Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz Ringman #287695 üzenetére

    Szerintem nincs igazán baj az 1:1-es legkönnyebb áttétellel, én is felkínlódom magam vele (szinte) mindenhol. Jó, ezen az emelkedőn nem, de ezen még 0.8-al sem tudtam volna felmenni. A Nulane Race-en amúgy GRX hajtás van, 46x30 elöl és 11-34 hátul, az terepre valamivel jobb, meg ugye azon van kuplung is, de lefelé meg a 46-11 fogy el.

    Egyébként a fékem így most kevés. A nagy mászásokhoz nagy ereszkedések is vannak, és az RT54 tárcsa + a hozzá tartozó alap gyantás betét egyszerűen kevés. Jól fog, de amikor elmelegszik, elkezd ordítani, és nem is tapad már, ezért felváltva fékezem. Ha van hely kigurulni, nincs gond, de amikor a 15%-os lejtős mellékutca végén STOP tábla van és keresztbe főút, akkor meg kell állni. Mindegy, hamarosan felrakom a DT Swiss felniket, azon RT70-es tárcsák vannak, meg berakom hozzá az IceTech gyantás betétet, az remélhetőleg jobban bírja ezt a használatot. Hétköznapra meg kiszámítható/belátható ereszkedésre amúgy jó ez a kombó is.

    #287701 Napfénysüti: ez sajnos laza erdős talaj volt, és nem sokkal előtte volt egy 15% körüli szakasz, amin még felküzdöttem magam, de amikor 1-2 perc múlva megláttam ezt a falat, mondom af.szom, és inkább leszálltam :D

    A kiállást amúgy még gyakorolnom kell, pontosabban a kiállásra váltást mászás közben (a visszaülés már megy). Amikor eleve kiállva indulok el, azzal nincs gond, de amikor elfogy a fokozat, és váltani kéne (felállni), akkor ugye legalább két fokozatot nehezítenem is kellene előtte, de ha azt elbénázom, akkor túllassulok, és már meg is ette a fene (általában visszaülök). Szóval ezen a technikán még van mit finomítanom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák