- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
trialboj #123425 üzenetére
Az SLX fékek le fognak kerülni.
Volt hasonló össztelós pedelec gépem, amin meg Deore fék volt gyárilag.
Ez abszolút felhasználás függő. Aki túrázósabb stílusban bringázik, nem megy nagyon meredek terepekre, annak akár a 20-22 kilós bringán (azért nem huszonsok) is teljesen ok egy közép kategóriás fék. A probléma mindig akkor kezdődik, amikor bevállalunk meredekebb szakaszokat, ahol komolyan igénybe vesszük a féket. Nekem biztos, hogy kevés lesz az SLX, de azért nyilván nem használhatatlan.
Tavasszal lesz egy kis fejlesztés, a Yari villa megkapja a Lyrik RC2-es csillapítását, így gyakorlatilag a Yari villából Lyrik lesz. Illetve egy Saint fékszettet, vagy esetleg Hope V4-et. Valószínűleg az agyakat is cserélem majd, szintén Hope-ra.
Meg persze tubeless-re lesz alakítva.Súlyra visszatérve, egyébként ez a Shimano E8000-es rendszer már nem olyan vészes súlyban. Viszonyításképen a Bosch CX motor 4kg súlyú, ez a SHimano E8000-es 2,8kg, és ugyan azt a teljesítményt tudja. Az akku 2,6kg.
Hasaggymeg: Igen, direkt kéket rendeltem. Szerintem jól fog passzolni a titán szín mellé. A Hope-nak van pár hasonló színű cucca, pl agyak, kormány, nyeregcső bilincs, fékszett, féktárcsák, ki tudja még mit hoz a jövő.
Lőttem még egy képet, hajtás oldalról is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- YouTube
- Hardcore café
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elden Ring
- További aktív témák...