi Performance. Olyan lazán illeszkedtek a felni árokba, hogy könnyedén lefordult a felniről különösebb erőkifejtés nélkül, meg vissza fel is egy kézzel. Át lehetett hugyozni a résen, de megküzdöttem velük. Ha a felni árkot leragasztod laposra - kifeszítve a szalagot a két széle közt -, akkor lesz annyi feszesség, hogy rá lehet robbantani booster-rel. De mire erre a trükkre rájöttem, addig elsírtam magam párszor.
Viszont ha nincs booster tartályod vagy kompresszorod, akkor neki se állj! Schwalbe gumik azok hírhedten lazán illeszkednek.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #189777 üzenetére
Hát én nem vettem észre sok különbséget az EVO Racing Ralph és e kettő közt. Előbbi váltotta a Smart Sam-et. TLE ide vagy oda, az EVO is megsiratott. Az se ment fel a fenti trükk nélkül, ha a szalagot az árokba nyomtam. Sőt! Az EVO rajta se maradt nyomás nélkül. Első felfújás után ugye van a két-három pattanás, amikor beágyazódik a perem alá, majd leenged és a szelep visszatesz. Na ahogy leengedtem, leugrott a peremről az EVO. Igaz volt alatta két réteg Gorilla szalag.
Hozzá kell tenni, h nem tubeless felnik, lehet egy rendes TL felnin ez nincs. Lehet ott alacsonyabbak a vállak, vagy sekélyebb a középső árok, passz. De ezeken mikor felrakod a kerékre a gumit és a két perem beül középre a legkissebb átmérőre, akkor akkora rés van, h ki tudom húzni a gumit egy ujjnyi távolságra a szemközti oldalon.
Ez másképp nem megy, csak ha ezt az átmérőt megnöveli az ember. -
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Hasaggymeg #189976 üzenetére
Én meg a mai napig tartok kicsit a karbon kormánytól, mások meg toldozgatnak...
Kormanyvég súlynak is jó lehet, mint a motoroknál.
Grammhuszároknak biztos összeráncolja a homlokát. -
Teasüti
nagyúr
válasz balazs1022 #189990 üzenetére
De szerelős tippekkel eddig nem nagyon találkoztam itt a topikban.
Mert kikoptak a bringa szerelők a topikból, ahogy nézem. Lasali nevét már nagyon régen nem láttam felbukkanni, meg asszem Hoffman volt a másik - de ebben nem vagyok biztos.
Én is bedobtam egy szerelős kérdést nem rég, de elveszett a noob témák között.
De amúgy érthető, ha szakértő vagy akkor mindenki a véredet szívja, de neked igazából semmit nem ad a fórum. Ez nem csak itt megfigyelhető, hanem minden szaktopikban, h mindenki szeretne rabolni a szakértők idejéből, aztán egy idő után megunják. Van jobb dolguk is.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz jjeahh #189993 üzenetére
Az nem kihívás. Nekem a kónuszos kerékagy meg a tárcsafék az örök ellenségeim, aminek nem szívesen állok neki. Jah meg most a tyúkbeles gumi. Ezt most megint kezdhetem elölről, mert cserélni kell a Gorilla szalagot rendes TL szalagra.
Amúgy az a név nem hangzik ismerősen.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz balazs1022 #189996 üzenetére
Váltófület honnan szerzel hozzá? Mert hogy az eléggé töröttnek tűnik első blikkre.
Amúgy túrázásra használsz dirt jump vázat és ekkora telókat?
[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz tomehama #190128 üzenetére
Ne feledkezz el a nem anyagi károkról sem, mint személyi sérülés, mentális egészség!
Egyik barátomnak hasonló esete volt tavaly télen. Annyi különbség, h ő motorral volt és külföld. A biztosító fizetett minden anyagi kárt, majd most fél évvel később kilátásban van még kb ugyanakkora összeg a nem anyagi dolgok miatt is: könnyebb testi sérülés, bevétel kiesés, poszttraumás stressz. Ezek így majdnem többet érnek, mint a gtk-s motorja. Cirka 4 misi felé járunk jelenleg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Robotporszívók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi haladó szinten
- Steam topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen