- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz jjeahh #101605 üzenetére
"Amúgy a múltkori fotóidat amikor nézegettem is az jutott az eszembe, hogy te valszeg úgy ereszted lefeléken mint állat "
Az állatok elég óvatosak, szóval ezalapján, jah, mint a zállat
Egyáltalánnem Motorral az ember nagyon el akarja kerülni az esést. Egy mozgásképtelen 12-16 kilós bringát lehozni a hegyről is mekkora szopacs, képzeld el, mennyivel rosszabb egy 120-140 kilós motorral Néhány szögből felállítani is elég macera, vagy kirángatni, ha valahova beragad / besüllyed, vagy visszafordulni vele.
Másik pedig, hogy még szokni kell. Még csak a múlt hétvégén tudtam vele rendesen menni, és teljesen más egy 13 kilós bringa tehetetlensége, mint egy 140-150 kilósé, pl. amikor lefelé oldalra megdobja egy avarban lapuló kiálló kő."de ennek teljesen ellentmond smkb kolléga tapasztalata, miszerint síkon meg emelkedőkön "megállsz", "beleáll a földbe", "vér-verejték" "
Smkb kartárs egy kicsit eltúlozta a dolgokat Igen, valószínűleg érezhetően lassabb, kevésbé hatékony, többet kell rajta dolgoznod; de attól még menni fog. A geo részei a villaszögön (2-4 fok eltérés) és az első tengely-középrész távon túl olyanok is, amiken még tudsz változtatni: stucni trailen magasabb és rövidebb, xc-n alacsonyabb és 2-6 centivel hosszabb (hogy előrébb legyen a súlypont, hatékonyabb legyen felfelén és síkon; míg trailen hátrébb, hogy stabilabb legyen lefelé tempónál és fékezésnél). Azt neked kell eldöntened, hogy mire fogod használni: többet sík terepen, s a hegyre fel legyen tempós; vagy az a fontosabb, hogy hegyről le gyorsabban, stabilabban, és biztonságosabban jöjjön?
Érveim alátámasztására a youtube-hoz tudok fordulni ("biztos igaz, mert a zinternet megmondta"):
1.: közel sík, erdei kanyargós ösvény (tehát kifejezetten xc-nek előnyösebb), ugyanaz a rájder: negyed órás körök alatt a trail-bike hátránya fél perc (tehát nem egy "beleáll a földbe" kategória).
2.: xc vs enduro (trail-nél is laposabb villaszög, nagyobb rugóutak, nehezebb), hegyre fel majd onnan le (felfele xc-nek előnyösebb, lefelé enduronak), két különböző, de hasonló erejű versenyző: a lefelében az enduro a hátránya nagyját ledolgozza, a végére a különbség csak pár másodperc.27.5 vs 27.5 plus? Arra is van GMBN videó Meg vannak videók és vélemények másoktól is.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/