- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Újabb Play mobil a Honortól
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz
semmiho #286231 üzenetére
Szintén az autóiparban kutakodnék, restaurálás irányában. Van a savkádas merítés, vagy a homokszórás, utóbbinál kérdés, hogy vannak-e valahol olyan furatok, amiben maradhat homok, és gondot okoz. A sav kifolyik, kiszárad mindenhonnan.
De a legnagyobb kérdés az, hogy az anyaga alapján melyiket lehet használni. Ahogy írtad, nem ugyanaz az ötvözet, mint amit más iparágban használnak, félő, hogy a sav megmarja, vagy a homok nagyon bele kap.
Esetleg kérdezd meg őt, mit javasol. Hátha segítőkész. GriNMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla