Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ShiTmano

    aktív tag

    válasz Tothgera30 #87518 üzenetére

    Nem használtam még latexet csak olvastam, hogy minden nap pumpálni kell.
    Te versenyző vagy, nálad kihegyezettebb a dolog. Gondolok itt arra, hogy alacsonyabb, nyomáson nagyobb tempóval, kanyarokban jobban bedöntve használod stb.

    Nálam ezek miatt történt a váltás.

    1. Mind két gumim és az első felnim tubeless komp.
    2. Nyertem vele több mint 600grammot.
    3. Mérések szerint jobb a gördülési ellenállás.
    4. A tej miatt nő a szúrásos defektvédelem.
    5. Sokkal nehezebb kígyóharapásos defektet kapni. (Volt egy cikk ahol írták, hogy azért a külsőt is be lehet úgy csípni, hogy lehet).
    6. Nagyon elterjedt dolog, egész iparág épül rá a legnagyobb nevekkel (összes gumigyártó, felnigyár). Gondoltam akkor annyira rossz nem lehet.
    7. Autóknál évtizedek óta szinte kizárólag ezt a rendszert használják. Igaz ott kiforrottabb a technológia, pl. tej nélkül is működik.
    8. Oldalfal kiszakadásnál a belsőnek is annyi, szóval tök mindegy. De mivel a tubeless külsőknek erősebb az oldalfala, ezért kevesebb az esély erre.
    9. Rohadt kíváncsi voltam, hogy meg tudom-e csinálni. :)

    A gyakorlat meg majd megmutatja, hogy milyen valójában.

    Gyorsan megyek is egy kis kört, hogy kipróbáljam.

    [ Szerkesztve ]

    "Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

Új hozzászólás Aktív témák