Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Véreshurka

    senior tag

    Hétvégén fog eljönni nálam a szokásos tavaszi felkészítés, ami most teljes mosást, hajtás cserét (lánctányér, fogaskerék, lánc), külső és belső cserét, 3 sebességről 5 sebességre váltást, illete első fék korszerűsítést (rotor + fékpofa) fog jelenteni.

    Érdeklődnék, hogy mi a tapasztalat itt a fórumon lánccserét illetően? Eddig 1 lánc - 1 fogaskerék, illetve 3 lánc - 1 lánctányér cserét csináltam általában, de most gondolkodom, hogy átállnék 3 lánc - 1 fogassor, illetve 9 lánc - 1 lánctányér cserére. Ezt úgy gondoltam kivitelezni, hogy 0,5 %-os lánckopásnál mindig feldobnék egy új láncot, majd ha már mindhárom lánc elérte ezt, akkor kezdeném elölről, most már cserénél a 0,75 %-os határra figyelve, végül 1 %-os nyúlásnál lenne hátsó fogaskerék csere, elöl pedig 3 fogaskerék csere után cserélnék lánctányért. Mit gondoltok, van ebben valami ráció? A lánc 1/2 x 1/8-os.

    [ Szerkesztve ]

    El Psy Kongroo

Új hozzászólás Aktív témák