Hirdetés
Aktív témák
-
Jeannie
senior tag
válasz DeltaPower #2650 üzenetére
Nem igazán láttam ilyeneket szétszedve, de ha nincsenek a ledek ráforrasztva a nyákra akkor simán ki lehet cserélni csak a nem működő alkatrészeket is, és akkor marad a búra és maradnak a ledek is Csak akarni kell.
-
venember83
nagyúr
-
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #2654 üzenetére
A Cube nem olyan rossz, de én sokallom az árát 75-80k lenne a reális szerintem.
A másik gépben roszabb a telo, de jobb a váltó, a 80k kb reális érte. Nem hiszem hogy annyira kétes lenne az eredete, fel akartak vágni vele hogy honnan van. Nem nagy szám az a bringa, az új ára egy ilyen felszereltségű gépnek 120-130k lehet max. -
venember83
nagyúr
Nem 100ert veszem a cube-ot, 85k-ert Masik meg valoban telo miatt is nem szimpi, felszereltsegben valoban jobb mint a Cube, de nem hiszem, h kihasznalnam az XT-ket, gondolom a Sram cuccok is kiszolgalnak rendesen, ezert marad a Cube. Ha esetleg addig elkelne, akkor Genesis, vagy van meg 1-2 variacio... Kosz a segitseget.
kieg: meg a cube-os srac is szimpatikusabb volt mailben, ez is jo pont De nem kaptam sehol semmit errol a vazrol! Tud valaki adni valamilyen linket? Homlokcso hegesztesei alapjan nem ketlem, h Cube, mert lattam tobb modelljenel ugyanezt a stilust, csak jo lenne olvasni valamit a vazrol. Koszonom szepen.
Bikeman: igen, ugy tunik, a stevens az bar jobb (telot kiveve, meg a vaz is eleg alapmodell, bar nekem eleg lenne) de 95k a legalso ara s akarhogy is szoritom azt a szijat, max 90k-m van bringara. Csomoan meg nem valaszoltak a mailre, sms-re, szoval nem sok variaciom maradt, de nekem tetszik a Cube, 16.5''os kulonben, jo kell az legyen 176 centimhez, remelem, elegem van mar a nagy es hosszu vazbol...
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #2654 üzenetére
Mégis a Cube lesz?
A genesis külföldön áruházi bringának számít, legalábbis én ott láttam inkább, hogy árulják...
mod: elég nagy lesz neked ez a váz? Eléggé ki van már húzva a cső....
Mekkora a váz? 16,5-17''?
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz Bikeman #2658 üzenetére
Igen, ki van huzva a cso, de a srac 190cm, ezert nem csoda, h kicsi neki. Nagyon remelem, hogy nem lesz kenyelmetlen, amennyiben megis az lenne, akkor ez [link] 90k-ert, vagy a Genesis 80k-ert. Pedig az a stevens is betyar jol nez ki es csomo uj cucc van rajta, de egyszeruen elado sem enged tobbet, nekem meg ennyi az osszes vagyonom, sajnos...
Nem tudsz vmi olvasnivaloval szolgalni Cube Elementtel kapcsolatosan?
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #2659 üzenetére
Ez a Hercules érdekes, még sosem láttam ilyen nevű vázat... személy szerint nem is áldoznék rá
Lehet, hogy nem követem eléggé figyelemmel az eseményeket, de mintha lett volna egy elég csúnya Passat-kék Merida is a pakliban, vagy az már elvitték?
Meg a gripkót próbáld ki, hogy mennyire fekszik neked, mert én pl. egyszer mentem ilyen keróval, és minden úthibánál váltott hármat az a mocsok...
Olvasnivalóm nincs, de egy kép az igen: -
venember83
nagyúr
válasz Bikeman #2660 üzenetére
Volt, de az nem valaszolt a mailjeimre s asszem mar elkelt. Tobbi meridas se volt valaszolos kedvukben, teloszam meg nincs megadva. Szoval azt a keket elvittek. Herculest en is kihagynam, de ha nem kapok mast, akkor az lesz.. Azon legalabb uj a hatso valto, fogaskoszoru s lanc, mind xt, rossz nem lehet, max majd vazcsere lesz. Kosz a tanacsot a gripshifttel, kiprobalom.
