Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Premier előzetest kapott a Diablo IV: Vessel of Hatred
gp A kiegészítő megjelenése alig két hét múlva várható PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz CragON #174789 üzenetére
Lefele biztos állva hagyott volna,ezért is húzta el gyorsan to save face.
6030D...akkor te nem egy sima csapattag vagy,hanem a hatezres.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nismoka
addikt
válasz CragON #174862 üzenetére
Több mint 1 éve ilyet használok, szerintem jó cucc, teljes értékű gps, kb ugyan azt tudja mint az 1030 csak nincsenek edzés funkciók és wifi. Lehet tervezni és feltölteni is, de van beépített útvonal keresője és "generátora" is, strava-ra is szinkronizálja a megtett útvonalat és adatokat. Van Bryton-om is de a Garmin sokkal gyorsabban talál jelet, mondhatni fényévekkel jobb szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz CragON #175403 üzenetére
Dehogyis, annyira hülye azért még nem vagyok, majd 40 év múlva talán! Csak lejtőn, ahol kellett, letoltam, és nagyon fura volt, de eléggé hasznos.
Agyonfotózva még nincsen, csak két képem van róla: [link]
Most én is vittem a telópumpát, de végül nem álltam meg állítgatni, remélem hétvégén tudok menni egy hosszabbat, ahol jobban ki tudom tapasztalni milyen. Így a második körömön már jobban mertem menni vele, mint először.
Egy DH-sabb szegmensen sikerült elég sokat javítanom az időmön, igaz még csak harmadszor jártam ott, és már jobban fejben van az útvonal. Be is kerültem top10-be, szerintem nem jár arra senki már egy ideje(#175404) Hasaggymeg, pont, hogy nem sikerült, még maradt benne kb 1 centi, szóval talán jó.
(#175406) CragON, Ez XL-es, viszont nem teljesen gyári, de akkor lehet van annyi. Majd szerzek egy rendes mérleget, és lemérem.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
sebgutkopf
őstag
válasz CragON #175393 üzenetére
Amikor először átálltam merevről fully-ra még XC vonalon számomra hobbistaként szinte sokkoló volt a különbség a két bringa között.
Szinte minden tulajdonságában meglepett és messze felülmúlta az előzetes várakozásaimat. Azt vártam, hogy terepen komfortosabb lesz és az egyenetlen talaj majd kevésbé fog rázni. Ez mind igaz, de mindezek mellett ( rövid rugóutas 110mm elől és hátul), semmivel se mászik rosszabbul mint az akkor még meglévő merev gépem, sőt nem csak terepen mászásban, de még aszfalton is gyorsabb voltam fele felfelé. Valószínű a geometria ennyivel jobb volt és a felfüggesztés kinematikája úgy van hangolva, hogy ne vagy minimális pedál bob legyen. Síkon és lejtőn egyértelmű az előny, amit egyébként nagyon szeretek abban a gépben, hogy a rövid rugóutak csillapítanak, de nem lapít ki mindent, lefelé is azért ésszel kell menni, de sokkal önbizalommal telibben és gyorsabban. Viszont annyira bőven direkt érzést kelt, hogy tök jól együtt lehet vele mozogni és nem kell hozzá nagyon durva nyomvonalakat keresni, hogy egy élvezeteset lehessen bringázni, szinten mindenhol lehet rakni a gépet.
Azóta persze ahogy még jobban elkapott a gépszíj már trail/enduro gépem van és a merev gép ment, az xc fully meg maradt fiamnak.
Tény, hogy ugyan mindkettőre igaz, hogy fully, de nagyon nagyon más gépek. Ami az xc-vel élvezetes menet az a nagyobb gép esetében az ingerküszöb közelében sincs és tök unalmas. Ellenben a mászásban is elég nagy különbség van érzetre, míg az xc géppel kimondottan élveztem a mászást, a trail géppel inkább a legyünk túl rajta valahogy, pedig annyival nem lassabb felfelé, de az érzet nagyon más.Az egészből talán annyit szeretnék kihozni, hogy a mászás képesség elsősorban a geometrián és a hátsó felfüggesztés kinematikáján múlik, tehát maga a bringa mire van optimalizálva. Az meg mese, hogy csak a merev gép mászik jól. Egy aggresszívebb vázgeós merev gép simán nehezebben mászik, mint egy teljesítmény orientáltabb fully.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz CragON #175690 üzenetére
Ja tényleg! ...az egy kereszt lába,biztos valamelyik vídám vasárnapos járt ott virágot vinni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz CragON #176124 üzenetére
Azért itt ennél jóval többről van szó, mint aksik vázba integrálásáról. Egyébként már 2012-ben is volt vázba integrált akku, itt az egyik régebbi bringám, 2013 körül. [kép]
2012-ben még a KTM-nek is nagyjából ez volt az elképzelése az elektromos MTB-ról: [kép]
Ma meg ez: [kép]
Az elavult agymotort váltották a modern középmotorok 2013-14 körül, aztán a középmotorok mérete is jelentősen csökkent. Ma már ott tartunk, hogy egy modern E-MTB kb az analóg verzióval megegyező geometriával tud rendelkezni, 4-5 éve még csuklós buszokat gyártottak sokan. Ne becsüljük le a fejlődést, mert már így is magas szinten van.Ilyen erővel lehetne azonosítani az analóg Enduro-t is a krosszmotorral, sok különbség ma már nincs ránézésre a sima és elektromos között. [kép]
Használtra is lehet gari, persze ehhez nem olyat kell megvenni amit mondjuk külföldről lopnak, vagy valamilyen egyéb bűncselekményből, csalásból származik! Inkább adjunk érte picit többet és legyen meg az eredeti számla, jótállási jegy. Speci pl már 4 év garanciát ad a motorokra. Ha viszont nincs gari, értelemszerűen önköltségre tudsz venni új motort vagy új akkut a forgalmazótól a bringádhoz.
(#176132)vzarmo:
Egyáltalán nem temetem az idősebb embereket, én is szeretnék jó kondiban lenni idősebb koromban, de azért az idő előbb utóbb mindenkit megkoptat. Könnyeben törnek a csontok, sokkal lassabban regenerálódsz, lassulnak a reflexek, a látás romlik, a keringési rendszerre is sokkal jobban kell figyelni. Persze idősebb korban is akadnak szép sportteljesítmények, de azért egy 25-30-40 éves kor teljesen más mint a 70, 80 stb. Egy Enduro kerékpárt egy 70-80-90 éves öregember nagy valószínűség szerint, legjobb esetben is maximum trekking szintű felhasználásra tud bevetni.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz CragON #176312 üzenetére
Mondtam, hogy jó. A függőhídhoz lentről érkeztél, és jobbra kellett fordulni, át a hídon Szendehely felé?
Ami a másik oldalról jön kék (a végén balra fordulsz a hídra) az még jobb, de az az oda vissza mászós, vagy elhagyott úton a kosdi útról feltekerős.Dkeszi: mondjuk az Auchan bevezető sem egy kimondott bringás út.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz CragON #176391 üzenetére
Szerintem itt az alap megvan,sőt korábbról már megvolt,csak a széleket spórolták ki,gondolom az erősen megdobta volna az árat. Majd kiderül 1-2 év múlva,de akár jó is lehet...bár ezt kétlem,mert nem hiszem szórakozásból készítenek normális szegélyt és tömörítenek zúzott követ a szélekhez ott ahol van.
(#176392) jjeahh ...szerintem a gumi más történet,ott a tulajdonképpeni szélesség nagyban függhet a felni szélességétől,talán még mélységétől is,nyomástól,ki tudja?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz CragON #176385 üzenetére
Szerintem telibe kellett volna önteni betonnal a főúttól a vasútig, hogy aki nem fér el a 2,5 m széles bringaúton és letér, ne essen el. Eddig volt olyan rész, ahol 1 m volt járható, mert benőtte oldalról a gaz,most azért jobb. Sőt, jobb, mint a főút.
Na, a többit nem láttam még: de, olyan kellene, amit a főni linkelt, de az szerintem teljes cserekor csinálják, nagyobb költség. Itt most csak a burkolatot cserélték, állítólag nem is szarul. Haverom megállt dumálni a munkásokkal, mondták, hogy a felső gyökereket is kivették, tehát nem lesz hullámos. Vidékről jött munkások voltak, az egyik nem hitte el, hogy ez a kerékpárút, mert hogy néz má' ki.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz CragON #176315 üzenetére
Látom már 6030D is írta, hogy az sem kevésbé forgalmas, ráadásul gyerekkel mennék, szóval csak dedikált bringás útvonalon mennék ha lehet. Az Aldi és a Bauhaus között van egy szerviz út, az talán kevésbé veszélyes.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
parandroid
nagyúr
válasz CragON #176451 üzenetére
Á, a körmendi bikepark. Egyszer ki kéne próbálni. Autóval mentem már el mellette, amikor Graz felé jöttünk haza, percekig hangosan röhögtem, pedig korábban hallottam már róla.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Kasya
nagyúr
válasz CragON #176924 üzenetére
Pont linkelni akartam a cikket.
Munkáltatói igazolás is kell majd.[ Szerkesztve ]
-
-
6030D
Ármester
válasz CragON #192996 üzenetére
Kábelrendezőként keress rá villanyász- / IT boltokban, van különböző méret. Biztosan van kimondottan bringaspecifikus is, 5x ennyiért. [link] Nem vagyok benne biztos, hogy amúgy jót tesz, ha nem tudnak elmozdulni egymáshoz képest.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz CragON #193096 üzenetére
Sajnos az lenne az optimális, amit nagyon kevés gyártó csinál, hogy összelegózhatod magadnak a bringát. Csak ezzel ugye lassul a gyártás, ezért drágul az amúgy is drága bringa, nem éri meg senkinek. Kivéve a prémium részleget. De ha az új árait nézzük ezeknek a bringáknak, akkor a 2000-2500 euro mellé már nem olyan vészes a 100 eurós új váltó, ha szükséges a csere. Főleg úgy, hogy sokan már eleve nyereg, markolat meg kormánycserén gondolkodnak, az is van ennyi.
Hasaggymeg:
nem hiszem, hogy soXor raktad le a Cubeot 32-10-re.Megnéztem, tényleg van rajta 10 fog.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz CragON #193717 üzenetére
+Manitou... bizonyos szint után már nem elég az ilyen tompa fejű, nem állít6ó szegecsekkel szerelt pedál, ez amolyan félmugli, trekkinges szint... főleg ha még a cipő sem megfelelő.
Scale... tényleg nézz videót róla, nem quantum fizika és állandóan kelleni fog.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sirandrish
legenda
válasz CragON #193726 üzenetére
Lehetetlent volna még egy kis polc a dobozba, de az kimaradt :D
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
parandroid
nagyúr
válasz CragON #193778 üzenetére
Ez mind ok, de akkor meg minek a teleszkóp, meg a 2,2-es gumi?
Szóval ja, biztos, hogy MTB kell az asszonynak, nem inkább valami normálisabb trekking, vagy urban bike?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Def26
félisten
válasz CragON #193778 üzenetére
Ennyiért biztos nem decathlonos bringát veszek. Igazából itt a faluban meg a környéken menne vele, nem gondolkodtam elektromosban de ez olyan jó áron van, hogy pár kérdést megér. Van ilyen kerékpáros utánfutó, ebbe beleülteti a gyereket, aztán nyomja, csak ugye nem számolt azzal, hogy dombnak felfelé nem egyszerű a mutatvány.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
ZolkoW
őstag
válasz CragON #193987 üzenetére
Nem tudom, de sosem ez a szűk keresztmetszet (illetve fordított esetben talán, amikor pluszos vázba kerül 29es kerék), hanem a szélesség. A 2.8-as Rocket Ron mellett alul 1 centi körüli hely marad, felül érdekes módon kevesebb, csak 7 mm körül. A Vitusom vázába (az papír szerint 27.5x2.8-ig fogadott gumit) a 29-esből csak 2.1 körüli fért el, de az "igazi" pluszos vázakba a 3.0"-s ducik bele szoktak férni.
Én úgy voltam a 2.6-osokkal, hogy jó-jó, de ez még csak megmutatta, hogy lehetne ez még jobb is..A statisztika kedvéért a 11 éves lányom 158 centi most (nem számít kiemelkedően magasnak), 37-38-as a lába, és 2 éve vettem neki egy pici méretű 26-os bringát.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házi hangfal építés
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Robot fűnyírók
- Háztartási gépek
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen