- Okosóra és okoskiegészítő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
dokee78 #67052 üzenetére
Kiállsz a nyeregből =
súlypont előrelendül, hátsó keréken kevesebb súly lesz, tehát kisebb tapadás, tehát könnyebben elpörög
+
hirtelen drasztikusan nagyobb nyomaték lesz, és minél nagyobb a nyomaték, annál könnyebben elpörög.Szóval amit tehetsz:
a) nem állj ki a nyeregből
b) ha muszáj kiállni, akkor próbáld meg minél hátrébb tolni a hátsód ("nyereg fölött állj ki")
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Házimozi belépő szinten
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Hobby elektronika
- Gumi és felni topik
- Windows 11
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Motorolaj és szűrő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...