- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Több Redmi, mint kolbász
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Egy titkos - eSIM-es - favorit, Moto G34 5G ( ~ 100 EUR)
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Google Pixel topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Bocsánat, rossz kifejezést használtam, nem sorozatgyártásra gondoltam, hanem inkább arra, hogy ha tömegesen elkezd igény lenni rá. Agyváltóval ugye az a baj, hogy ekkora áttételben rétegigény. Városi használatra felesleges, versenyre nem megfelelő, és mivel a biciklire pénzt áldozók 90%-a egy az egyben lekövetik a versenyzőket (lásd gramm mánia), ezért a középszinten sincs rá igény. Ellenben ha ez versenyzésre is alkalmas és előnyös lenne, akkor jóval nagyobb igény lenne rá, ami esetleg szülne alternatív gyártókat, tömeggyártott taiwani vázakat, árversenyt és így átlagembernek is emészhető árat.
Szóval a kérdés csak az (szerintem), hogy versenyzésre megéri-e az ilyen váltónak a használata?