- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
válasz zoli03 #88215 üzenetére
A vicces az, hogy nekem az első fék sokáig nem blokkolta az első kereket. Nagyobb sebességnél nem volt merszem behúzni teljesen, kisebb sebességnél a teljes berántás blokkolta a kereket, és egy kerékre állt. Hátsó fékem mintha gyengült volna azóta, amióta elhoztam volna a bicót. Illetve a tárcsa is szeret rezonálni, de mellékes. Ezek ellenére én jobbnak tartom a tárcsaféket. Lehet, hogy a tizenéves logikámmal van baj, de kövezzetek meg, én nagyobb biztonságban érzem magamat tárcsafékkel. Mintha a kerék blokkolás is erőteljesebb lenne, adagolhatóság pedig nyilván jobb a tárcsaféknél. De az is lehet, hogy én rendelkezek rossz minőségű V-fékkel, nem tudom. Mindenesetre ez a lutri, hogy mikor hogyan fogunk dolog nem jön be, a Shimanohoz képest pedig tényleg keveslem a fékerőt.
(#88220) zoli03: Kötekedni semmiképp nem akarok. Saját tapasztalataimat írom csak le. Ha valaki nem ért velem egyet megértem, és szívesen meghallgatom a másik véleményét is. Az előző V-fékjeim nem voltak csúcskategóriásak, csak olyan "fognak 'oszt jo' va'n" . Lehet, hogy ami a te bicikliden volt igényesebb és erősebb, nem tudom. Hogy egyes V-fék típusok között mekkora a fékerő eltérés azt szintén nem tudom, én mindig csak a fékpofákat cseréltem ha elkoptak, bowdeneket ellenőriztem, stb.
(#88244) Hasaggymeg: Téli felhasználás alatt észrevettem, hogy biztonságosabb a tárcsafék, illetve olyan helyeken, ahol könnyedén lesz koszos / vizes a felni. De ez azt hiszem érthető, hiszen sokkal közelebb kerül a felni a szennyeződésekhez, mint a tárcsa a kerék közepén. Bár víz hatására én nem vettem észre fékerő vesztést tárcsafék esetén, mint a V-fék esetén. Nem csak a fékerő miatt mondtam / mondom, hogy biztonságosabbnak érzem a tárcsaféket, de az én véleményemben a fékhatás ereje nagyobb szerepet játszik, persze. Mondjuk azt nem tudom elképzelni, hogy a bowden ugyan olyan erősséggel képes összehúzni a fékpofákat, mint az olajnyomás. Bár napokban láttam Rosebikeos valami olajos V-fék cuccot. Kíváncsi lenék, hogy mit tud.
Szerk: Pl. nekem XTR fékpofás V-fékkel nem volt dolgom, amit belaazallat írt feljebb. Lehet, hogy tényleg erőteljesebb, jobb, nincs vele tapasztalatom. De Runner_fxr által említett 4 dugattyús Shimano Zee fékre is kíváncsi lennék. Lehet az XTR fékpofa, de szerintem Zee + valami 203-as tárcsa jobban megfogja a bringát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kiárusítás! Haj - és Szakállápolási márkás gépek - ilyen olcsón, hol?
- Garmin Edge 540 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- Casio Edifice Karóra
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition