Hirdetés
Aktív témák
-
MODERÁTOR
Rendszám kerüljön a biciklikre is? Sztem a kezdeményező egyesület is csak fotón látott még kerékpárt
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
iwu
addikt
-
ludsimon
veterán
Az EMPAMO és a KDOE hangsúlyozza, hogy főleg a futárok a fegyelmezetlenebbek, ezért külön szigorításokat kérnének a munkavállaló kerékpárosokra. Kötelező tennék számukra a nyilvántartott rendszám kihelyezését, a KRESZ-vizsga bevezetését, és az évenkénti műszaki vizsgát is. Ugyanakkor a munkavállaló kerékpárosoknak évenkénti balesetvédelmi és elsősegély vizsgát is előírnának, sőt adóra köteleznék őket a kerékpárutak használatáért, bővítéséért.
Emellett arra kérik a Rendészeti Minisztert, hogy büntessék a szabálytalan kerékpárosokat. Azokat, akik nem használják a közelben lévő kerékpárutat, és a járdán, vagy a közúton közlekednek, akik nem tartják be a KRESZ szabályokat, szembe mennek a forgalommal, áthaladnak a piros jelzésen, a belső sávokban közlekednek stb.Vannak mellékutak, belvárosi főutca, és már van sok kerékpárút, amiken szabadon lehet közlekedniük!
Ja, persze, inkább nem ki kellene tiltani minket nem egyszerűbb volna?
Az aláhúzottakat pedig kiemelném, mert ritka nagy baromságok.
De ekkora baromságot is csak a magyarok tudnak kitalálni.
Komolyan leteszem a szakmát+érettségi, és itt hagyom a pi**ába ezt az országot.Én például soha nem megyek át a piros lámpánál, csak ha nagyon sietek valahova és nem jön semmi.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
KaraDani
addikt
Nagy része felháborító baromság, de van amivel egyet tudok érteni. Igenis én azt is kötelezném kressz vizsgára, aki bringával közúton közlekedik (volt az a video amiben a csaj hogy is mondta?: Múltkor is megbűntetett a rendőr 5000 Ft ra, csak azért mert átmentem egy piroson, meg néhány ilyen fehér egyenes vonalon ) Pl. És a kerékpáros azonosíthatósága sem hülye ötlet forgalombann szerintem, nyilván ez nem megoldható úgy, hogy minden bringán legyen, de aki azzal dolgozik lsd. futárok simán lehetne, és akkor ha szabálytalan, vagy balesetet okoz elő lehet venni.
Ez is így lenne fair szerintem. Szerintem ne közlekedjen senki közúton, akinek lövése nincs a szabályokról.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #22362 üzenetére
Én városi használatra a Neuzert használom. A Scott amolyan hobby.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ludsimon #22360 üzenetére
De ezeken még mindig ki vagyok akadva:
sőt adóra köteleznék őket a kerékpárutak használatáért, bővítéséért.
büntessék a szabálytalan kerékpárosokat. Azokat, akik nem használják a közelben lévő kerékpárutat, és a járdán, vagy a közúton közlekednek,
És ha annyira szar a bringaút, hogy nem lehet normálisan használni?
Szerintem meg ha lenne mindenhol minőségi bringaút senki nem menne az autók közé, csak úgy megjegyezném.
De az, hogy állandóan tele van a bicikliút gyalogosokkal, és méterenként egy gödör.....
Valamit tenni kéne, hogy legyen változás, nem csak pofázni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #22363 üzenetére
Legtöbb dologban egyetértünk. Csak a kresszes részben nem.
Ha nincs jogsija semmire nem hiszem, hogy ismeri a KRESZ-t (mondom jó példa a videoban a csaj, buta de legalább büszkén vállalja, hogy még azt se tudja mi az a záróvonal, de részegen éjszaka bicajozik a városban, a rendőr meg köcsög mert megbüntette, pedig neki honnan kéne tudni, nem kellett kresszvizsgát tennie), jó esetben az alap dolgokkal tisztában van, de pl ha jobbkézszabályal nincs tisztában rendesen, abból nagy baj lehet.
Egy egy hetes kressztanfolyamba nem halna bele a jónép, (vagy akár lehetne oktatni iskolában is, talán ez lenne a legjobb) és legalább valami fogalma lenne a szabályokról. Kaphatna egy kis mini okmányt, hogy ő ismeri a kreszt, és ha forgalomban közlekedik akkor ezt magánál kellene tartania, és ha szabálytalan lehetne bűntetni, el lehetne venni tőle mint az autóstól, szerintem ez így fair. Baromi szabálytalanul közlekednek a bringások a városban, legalábbis amit én látok az ezt mutatja. Arról nem is beszélve, hogy vannak villanymotoros bringák, amikkel lehet haladni 40+kmph val, ahoz mért nem kell semmi, amikor gyorsabb mint egy Java motor, és arra meg jogsi kell, és kötelező rá a sisak.[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #22356 üzenetére
Eddig sosem volt semmi bajom, egyáltalán nem szoktam beteg lenni. Tegnap jöttem rá, mitől vagyok ilyen az utóbbi pár hétben. Új irodaházba költözött a munkahelyem, és azt a grrnemmondommilyen légkondit nem lehet kikapcsolni. Egyszerűen nincs ilyen funkciója. Van akinek a háta, válla fáj tőle, nekem a torkom, rendes megfázásszerűen, de az influenzaszezon miatt azt hittem, hogy biztos elkaptam valamit már megint... Hát nem.
Egyébként nem oltatom be magam. Normál esetben évekig tesztelnek egy ilyen vakcinát, hát itt most gyakorlatilag emberteszt lesz élesben... Ráadásul ez a H1N1 sem súlyosabb, mint bármely más influenza (azokban is halnak meg emberek, ebben nincs semmi új, csak többet írnak róla), szóval nem, semmiképp sem, felesleges szerintem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz Ariadne #22367 üzenetére
Szerintem nálam is ez a baj , nekem első szezonom légkondis helyen nyáron, és sose voltam még ennyit beteg, mint idén nyáron, amióta visszajöttem szabiról prüszkölök meg nem vagyok telejsen jól, most kezd jobb lenni, és gyanítom amiatt, hogy hűvösebb van és már nem megy az a szar.
-
-
Ariadne
őstag
Most épült az épület, még jó része üres, szóval a régi koszos légkondi nem játszik. Egyszerűen egészségtelen, viszi a port meg a bacikat, utálom... Korábban is mindig kikapcsoltam, eddig mindig meg lehetett oldani.
A gond az, hogy a fűtés is ezzel megy majd télen...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #22373 üzenetére
Bringa hanyagolás még csak menne, mert szinte mindenki autóval jár be , de a felelősségteljes feladatok elkerülése az sajnos lehetetlen... Kizárólag felelősségteljesek vannak, és sokszor túl sok számjegyűek.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #22378 üzenetére
Ugyan, elkönyvelné a diákság töltelékórának s kész, senkit nem érdekelne. A bringázás túlzott szabályozása nekem tulajdonképpen nem is nagyon tetszik, eddig a szabadság volt a lényeg s ez után is az lesz. A bringázás lényegében olyan mint a természetes kiválasztódás, a legtöbb esetben a gyenge (vagy figyelmetlen/buta) elhullik (értsd elütik).
-
ludsimon
veterán
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #22379 üzenetére
Ez is egy megoldás. Csak a szabadságélményt ne a nagyvárosi forgalomban próbálja meg kiélni az ember, ott közlekedjen csak szabályosan. Nem szeretném, hogy egy ilyen szabadságvágyból áthajtunk a piroson emberkét egyszer elüssek amikor épp nagyritkán kocsiban ülök, még ha nem is vennének elő akkor is biztos nyugodtan aludnék utána éjjel. A természetes kiválasztódásukkal elég sok embernek tudnak kárt okozni.
[ Szerkesztve ]
-
Thulcandra
senior tag
válasz venember83 #22379 üzenetére
Ahol el tudják ütni az embert ott nem érzem magam túl szabadnak. Talán épp ezért tekerek állandóan olyan helyeken ahol semmi forgalom nincs, maximum egy szarvas vagy őz "üthet el" egy nagyon valószínűtlen szituációban
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
[HUN]Zolee
őstag
válasz ludsimon #22377 üzenetére
Az általános kresz oktatás bent van a tanementbe, max a tanárok hagyák ki... . 2.-3. körül és 5-6 körül is kellene erről legalább 1-1 órát tartani. Bár a videós csajnak szerintem mindegy...
''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
-
Ariadne
őstag
válasz Thulcandra #22382 üzenetére
Dettó. A forgalom kötöttség, mások hülyeségéből is baj érhet, akárhogy vigyázok, míg az erdőben egyszerűen szabad az ember, jó a levegő, csicseregnek a madarak... Mmmm, ez az igazi...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Hasaggymeg
veterán
válasz KaraDani #22221 üzenetére
pihen a paci,mi?Nem nézné ki belőle az ember!Én 60 fölött még nem mentem,de ott is folyt a könnyem patakokban.Már nem is láttam az útat a hegyről lefele,olyan huzat keletkezett a szemüvegem mögött. Na meg a kanyarokat is be kellett venni valahogy.
mindenki...Aki részt vesz a közúti közlekedésben,annak ismernie kell a kresz rá vonatkozó szabályait.Beleértve a gyalogosokat.A szabályok betartása ha úgy tetszik több szabadságot eredményez mint be nem tartásuk.Ami meg a kiválasztódást illeti,csak a kamionosok faja maradna életben Szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
KaraDani
addikt
válasz Hasaggymeg #22385 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy 100kilo felett vagyok most kicsivel, ami lefelé szépen húz. A baj az, hogy emelkedőn is húz, csak visszafelé Öcsém mögöttem 75 kilóval 10 essel lassabbat tudott csak jönni, pedig prögette ős is, ráadásul neki nagyobb áttételei vannak.
A kamionos is csak addig marad életben, ameddig át nem megy a vasúti átjárón pirosnál.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz KaraDani #22386 üzenetére
Basszus,akkor telerakom hátizsákom kövekkel.Csak 17 kg kell a 100-ig! És tényleg a mozdonyvezetők vannak a közúti közlekedéslánc tetején!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
KaraDani
addikt
válasz Hasaggymeg #22387 üzenetére
Nem biztos, hogy légellenállás szempontjából jó ha a hátadon van a plussz súly, én főleg a hasamon cipelem az szerintem aerodinamikailag jobb helyen van Ja nekem a szememmel nem volt gáz, a bicajos szemcsim frankón véd.
-
Meme
aktív tag
válasz Hasaggymeg #22387 üzenetére
a vasut az mintha máv tulajdon lenne, nem közút
Szevasztok bogyókák!
-
iwu
addikt
válasz venember83 #22379 üzenetére
egyetértek veled.
ennyi erővel vissza kéne hozni Taigetoszt - nyugodtabban lehetne közlekedni.
a közlekedési szigorításról meg annyit, hogy ugye büntetik a sárgán átmenést, akkor büntessék az összes gyalogost, aki átemegy a piroson. (Thököly - Hungáriára fordulásnál már újra piros a jobb kisívnek a lámpája, de még jönnek átr a lemmingek a saját kis pirosukon, kérdem én, ott hogy forduljak ki szabályosan, ha a sok mamlasz ekkora balfék. az összes ilyet el kéne meszelni a rendőrnek, és akkor meggondolja magát, mielőtt bringával, vagy kocsival is át akar menni a piroson...szerintem...
ma megkérdeztem egy szutyokist, hogy ha 20 tonnás kamion vagyok , akkor is kijött volna-e elém a macisajt ellenére, válasz : "IGEN, azon is van fék" (46Km/h val mentem a főúton, mikor kifordult elém...)
üdw, iwu
ajándék ló nem látja a fától a szódás a lovát...
-
Ariadne
őstag
Hmm, hmm, pontosan ez a típus volt, amit láttam gazdijával 24h végén, felfigyeltem a jellegzetes villára. Nem tudom, te voltál-e, a befutó előtt talán fél órával a bal oldali mosóban tisztogatta egy srác nagy gonddal.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
Meme, nincs valami jó kis könnyű outi vagy trekking (v-fék konzolos) villád jóáron , 1 1/8-os, a-heades, legalább 25 centis szárral?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Manitou
veterán
Ma hazafele jövet csak kb 3-4x akartak nekemjönni vagy elütni Biciklis és autós is volt köztük., mindezt egy kb 1km-es szakaszon belül.
1-es játékos: autós jön jobbról úttesten én megyek a keróúton ami keresztülmegy az úton, nekemvan elsőbbségem, jön a szuzukis nem jön gyorsan csak csorog lassít, én megyek szépen a tempómban, látom nem figyel, ezért én is lassítok, aztán bevágott egy satu féket
2-es játékos: nem ismerte a jobbratarts szabályt de simán nekem jött volna ha nem mászok le jobbra a keróútról, egy 28-as bringával jött, ha kicsit kacskaringósan jött volna simán azt hittem volna hogy be van baxva, mert kb úgy nézett ki az ábrázata Nem tudom mit gondolt végig nézett de nem tért volna ki, szépen jött velem szembe3-as játékos babrál össze vissza valamit a keróján vagy tudomisén mit csinál a lényeg hogy nem az utat nézi kacsázik össze vissza ráadásul mindezt úgy hogy én éppen vele szemben tartok kb 30 km/h-s becsapódási sebességgel itt szintén le kellett másznom a keróútról jobbra elkerülendő az ütközést, na ekkor már hangosan káromkodtam egyet, hogy nem igaz hogy ennyi hülye figyelmetlen ember van
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #22397 üzenetére
bezony, az a fránya acélvilla, minél jobban kopik, annál nehezebb ...... helyette kéne valami könnyebb (talán kezdek gramm-mániás lenni? vagy csak már jódolgomban nem tudom mit csináljak....)
Manitou: én már abszolút nem bízom az autósokban, főleg ha nekem lenne elsőbbségem....inkább megállok/lassítok, megvárom megadja-e, túl sokba van már a bicaj (ja, és fő az egészség....az enyém )
a hangos/félhangos megjegyzés, anyázás, beszólás meg már tök megszokott a részemről, csoda hogy még nem takart be valaki, akinek morogtam (még ha nekem van is igazam )érdekes, ilyen félig offos hsz tegnap nem sikerült
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
válasz rétisün #22399 üzenetére
Félig off-ra, ezen 1x én is átestem, meg kérdeztem, annyi a különbség, akkor volt benne enter, most nincs.
[OFF]Azaz, ha sortörést raksz bele, akkor megszakad a hatókör.
Ez nem hiba, ez így van.[/OFF]
Az autókkal kapcsolatban van, hogy nem lehet hova lassítani, de még többet megteszek, hogy ne legyen gond még 1x.
Hétfőn egy biciklis akart elütni a zebrán, simán áthajtott az akotáson (busz sávban) a piros lámpánál, pár cm volt csak közöttünk.szerk:
hmm nem elég sima sortörés, 2 kell egymás után.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest