Hirdetés
Hirdetés
-
Bleach: Rebirth of Souls - Újabb karakter bemutató érkezett
gp A legújabb videó középpontjában nem más áll mint Kenpachi Zaraki.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
ph Egyelőre a Z890-es vezérlőhídról szól a fáma, és a túlhajtásra kiélezett újdonságon tobzódnak a gyors csatlakozók.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
abéla
senior tag
válasz jojjer94 #178696 üzenetére
Akkor ez kell neked: In Ride 500 , de csak ha k-Mo-on élsz, mert sajna online nem rendelhető és egyedül a nyíregyházi dekában van már csak... de ott egyből 2
A miskolcit én vittem .
Ja igen és üdv Mindenkinek!
Lévén nálam is reneszánszát éli a régmúlt 15-20 évnyi bicajimádata: a szokásos Camping (szigorúan ordenáré módon lefestve+bmx kormánnyal), összerakós BMX (végül elértem a króm Atala +z-hajtókar+csillagküllő szentháromságot ), tescos Gepida (amit elloptak, de nem sajnáltam) vonalat végigjárva, egy saját bütykölte, részben használt cumókból, darabonként, nagyon jól testreszabott hybrid-montinál kötöttem ki, amit végül szintén megfújtak(ezt sajnáltam), majd kb 10 év kihagyás után, mikor is reaálizálódott, hogy 150-200 alatt normális bringát nem kapok, elszántam magam és kb 3-4 hónapja immár egy Rockrider st530 képében feszegetem a bicó terheléshatárát . (ilyen heti 2x (3x lenne a cél) 15-20km-es körökkel, hasszútávon jó időben melóbajárás is tervben van: napi 25-30km, de az most még kb életveszély)
De mint kiderült, ezért a pénzért is csak bizonyos részegységei normális minőségűek a bringának,
így szépen elkezdett mutálódni a tzucc:
középcsap.+hajtókar hajlott/nyekergett alattam: integrált 38fogas Sunrace-re cseréltem (40-es épp nem volt) BB-vel együtt (itt a gyári négyszögtengelyes tengely csodás csapágyrögzítő műanyag szorítóanya volt szíves beletörni a vázba - normális szerszámmal, normális irányba tekerve, de ez ennyire ótvar szerkezet volt; dugókulcs+ducktape-by-me kiszedőapparát + "némi" erő megoldotta): így lett egy 38 elöl, 11-42 hátul hajtás: kicsit állítgatni kellett a váltót, meg a 42-t hátúl már nem lehet kapcsolni(nekem nem is kell), de teljesen jó, terhelve is szépen vált.
pedál: a műanyag bengaság helyett lett shimano középjó (szétszedtem, megkentem, belül nem egy ipari, de jó)
kormány: visszavágva 5-5-cm-t, stucni emelve kb 3cm-t
gyári teló lecserélve: Mosso merev villa + xlc masszív fejcsapágy + perselyek belerakva/préselve/ütve/reszelve/csiszolva/anyázva (uhh ezt de megizzadtam)
meg egy pár Schwalbe Big Ben plus reflexes külső + conti belsők + BB tapi felniszalag
fasza nyereg és jóféle zár(ak)+bizti tengely , kulacs+tartó/ kmóra / ass-saver stb apróságokHehe, hát lehet némileg kitört belőlem az évekig szunnyadó (és anyagilag mindig erősen korlátozott) bicaj-modi énem.
... de most újból tekerek és szeretem és nagyon komálom, hogy újra visszataláltam hozzá![ Szerkesztve ]
hootka!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen