Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz DDaniel #187154 üzenetére

    Az a lényeg, hogy T6000-es széria, annak semmi jelentősége nincs, hogy melyik évben gyártották, ugyan az mind amelyik ebbe a modellcsaládba tartozik.

    Fogaskersorból a CS-HG50 10 a MTB verzió, 11-36-os kiosztással, HG500-ból max 11-34 van, illetve kisebb outis kiosztások, elméletileg mindegy melyiket választod. Ha szeretnél nagyobb emelkedőket is megmászni, akkor válaszd a 11-36-os HG50 10-et. A T6000-es SGS-es hátsó váltó totál kapacitása 47T, tehát pont belefér ebbe a 48-36-26-os hajtóművel párosítva, persze azért nem ajánlott a teljes keresztbe váltás 3 X 10 esetében, de talán a legideálisabb a 11-34-es kiosztás lenne.

    Első váltó: L3 felső bovden húzású, L6 is felső húzású, H3 pedig alul húzós.
    L6-os ránézésre ugyan az mint az L3, de abban különböznek, hogy más láncvilla szöghöz lettek tervezve. L6-os 66-69 fokos, ami inkább MTB-ra jellemzőbb. Tehát neked a trekkingre valószínűleg az L3 vagy a H3 lesz a jó, attól függően, hogy honnan jön az első váltóhoz a bovdened, alulról vagy felülről. Biztonság kedvéért azért érdemes megnézni a jelenlegi első váltód, hogy hány fokos láncvillaszöghöz való, de majdnem biztos, hogy 63-66.

    Középcsapágynál a BB52 menetes, neked ez fog kelleni, MT500-as press fit, abban nincs menet, az préselős.

    Pedál maradhat.

    A T6000-es hátsó váltó is Shadow rendszerű, ami annyit jelent, hogy keskenyebb, tehát nem igazán nyúlik ki a váz síkjából, kevésbé lehet megütni. Persze nem lehetetlen, viszont egy trekkingen ettől nem tartanék, szerintem nem fontos a váltó védő, meg ezeknek a rögzítése is macerás, gyorszáras kerékhez nem is ajánlott.

    Kitámasztóból olyat tennék fel ami hátul támasztja meg a bringát, nem pedig középen, azok jobban tartanak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák