- Google Pixel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #235532 üzenetére
Hogy adna már csomó tömeget? Pont, hogy jobban eloszlik a súly, mert hátul csak a hátsó váltó tömege van meg persze az agy + kazetta súlya, (de egye fene tegyük hozzá a 100 g tárcsa súlyát is meg a féknyerget is), középen a hajtásé. Ha a Piniont tartjuk csúcsnak a belső működésű váltóknál (ami erős túlzás lenne), akkor hasonlítsuk össze a csúcs vezeték nélküli AXS váltással. Ott nincs kábelezés, könnyű a váltó. Miért lenne ugyan előny a középrésznél a plusz súly?
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sh4d0w: Darth Vader, a Lázadó
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- OLED TV topic
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...