- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz
Ixion77 #297172 üzenetére
A gumik kiválasztása, az gumi kérdés, nem pedig gravel vagy monti. Mindegyikre lehet gyors, meg lassú gumikat is rakni. Attól, hogy még zúg az aszfalton az abroncs, még nem biztos, hogy lassú. Amúgy az a pár száz gramm szerintem nem élet és halál, még akkor sem ha forgótömegről beszélünk - gravelen, országútin elvileg nem kell olyan sokszor belendíteni a nehezebb kereket/gumit. Inkább a gördülési ellenállás, ami számít.
Az aero is túl van misztifikálva, főleg 30 alatt. Egyrészt az ember mindig sokkal aerobbnak hiszi magát, mint amilyen valójában is, másrészt aero pózt az emberek többsége nem is nagyon képes huzamosabb ideig tartani - legtöbbször ott van a pocak, mint zavaró tényező, és nincs meg a kellő hajlékonyság, izomzat hozzá. Az, hogy te kitartod pár percig az összeségében semmi, ha pedig képes vagy több óráig tartani, akkor egyrészt nagyon ügyes vagy, másrészt nyertél vele 5 percet 80 km-en (hasamra csapva írom). Azt még meg sem említem, hogy az egész kényelmetlenebb és legtöbbször magasabb pulzust eredményez, szóval gyorsabban is fáradsz tőle. Hogy szignifikánsan csökkenti a légellenállást a koskormány, azzal egyet tudok érteni, ki lehet mutatni azt a 2-3%-ot 30 km/h-s tempónál.
A 30-as utazótempós gravel tekerésekről jöhetnek a Strava logok, szívesen nézegetném.
Amúgy ha ilyen erős vagy, akkor XC-re is mehet egy 36-os vagy 38-as tányér, akkor nem eszi meg a kazettát a nagy sebesség, és a láncfeszesség is jobb lesz a lefeléken.
Hozzáteszem, hogy most nagyon eltértünk az eredeti kérdéskörtől, és elmentünk a teljesítmény irányába, pedig a gravelnek pont nem ez lenne a lényege. Azt szerettem volna hangsúlyozni, hogy a koskormánytól még nem lesz rakéta a seggeden, és technikásabb részeket egy átlag felhasználónak nehezebb megoldania vele, vagy inkább tolás lesz vége, ezért jobb mindenes a monti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Spórolós topik
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Milyen légkondit a lakásba?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nők, nőügyek (18+)
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- 24 Hours of Le Mans
- További aktív témák...