- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
Zola007 #23590 üzenetére
Nézd ez az én véleményem, nem túl meghatározó mivel egy vagyok a 7 milliárdból. De úgy érzem van alapja, valahova mindig lehet és kell is fejlődni. De meggyőződésem hogy ezeknek az innovációknak egyrészt az az érdekük hogy megtalálják vele a célközönséget, mely szívesen használná a megfelelő szervizháttérrel. Nem kell itt egyből arra gondolni amúgy sem, hogy János bácsi gondol egyet és holnaptól ilyennel fog tekerni. Valójában az lenne a jóhír ha az emberek megtudnák venni ezt a technológiát miután kiforrott, mert ez azt jelentené hogy van vásárlóereje a fizetésnek. Mindenesetre a kerékpár, és ezen innovációs technikák csak arra jók, hogy az ember kényelmét szolgálják, ezen okból kiindulva minél egyszerűbb minél kevesebb energiát és erőforrást felhasználva kell megalkotni a legjobb kombinációt. Jelen esetben az automatizált váltó a cél.
Elnézést ha picit elkanyarodtam a témától, tessék elnézni.