- OneSport OT05 - finomhangolás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
it Ezúttal egy 6,69 milliárd eurós befektetést jelentett be a spanyol adatközpontok kapcsán a Microsoft – korábban pedig egy 15,7 milliárd eurósat az Amazon.
-
Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
ph Az információk szerint az eTVB hibás működése (is) okolható a 13. és 14. generációs processzorokkal kapcsolatos problémákért.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz
Ringman #196744 üzenetére
Nekem is volt egy átalakított bringám, fitnesszbiciklit (Merida Speeder) alakítottam át országúti kormányossá, sok évig használtam, tapasztalatból írom, amit írok.
Először cantifékkel kezdtem, viszont a canti féknél szükség van egy plusz szemre a vázon, ami megtámasztja a bowdent. Ez persze nincs, mert nem erre tervezték a vázat. Lehet kapni néha úgynevezett 'zsiráfnyakat', [link] amit megfelelő helyre felszerelve megtámasztja a bowdent. Probléma akkor van, ha az a megfelelő hely nem elég erős. Az első villán szokott lenni egy átmenő furat sárvédő rögzítéshez, az nagyjából elbírja, a hátsó felszerelés pedig szintén működik, ha van sárvédő felszereléséhez furat a támvillát összekötő darabon. Viszont ez az összekötő elég gyenge, fékezéskor látszik, hogy hajladozik kissé, tartottam attól, hogy előbb utóbb elfárad az anyag (aluváz), úgyhogy megpróbálkoztam egy Tektro gyártmányú mini-V fékkel.
Ez működött, de még a mini-V is nagyobb bowdenhúzást várt volna, így a rendszer nagyon érzékeny volt a kerék egyenetlenségeire (a legkisebb nyolcast sem szerette), illetve a fékpofa kopására, gyakorlatilag folyamatos újraállítgatást igényelt, egy fékpofa életciklusában nem volt elegendő csak a finombeállítást használni, hanem a bowden befogáson is állítgatni kellett. Szóval kényelmetlen volt.
Végül aztán találtam más rögzítési módszert a bowden megtámasztására, amelyek stabilabban fogják a bowdent, mint a korábban említettek, és ismét cantifék lett belőle, és ez lett a végső befutó.
Azóta egyébként lecseréltem a bringát, áttértem gravelre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Uplay
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- Rendszergazda topic
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...