Hirdetés
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz KaraDani #31771 üzenetére
Ilyet biztos nem fognak, volt itt erről szó, hogy volt valami baleset, és megállapítható volt, hogy nem 30-al ment az illető, hanem sokkal többel, ez volt ha jól tudom az első ilyen gyorshajtásos biciklis dolog.
Legalábbis azóta nem hallottam ilyet.
Abban is van valami, amit Ba cy lus mondott, vagyis mi van akkor, ha nincs km óra?
Egyébként meg most derült ki, hogy mikor a Neuzerrel én azt gondoltam 23 km/h-val megyek, az valójában 26-27 km/h, óra szerint....[ Szerkesztve ]
undefined
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #31860 üzenetére
ludsimon: Nem tudom, de all mountainra is ajánlják ("the XC is a great do-everything carbon riser"), és van ennél könnyebb változatuk is, szóval nem félek attól, hogy önállósítaná magát egy lejtőn. Remélhetőleg esések alkalmával sem sikerül az önállósodás.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #32189 üzenetére
Ehhez kellett pár perc mire leesett.
(#32110) amargo Nem merek jelentkezni, mert nagyon úgy néz ki, hogy a ma esti program filmbuzi ismerősökkel ez lesz. Tarantino Party a tűzraktérben, csak semmi ötletem sincs, hogy minek öltözzek be. A legnagyobb baj leginkább a hogyannal van.
Pláne, hogy éjszaka sem aludtam sokat, ma rektori szünet van, helyette Tarantino filmeket nézek, hogy karaktert találjak magamnakMod: Nincs valakinek kölcsönbe egy Hattori Hanzo pengéje?
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#56474624
törölt tag
válasz KaraDani #32271 üzenetére
Meg tudom érteni. Azt hittem, hogy majd outival tudok szép nagy túrákat megtenni, hisz ha montival ment 140 km, akkor outival a 200 is megy simán, dehát ezt csak elképzeltem.
És akkor azt még hozzá sem tettem, hogy lakott területen kívül a teherautók, kamionosok, meg egyes személyautók úgy húznak el melletted, úgy húznak rád, hogy még. Egy kamionosnak sikerült úgy előznie, hogy kis híján befutottam az árokba, mindenesetre az útról lementem inkább...(#32270) ludsimon:
Úgy emlékszem, tököltől dél felé jobb az út, de már biztos nem vagyok benne.
Az lesz majd, hogy montimat rendbehozatom, amennyire tudom, és azzal megyek felderíteni.[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
válasz KaraDani #32315 üzenetére
akkor egy keresztkérdés (visszatérve a bécsi metrós ajánlathoz): felejtős biciklikbe miért raknak Deore váltót
Illetve ugyanazon oldalon igaz drágábban, van Deore XT váltós bicaj is. Az már 400 euro felett van, ami 110hufnak felel meg.Sok esetben tapasztaltam már olyat, hogy a kinti árak messze a hazaiak alatt van.
pl fényképezőmhöz vaku itthon 75eft körül mozog, kint 200 euro. -
ludsimon
veterán
válasz KaraDani #32374 üzenetére
Ehhez csak gratulálni tudok!
Ráadásul terepen, én végig aszfalton mentem. Arra is rájöttem, hogy az átlag sz*rt nem ér. Ma is 25,4 km/h, szintel együtt, síkban megy a 30 km/h.
De ez semmit nem jelent mint ma nálam kiderült..
A szint a valami, és én ott meg vagyok halva.
Újra számoltam, 450 m, -+20m a mai szintem.Elképesztő milyen ereje van egyeseknek.
undefined
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz KaraDani #32374 üzenetére
kemények vagytok
na meg a többiek is! Nem tudom hogy van türelmetek/kedvetek egyedül 90km-eket menni (gondolok itt pl ludsimon-ra ) de elismerésemEz a térdfájás engem is kikészít. Eddig nem sokat ér, amit szedek rá (igaz csak az első doboz) Jövőhéttől szerintem kipróbálok egy térdszorítót is.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz KaraDani #32387 üzenetére
ezek mind mai képek? mert akkor úgy látom, nem csak én szereltem ma defektet......
én biztos nem indulnék neki egy ilyen túrának, a táv még csak oké, de terepen? na, azt aztán nem, köszönöm szóval csak így tovább(bár, a mai szembeszél bőven megfelel némi szintnek )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #32550 üzenetére
Igen, helyszíni bírság, igazoltathat és elveheti a bicódat is, sőt meg is bilincselhet, ha ellenállsz. Szóval ez azért nem játék, ők az erdőben ugyanúgy hatóság, mint a rendőrök... klikk itt egy leírás róluk, és egy link az erdei közlekedésről, elsősorban motorosokra, de bringásokra is érvényes.
mod: Sőt ősszel a bikemagon olvasták a szerveződő túrák fórumait, és kifejezetten rámentek például a tájbringásokra, mivel ők nem is az ösvényeket használják sokszor. Rendesen fényképekkel (!) várták őket az útvonalukon... De más túrák is voltak, amiket figyeltek és direkt kimentek oda... Mert állítólag szeptember 1-től nem lehet az erdőben bringázni egyáltalán, az erdészeti utakon sem. Ami viszont szerintem tévedés, ugyanis jogszabályban nem szerepel (erdőtörvény), és más alacsonyabb rendű szabályban sem találtam ilyet. Az erdészet belső szabályait pedig nem várható el, hogy ismerjem...
Vasinger!: Nézd, ha 80k-d van bringára, akkor ilyen telót tudsz venni belőle, legfeljebb ha lesz pénzed később, lecseréled. Szétesni nyilván nem fog...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Noddy
senior tag
válasz KaraDani #32576 üzenetére
Egyhuzamban nem is lehet kibírni. Szerintem a minimum a kétóránkénti nyújtózkodás, lazítás, sztem lesz egy órás ebédszünet is stb. Nem meghalni megy az ember hanem egy lazát tekerni. És úgy hiszem csak ilyen mentalitással lehet végig menni egy ekkora távot, ha az ember sietni akar vagy teljesítményre megy biztos hogy testi és lelki problémái lehetnek belőle.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
FixY67
senior tag
válasz KaraDani #32650 üzenetére
Bocs, nem pontos az idézet, de kb.: "Tönkrement a rugóstagban egy tömítés, ettől összecsuklott a váz".
Volt egy Haibike, amit ki lehetett volna próbálni, ma reggel ezzel hívott a tulaj...
Visszaemlékezve, hogy a Manitou első villámat úgy kaptam meg, hogy hiányzott belőle egy tömítés... az működött, csak szabályozni nem lehetett rajta valamit. Egy össztelósban meg kimúlik a hátsó "rugó", akkor még eltolni is macerás... Nanem, ezt már nem merném bevállalni....
-
amargo
addikt
válasz KaraDani #32675 üzenetére
legalább kiírja, hogy ne is akard használni alatta.
Még mindig jobb, mintha megfektetné a böngésződ. Persze tudom, hogy a támogatás lenne a kézenfekvő. De ahány böngésző, annyi "nyűg".“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
válasz KaraDani #32690 üzenetére
Jobb klikk a háttéren > Oldalbeállítások szerkesztése > Hálózat > Böngésző azonosítása > Azonosító rejtése Firefoxként. Ok, majd frissítsd az oldalt. Rengeteg olyan oldalon bejön, ahol az Operát tiltják, mert hülyék (K&H netbank, ELMŰ ugrik be hirtelenjében).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #32703 üzenetére
Hát, most hogy mondod, sajnálom is magam rendesen, hogy csak ez van... Mondjuk az idei kelly's fullykat elnézve árban egész jól felzárkóztak kelly's-ék is, ahhoz képest, hogy még mindig katalógusvázak és nincs élettartam gar a vázra.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz KaraDani #32802 üzenetére
Tudtam, hogy valahol láttam nemrég cikket is a témában. [link]
Bevezető: "Mivel a kerékpárnak általában két külön féke van, nem mindegy, hogy melyiket mikor és hogyan használjuk. A legtöbben úgy gondolják, hogy a két féket egyszerre kell meghúzni. Ez általában jó tanács a kezdők számára, akik még nem tudják megfelelően használni az első és hátsó féket. Viszont, ha a kerékpáros soha nem jut túl ezen a ponton, nem tud olyan gyorsan megállni, mint az, aki megtanult csak első fékkel lassítani."
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #32810 üzenetére
A Hervis bicajokat felejtse el. Az enyém is az volt eredetileg, de egy éven belül leamortizáltam a hajtóművet (lötyögni kezdett a hajtókar a tányér felfogatáson), középcsapágyat, kormánycsapágyat (bemaródott, pedig még teleszkóp is volt hozzá), első váltó eltörött a bilincsnél (szar falcon volt rajta), menetes hátsó agy tengelye elhajlott, kónuszok szarrá koptak.
De a váz az bitang jó, és crosshoz képest óriási a sárhely.
Ha még egy picivel többet rászán, akkor ezt meleg szívvel ajánlom: Neuzer XStreet (persze a bicaj.hu-n de onnan nem lehet a bringát linkelni)
Agyváltós, a villát pedig a jövőben abból a pénzből amit lánc, sor, és egyéb alkatrészek cseréjére költene, idővel lecseréli egy telóra.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
-
amargo
addikt
válasz KaraDani #32819 üzenetére
Nem kérdeztem rá, de cyclocross verseny volt ott pedig nem mennek nagy távokat.
Tegnap mentem egy 40-es félig terepest, ~22 átlaggal és szembe széllel, montival mentem ki, igaz már felpakoltam az 1,8 terepgumikat, de így is a kaptatókon a szembe szél szinte vissza fújt, így noha izomláz nincs, de az önbecsülésem csorbát szenvedett..
Nagyon úgy érzem, hogy valami stratégiát kell választani.Így most elszántam magam, hogy én is veszek valami komolyabb órát, a Tied utódját.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Politika
- Bambanő háza tája
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest