- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #273462 üzenetére
A gyártási költség csökkentésére is jó a FM, azért terjed. Sok össztelós gépet is már látok FM-tal. Elég neki két furat a támvillán (alulról van rögzítve a féket), ezért nem kell pontos gyártási folyamat a PM felrakására. Fúrni még sablon alapján akár egy munkás is tud (lásd kínai gyártás).
A féktárcsa felfogatásnál engem nem zavar az ISO 6 csavaros, bár tagadhatatlan, hogy megvan az előnye a CL-nak. Adapterezni is lehet 6 csavarosra, ha valakinek az kell, fordítva viszont nem lehet. Sajnos sokszor nem döntés kérdése, mert valamelyik gyártó az agynál csak 6 csavarost gyárt, van amikor mindkét változat létezik belőle. Most éppen a Rodiból is csak 6 csavaros volt, így az lett, egyébként épített keréknél CenterLockosat vettem volna.