- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Apple iPhone XR - amikor az olcsóbb is drága
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
Hirdetés
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
ma Ráadásul bevezetési akcióval indítják az értékesítést ajándék fülhallgatóval és gyorstöltővel.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz zoli03 #24467 üzenetére
Ki kell próbálni, meg lehet találni az optimális áttételt. Annyi hogy terepen néha nehezebb feltekerni, míg váltóssal csak egy pöccintés a karon és könnyen fent vagy, míg itt sík földúton is tempózni kell, de valahogy megvan a varázsa, és ami rohadt nagy előny, hogy nincs vele semmi gond, nem kell szerelni, javítani, cserélni, és terepen sem akad be, nem lesz sáros, dzsuvás. Én terepen 32:18-al toltam. Netes, 29er fórumokban 34:22-től 32:14-ig minden szerepelt, illetve hardcore SS-esek 1:1-ben tolják. Most aszfalton 42:18-al. De valahogy nem az igazi, szóval 32:16 vagy 15/14 lesz belőle, hogy rendes edzés legyen a dologból.
"A pokol nem hely, hanem állapot"