Remote lockout-ot lehet kapni ehhez a Cube-os Axelhez vajon? Meg szamomra eleg agy plusz, h szep szinu es formaju a vaz, meg picit egyedi, nem ugy mint pl a Merida.
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #2661 üzenetére
Hát azt nem tudom sajna, Manitouban nem vagyok otthon.
Meg a Hercules telója sem valami fényes, tényleg csak a shimano felszerelés éri meg rajta.
A Hercules is egyedi... Mert még senki nem hallott róla...:
A Cubenál maradj szerintem, max a gripkót ledobod róla, de az majd kiderül úgyis. -
Bikeman
aktív tag
válasz venember83 #2663 üzenetére
Szívesen!
Hát, ha jó fej a gyerek, akkor szóban, telefonon is le lehet foglalni. -
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #2661 üzenetére
Remote lockout felesleges ha a kis piros fekerentyű ugyan azt takarja mint ami a Splice Super-emben van, simán le lehet nyulni menetközben és pöccintésre elfordul. Amúgy ha lehet is rá tenni 20-25k körül összegre számíts.
Hercules bringa összehatásra nem rossz, bár a villája nem éppen jó, a váz sem nagy szám, de a Deore XT cuccok miadt elég komoly értéket képviselne egy komolyabb villával.
Ha a későbbiekben komolyabban is akarsz tekerni és szánsz 30-40k-t egy jobb villára akkor a Hercules-t ajánlom.
A Cube-ot akkor vedd meg ha nem akarsz rajta semmit fejleszteni, mivel szinte mindent cserélni kellene rajta ahoz hogy kapj egy komolyabb XC-gépet. -
Azazello-
senior tag
RS recon mennyire megfelelo xc telonak? ugyanis vettem egy gepet, de nemtudom mennyire jol dontottem a recon mellett.
RS recon
sram X9, X7
avid juicy 3
truvativ firex
stb...
velemeny?Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Azazello-
senior tag
es egy ilyet is megrendeltem
bar elegge lehuztak a magazinokban, de annyira tetszikEgy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Jancsi
aktív tag
válasz Azazello- #2667 üzenetére
Nem rossz elég masszvnak néz ki és a mozgása is kellemes.
A elírtak alapján nem lehet rossz kis gép, csak az a nagy kérdés mennyiért vetted
Ezzel már illendő lenne jönni Zemplén Maratonra
Bukók között ilyen kategóriaában nem hiszem hogy óriási különbségek lennének, mind megfelelő védelmet nyujt, a szellőzés kérdéses csak és hogy mennyire kompatibilis a kobakoddal. -
Jeannie
senior tag
válasz Jeannie #2670 üzenetére
Igen, tudom hogy lány vagyok, és mint olyan nem illdomos csúnyán beszélnem, valamint divat szidni a bkv-t, de a fene esse bele az összes koszos buszba, meg az összes hülye vezetőbe amelyik sz*rik rá hogy betartsa a menetrendet, száradjon ki a szám, nyúljon meg a láncom, essenek le a fogaskerekeim, kapjak defektet egyszerre az összes kerekemre hogyha mégegyszer bérletet veszek, szóval csak annyi, hogy mégis kénytelen voltam kipróbálni ma a km-órát. Szóval legeslegelső mért adataim: melóhelyre oda, erős szembeszélben, néhol enyhe emelkedővel:
Time: 23:38 min
Avg: 20,6 km/h
Max: 36,2 km/h
Total: 7 km -
Xantomas
őstag
Nekem van egy, de gyárilag sárga ledek vannak benne. (középen egy jégkék, mert elemcserekor a középsőt sikerült kitörni).
Az utóbbi időben, komolyabb világításra lett szükségem, ezért lecserélném, mert sötétben csak arra jó, hogy engem lássanak, de semmit nem segít azon, hogy én lássak valamit. Mit ér meg neked? Vagy az ép nyák alapján marok, és kivágok neked egyet, de azon nem lesz védő lakk.
Másik, közérdekű közlemény.
Bringázás közben, valaki, elhagyta a pénzét, TESCO-s blokkal együtt a Fogarasi úti OBI mellett, a bringa úton. Tesco információján otthagytam a mailcímem, hogy ha valaki keresi a pénzét, annak esélye legyen hogy visszakapja.
Ha valaki tudja, hogy mi van a blokkon, és mennyi pénz, az keressen meg az adatlapomon található mailcímen."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Dumb
senior tag
-
Jeannie
senior tag
A 20km/h-s átlaggal teljesen ki vagyok békülve, siettem is hogy beérjek melóhelyre, meg többnyire lejtő is volt, de majd valakivel le kell még tesztelni hogy tényleg valós adatokat mér-e... Visszafele hegyre fölfele sokkal roszabb adatokat kaptam
[Szerkesztve] -
_seth_
veterán
[link]
Vettem egy hiper-szuper-hitech hátizsákot a PLUS-ból 1799 HUF-ért Néztem 6-8 ezres táskákat is de a 90%-uk kicsi volt (digit fényképező nem fért el benne) a maradék 10% meg túl nagy... bevásárlás közben láttam meg ezt a plusost és gondoltam egy próbát megér ennyiért. A háta ugyan egyáltalán nem spéci szal izzad de addig nincs gond ezzel amíg le nem veszem a hátamról A cuccaim pont elférnek benne és kényelmes is. Ennyit megért, szerintem. Az utóbbi kb 400 km alatt semmit sem kellett szerelni a bringámon Meglepő mert eddig a régi hátsó altus váltóval folyamatosan gondok voltak de mióta deore 06 van rajta mind megszűnt (ledobta a láncot, megakadt, kerreget mert a kis fogaskerekek mellett ment a lánc...).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
venember83
nagyúr
Nos, hat nem hiszem, h kihasznalnek egy komolyabb xc gepet, illetve jopar honapig zse nem lesz a fejlesztesre, szoval ez megteszi Kosz a segitseget. En is remenykedtem, h a lockout mukodik menet kozben is konnyen, akkor nem eri meg fizetni erte 1 centet se pluszba fizetni.
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #2680 üzenetére
Elso fizetni storno...
-
_seth_
veterán
18,37 km össz
48 perc
22,7 km/h átlag
43,5 km/h max (aszfalton
40 km/h max földúton)
Nem vagyok megelégedve vele, majd pár nap múlva ismét megpróbálom, az átlagtempót növelni kellene (odafelé fájt a hátam tegnap is fájt de nem tekertem ennyire és hazafelé már nem éreztem). A kerekekbe ha fújok egy kis levegőt még azzal is nyerhetek csak akkor a földút más részén kell mennem (földúton magasabb az átlagtempóm mint aszfalton ami a gumi miatt lehet: maxxis tomahawk elől és maxxis swamp thing hátul).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Dirtyz
őstag
A mai menetünk nem volt sok, 54 kili, 1000 szint, átlag 18km/h, pulzusátlag 162, max 200 , polar szerint 3366 kcal-t fogyasztottam
Védd a fákat, egyél hódot!
-
TexT-BoY
addikt
válasz Kephamos #2688 üzenetére
persze az Epik egy verseny CC váz, komolyabb geoval, jobb anyagbol , kisebb sulyal a revange meg egy boltbajáros keró.. csak a 4x árkülömbözetet nézve is ez a konkluzio nemgondolod? tudom az felszerko függő etc. de a 2 váznak csak annyi a hasonlosága hogy caprine caprine... semmitöbb..
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
EQMontoya
veterán
-
TexT-BoY
addikt
válasz EQMontoya #2690 üzenetére
ez vicces volt
kurvára benéztem, én mentem mind2 vázzal meg higlenderrel is igaz nem sokat, nekem meggyözödésem volt hogy a revange egy gagyi gép..
Ezesetben bocs mindenkitöl akit félre informáltam, nem az én asztalom ez a CC terepHAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
tr00p3r
addikt
válasz Jeannie #2671 üzenetére
szia,
gratulálok és örülök, hogy bejött.
az adatok meg nem rosszak szerintem, főleg, hogy szembe szél.
én csütörtökön jóval előbb szabadultam, hazamentem és, mivel volt időm mielött a gyerekeimért kellett mennem az oviba, kitekertem vácra és vissza. változó volt az idő nagyon, de pont kifogtam egy órát amikor nem esett. a szél meg nagyon fújt, főleg ugye, hogy a duna partján megy a kerékpárút vácig. na ott volt rendes viharos északi szél. a 27 km/h-ról simán visszament 22-24 km/h-ra. mintha derékig érő sárban mentem volna és a pedálfordulat is szépen visszaesett. nagyon kemény volt. alig vártam, hogy beérjek sződligetnél az erdős részbe. ott meg az volt a félelmem, hogy kanyarban kicsúszok, mivel a Conti DF II külsőnek nem sok profilja van. de megjártam kb. 50 perc alatt. a visszafelé úton van egy emelkedő ami a partról visz fel a 2-es út szintjére, na ott a pulzusom 188 bpm volt... (próbáltam a pedálfordulatot folyamatasan 70 felett tartani. ez persze emelkedőn szinte lehetetlen... ) -
Dirtyz
őstag
válasz tr00p3r #2695 üzenetére
Jaj, ne haragudj, átsiklottam a hsz felett ...
Átolvastam a honlapját, ha lesz egy kis időm, nameg rá is kell vennem magam, küldök neki egy mélt, aztán meglátjuk. ( azt írta, hogy telefonon csak végszükségben zaklassák és ez cseppet sem nevezhető annak... )Védd a fákat, egyél hódot!
-
fasyrt
őstag
Mennyire lehet ferde az első kerék? Ki kellett vennem, de a gumi a függőlegestől ca. 2mm-nyit eltér. Belefér?
Másik: Tekeréskor szűk km után elkezd kattogni a bicaj. Úgy vettem észre, hogy valami hajtás elején lehet, mindig akkor, amikor a pedálok egy bizonyos állásban vannak. Szervizbe elviszem holnap (mert a kötelező pár100 km-es szerviznél elállították az első fékem - mélyen fog), megmutatom nekik mindkettőt, de jó lenne, ha épkézláb módon el tudnám mondani, hogy mi baja a bicajnak.
A tekeréssel kapcsolatban pedig: valahol olvastam, hogy az ideális pedálfordulat 60-90/min. között van, ellenben én végig valahol 40/min-es fordulat környékén tekerek (sík aszfaltról van szó). Ha gyorsabban tekerek, elfáradnak az izmaim, gondolom nem kapnak elég oxigént. (Ez csak tipp.) Valaki tud erre okot mondani? Származhat valami gond abból, hogy ilyen módon hajtányolok? (Attól eltekintve, hogy elég lomhán gyorsul a bicaj, de ezt általában gyakori válthasználattal ellensúlyozom: indulás 2x4-5, folyamatos tekerés 3x6-7).
No még egyet. Mit csináltok, hogy ne izzadjon a fejetek a sisakban? Fél óra tekerés után izzadságban fürdik a fejem, pedig a sisak jól szellőzik, csak gyakran meg kell állnom a forgalom miatt. Nem szoktatok valamit a sisak alá tenni?
Köszi a válaszokat előre is, egybe írtam, mert külön-külön nem érnek meg egy postot. -
ngabor2
nagyúr
nekem is kattog, de mióta elhoztam a szervízből. nekem egyértelműen a középagynál, és akkor, mikor a pedálokon megszűnik, vagy vált a terhelés, tehát fordulatonként 4x.
az én fejem is megizzad a sisakban, pedig ez is szellőzik. nem igazán tudok ellenszert.
én ritkábban váltok, az első váltó fixen középen van, a hátsó a 4-esen, ha gyakran meg kell állni, vagy tudom, hogy szükség lehet a szökésre, akkor visszaveszem 3-ba.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest