- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
MPowerPH #201342 üzenetére
Otthoni szerelgetésre akkor már inkább a Rock Shox-ot ajánlanám. Ahhoz nitrogén sem kell és lényegesen több az interneten elérhető információ a szervizelésével kapcsolatban, illetve az alkatrészek is könnyebben beszerezhetők. Ha mindent magadnak csinálsz a kerékpáron, akkor feltételezem, hogy azért van valamiféle műhelyed, satu stb. Egy tag kisszerviz nem egy annyira veszélyes művelet, bár a villa kisszerviznél macerásabb, de egy általános kis műhelyben elvégezhető. Ehhez gyakorlatilag csak kiszereled a tagot a bringából, ki préseled a kis távtartókat és letekered a légkamrát. Áttörlöd egy tiszta ronggyal, Sram butter/slick honey és némi fluid kell hozzá. Aztán összepattintod és már van is friss kenése a tagnak. Ezt Fox-on is elvégezheted. Ebben még van életszerűség és tudsz is vele spórolni. Ha viszont gond van a taggal, mert ereszt, pláne ha többször rápumpáltál, vagy már több éves és kéne neki a nagy generál, azt inkább vidd szakihoz. Nem egy olyan vészes összeg ahhoz képest milyen értékű cuccról van szó, meg, ahhoz képest, hogy mondjuk pár évente elvégzik egyszer. Nem gyerekjáték azért, valamit elcseszel, rosszul raksz össze és az arcodba robban a tag, ehhez tényleg az nyúljon aki tudja mit csinál, én így gondolom.
Azt mondjuk megértem ha inkább a Fox-ra fáj a fogad.
Én is jobban szeretem mint az RS-t, bár hozzáteszem az RS is kiváló telókat gyárt, de a Fox-ban van egy kis plusz, még finomabban mozog, jobb a csillapítása és szerintem a tömítése is.
A teleszkóp szerviz egy külön szakma a kerékpár szerelésen belül. Az aki tényleg mester szinten ért tagokhoz és egyéb hidraulikához, nem szívesen adja ki a kezéből a tudást, mert ezzel tulajdonképpen a saját megélhetését veszélyezteti, saját magának csinálhat konkurenciát. Épp ezért elég belterjes szakma ez.
bardi: Szerintem nem olyan drága az az olaj, hogy azon spórolj, hogy csak 5W-t veszel. A kenéshez az 5-ös olaj nagyon híg, hamar kidolgozza magából, oda 15W kell legalább. Nem érdemes túl tölteni, akkor esetleg nem mozogja ki magát rendesen. XC villába ilyen 5-10ml körül szoktak tenni száranként, AM/Enduro-ba meg 15-20 is mehet. Ennél több nem kell.
[ Szerkesztve ]