Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #250350 üzenetére

    A helyzet itt sem más mint a piac többi szegmensében, vagyis ha a 2023-as szárnyas betét 20%-al több nedvességet elszív mint a 2022-es, vagy az idei mosópor 15%-al több foltot kivesz mint a tavalyi akkor tényleg évente nő néhány mm-el a lyuk is amit egy tyúkbéltej eltömít, vagy tényleg 1 km/h-val gyorsabb leszel felfelé attól a 0,5°-tól a geóban. :) Fejlesztések jók, kellenek, fontosak de másképp néznek ki a mérnökök asztalán és teljesen másak lesznek mikor a marketing (sales?) osztály kézbe kapja őket eladásra, ott táltosodnak meg csak igazán. :U
    A Stan's-re visszatérve ma is alig van olyan teszt a best tire sealant 2023 gugli keresés alatt ahol ne ez végezne elől, vagy éppen elsőnek :DDD ...erre meg fel is merül újra a kezdeti kérdés, ez fizetett marketing, vagy fejlesztés és valóság, hisz szerinted (és még sok más felhasználó szerint) xarráver mindent, felnit, gumit, betétet és a bolygót is. ;]

    #250353flash-...szerintem engedje le úgy lassan a nyomást, hogy már pár perce alul van a szelep, vegye ki a szelepmagot és mérje meg valami pálcával a szelepházon keresztül mennyi benne a tej. Ha nincs töltsön rá és próbálja úgy hátha jó, ha van benne akkor meglehet már nem tömít...szelepnél is engedhet, rosszul tömítő mag, vagy éppen a szelep körül valahol amit egy magcsere, vagy a szeleprögzítő csavar meghúzása is orvosolhat. Egy év amúgy meg roppant sok (most látom) , abban már nincs tej, és ha van is akkor sem tömíthet már. :(

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák