Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Ringman #279874 üzenetére
ha van lehetőséged, úgy légtelenítsd, hogy a kar egy használaton kívüli kormányra téve vízszintesen áll, és a féknyereg lóg a fékcsövön. a bubik mindig felfelé mennek. néha nem árt a folyamat közben a féknyerget és a fékcsövet megkocogtatni, hogy a megragadt bubik is induljanak el felfelé.
a dugattyúkat bármivel kiékelheted, a "bleed block" csak azért van, hogy kényelmes legyen a munka, de egy darab vas is ugyanúgy megteszi, vagy veszel egy lejárt bankkártyát, felvágod darabokra, összeragasztod szigszalaggal és kakukkvagy bármi, ami összenyomhatatlan.
én nem hagynék fékbetétet légtelenítéskor a nyeregben, biztonsági okokból. Murphy szerint ha a fékfolyadék el tud folyni, akkor el is fog folyni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen GPS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Magisk
- iPad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- További aktív témák...