Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz jjeahh #285501 üzenetére

    Én már csak azért megléptem az integrált hajtást, mert sokkal könnyebb szerelni és karbantartani. Utáltam mindig is, hogy külön kell leszedni a hajtókart, meg külön a monoblokkot. Ha berozsdásodik a monoblokk, akkor már rémálom kiszedni, integrált hajtóműnél a csapágyházon kívül vannak a csapágyak így ki lehet hajtani sokkal könnyebben, mégha a ricnik meg is sérülnének. Nem kell azzal sem vesződni, hogy milyen hosszú legyen a tengelye a monobloknak ha tönkremegy.

    Az ára meg egyáltalán nem sok, itthon sem drága például egy Deore M5100, de Alin Anniversary Sale alatt vettem 12ezer Ft-ért (középrésszel!) a ProWheel Claw-t az asszonynak + 5ezer az alu lánctányér. Acél lánctányérral kijött volna 15-ből az egész. Ennyiért csak gagyi Tourney szegecselt hajtóművet kapni itthon.

Új hozzászólás Aktív témák