- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz
Dark Archon #282919 üzenetére
A tubeless nekem kicsit olyan, mint a(z olvasztós) waxolás, bár a workflow nagy részét már ismerem és művelem a Smoove miatt, innen nekem a főzés már csak egy lépés, és nem lepődnék meg, ha 1 év múlva már csak azt tolnám. A tubelessról viszont sokkal kevésbé vagyok meggyőzve, annak ellenére, hogy TR felnit és gumit vettem.
Sok videót láttam már a témában, és a realistábbak azért messze nem mindenkinek ajánlják a tubelesst. Részben a nagyobb karbantatás-igény miatt (többször kell pumpálni, időközönként frissíteni a folyadékot), részben a járulékos költségek (booster), részben az 100-ből-1 "nagy" útszéli defekt miatt, ahol foltozd meg a dzsuvás gumit, vagy fűzz bele úgy belsőt.
De félre ne értsen senki, szerintem a tubeless egy jó dolog! Viszont még mindig azt látom, hogy leginkább akkor éri meg, ha valaki alacsony nyomáson akarja használni a bringát (de az meg nem igazán az országúti használat). Erdőbe szerintem nem kérdés, egyrészt a semmi közepén hozzáférhetetlen a segítség, néha térerő sincs, és ki tudja hány apró defekted lehet egy mocskosabb ride-on, arról nem beszélve, hogy ultra alacsony nyomáson jobban kapaszkodsz a talajon is. Szerintem oda zseniális találmány.
De országúton, úttesten, esetleg bringaúton, vagy "gravel" kirándulásnál? Olyan helyzetben, ahol amúgy sem alacsony nyomáson megy az ember, és ha defekt van, elérhető a segítség is, vagy csak simán befűzöl egy belsőt, és a probléma meg van oldva?
Nos, ez az én nézőpontom. Megértem a tiéd onnan nézve, ahol csináltad és bevált, de (legalábbis: még) én sem látom azt a nagy előnyt benne az én felhasználásomnál. Persze 2-3 defekt után nyilván azonnal átállok, éppúgy, ahogy a főzős waxra, amint telelesz a tököm a gyakori tisztogatással.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)