Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Macrodroid
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #131857 üzenetére
Felütés témában. Másik bringámon próbálgattam régebben, hogy meddig mehetek le nyomással. Azok 2,25-ös gumik vannak. A végső állomás belsővel nálam az lett, hogy elől 1,8 hátul 2 bar és ekkor egyik keményebb lejtőn a kövekre koncentráltam és szépen terhelt kerekekkel átmentem egy keresztben álló gyökéren. A telók kimozogták elől és hátul is, nem rázott de hallottam a felni koppanását és rögtön a hangot is. Elől hátul felütöttem úgy, hogy mind a két belső 4 lyukat kígyóharapás volt, a felni nem sérült. Pedig 68 kg vagyok.
Volt nálam 1 pót belső és ragasztó, de végül nem tudtam megcsinálni. Indult a séta haza. Majd az útig kiérve az egyik futó srác mondta, hogy mindjárt beszáll a kocsijába és elvisz. Nagyon hálás voltam!Utána elől 2 hátul 2.2 bár alá sose mentem azon a bringán nyomásban, pedig valóban komfortosabb volt az 1,8-2,0 párosítás.
Most az új bicón eleve 2,4-es DHR II gumik vannak átszerelve tubelessre (1,8 és 2,0-án haszánlom elől - hátul). Ezt eleve durvább felhasználásra vettem, így nem akartam a belsővel kockáztatni. Eddigi tapasztalataim a tubeless-el:
- eleve TL felni és TL gumival a heti nyomásvesztés szinte 0.
- valamivel könnyebb a kerék mint belsővel, ami jó
- a felütés és szúrt defekt kockázata kisebb
- egyszer egy padka szélre ráugorva a hátsó kereket egyszer felütöttem. Nem lett defektem, de itt már olyan erők hatottak, hogy a felni pereme kicsit meghajlott és ki kellett egyengetnem (sikerült nincs nyoma), a gumi nem eresztett le. -> Tanulság a felnire jobban kell vigyázni mint gondoltam, már nem a gumi a szűk keresztmetszet.
- amiért nem rajongok, hogy a defektgátló folyadékot majd rendszeresen cserélni vagy utántölteni kell a kerékbe, ami folyamatos fix kiadás és néha szereléssel tisztítással jár.
- egy igazi TL felnire nagyon nagyon nehéz feltenni a valóban TLR gumit, ha leszedted.
- Nagy nyomású kompresszor vagy booster beszerzése nélkül esély sincs rárobbantani a külsőt a felniig. Ez szintén egy plusz beszerzési költség.Nyomásmérésben viszont nekem az a véleményem, hogy bringázni csak rendesen felkészített kerékpárral szabad menni, amihez a hajtáslánc, váz, telók átvizsgálásán kívül a helyes és biztonságos guminyomás ellenőrzése és beállítása is hozzátartozik. Minden menetem előtt ellenőrzöm a nyomást és másnak is ezt tanácsolnám.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - C1 minősített
- Withings Body okosmérleg
- DJI Air 3 drón koffer - ÚJ - Siwuxe
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen