- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Több Redmi, mint kolbász
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Egy titkos - eSIM-es - favorit, Moto G34 5G ( ~ 100 EUR)
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
trialboj #174379 üzenetére
Én asszem, néznék mást, ha ezt ennyire merevnek, meg race optimized-nek írják... karbonnál is, de igazából más anyagoknál is tudnak a csövek alakjával játszani (karbonnál a szövet irányával is), hogy fel-le rugózzon, oldalirányba meg merev legyen.. de fogalmam sincs, mennyit jelentenek ezek, csak az a benyomásom, hogy egy virsligumin gurulva többet, mint egy habzó szájú DH gumin. Ja, pár éves gépeken szerintem leginkább a gumiférőhellyel lesz bajod, mármint ami nem kifejezetten gravel/CX, annál bajos lehet, hogy elférjen a 32-es, vagy nagyobb külső. A CX meg megintcsak inkább versenyre van, nem kényelemre.
IMIIKE: szerintem inkább trail akar lenni, a szövegből, de úgy látom, egyenes fejcsővel, meg olyan kinézetre, mint a női geós XC vázak
.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786