- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Frozzy #49954 üzenetére
1. Rá van írva a külső gumira hogy hány barig fújható. Valamint hogy mi az a nyomás ami alatt semmiképp nem ajánlott használni.
2. Terep függő, pl 60-70 kilónál 2.5 bar felett terepen nem tapad semmit a gumi, nem fekszik fel a mintázat stb.
3. Gumi szélességétől is függ, pl 1 colos monti gumit ne akarj 70 kiló felett 5 bar alatt használni mert egy kis kátyún úgy felütöd a felnit hogy mehet a fémhulladékba.
4. Rider súly függő, pl 10 barig fújható országúti gumit 60 kilóhoz ne fújj fel 10 barra mert pattogni fog és nem lehet vele kanyarodni, valamint kirázza a beled, de 8 bar alá meg nem szeretem én pl engedni
5. Ki hogy szereti. Valaki megmagyarázza hogy neki jó 4 baron is a gumi terepen, míg én úgy 2 méter után fejre állnék meg megfájdulna a csuklóm a rázkódástól..
6. Nagyon kis nyomást akarsz használni, fel raksz széles külsőt, oké, de az sem mindegy hogy belső nélkülie-e vagy belsős, netán felütés ellen védett DH gumiról van-e szó, mert akkor lehet próbálkozni minimális nyomásokkal is.
+*Nem árt figyelni mit bír a felni szalag, valamint a felni. Gumiból készült felniszalaggal ne fújjad fel 6 barra mert úgy átviszi a belső hogy csak úgy durran el 3 perc múlva. Meg rommá elfékezett felnit se fújjál fel 7-8 barra mert úgy végig reped a pereme mint annak rendje.
Perem nélküli felni meg megint egy másik kaland, az 40 psi nél többet nem annyira szeret mert ledobja a külsőt, max ha nagyon jó minőségű a külső akkor lehet próbálkozni többel saját felelősségre.Ezekből valahogy rakd össze a megfelelő választ a kérdésedre.. Még lehetett volna tovább is bonyolítani, de így fél 12 kor nem jutott épp eszembe más.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Ukrajnai háború
- Hobby rádiós topik
- Mobil flották
- Politika
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest