Hirdetés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Magisk
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
válasz mobal #200667 üzenetére
Normális esetben inkább az első kopik jobban, ha ugyanakkorák a fékfelületek. Komolyabb fékezésnél meg főleg, hisz akkor nem blokkol a hátsó kerék a súlypont előrebillenésével, ha az első jobban dolgozik.
Esetleg akkor egyenlő a kopás, ha tárcsafékről van szó és direkt nagyobb az első tárcsa, mert akkor van balanszban a dolog, ezért szoktak különböző méreteket alkalmazni. De semmiképpen sem a hátsó kopik jobban, hacsak nem farolgatsz egész nap.
Nem lehet, hogy véletlenül különböző fékpofákat használsz? Ha nem, akkor érdemes lehet kicsit a beállítást ellenőrizni / átszokni arra, hogy rendesebben terheld az elsőt – vagy legalábbis minimum ugyanannyira, mint a hátsót. Kicsit előrébb dőlsz, jobban ellentámasztasz a kormánynak, ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen