Hirdetés
- Asus ROG Phone 9 Pro - erős kezdés az Elite ligában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- iPhone topik
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #19565 üzenetére
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #19601 üzenetére
A Mobster tényleg egy versenyváz, valóban olyan nagyon könnyű, mint írják ott, azért is tudtak ennyire könnyű gépet kihozni belőle (Easton csöves). Kérdés viszont, hogy mennyit mentek vele, esetleg versenyeztek-e, mivel elég régi ez a festésű (egyébként baromi jól néz ki szerintem), az biztos, hogy 2006-nál régebbi évjárat, talán 2005-ös. Ha a tulaj is vette, és esetleg Kaposvárról, akkor nem érdemes megvenni, mert egy srácról tudok, aki bár 50 kiló vasággyal, de ott versenyzett egy ilyennel, és a környéken csak neki volt ilyen. Na meg látom loptak is ilyet, itt egy vázszám, ezt is érdemes ellenőrizni vásárlás előtt.
Ehhehe, találat közben, itt kérdez róla a tulaj, és hát igen, versenyzett vele... Szóval azért annyira mégsem különlegesen alacsony az az ár, max árában van.
ööö, végül ez inkább runner125-nek ment
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #19583 üzenetére
"Vannak márkák, akiknek gyakorlatuk van a fully gyártásban (Merida, Kona, Specialized, meg biztos van még több is)"...még szerencse, hogy a paripám háttal van a monitornak és nem látta ezt a hiányos felsorolást.
Atis707: valószínűleg nem ültél még jó össztelóson és nem mentél még annak megfelelő terepen. Sokáig én sem kívántam fully-t, de miután kipróbáltam és le se lehetett vakarni a képemről a vigyort, úgy döntöttem, hogy nem élhetek nélküle. Persze ehhez kellett a megfelelő összehasonlítási alap. Sokakhoz hasonlóan én is végigjártam a trekking-első telós monti-össztelós mtb utat és amíg ilyen vidéken lakom, mint most, addig nem is fogok másra váltani.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Dirtyz
őstag
Na, megérkeztem egy tartalmas, de kicsit fárasztó mátrai merida edzőtáborból.
A hétvége gyors statisztikája 3 edzés (napi egy), össztáv 240km (+/-10km hülye Polar...), össz szintemelkedés 4510 m.
Figyelem! A következő sorok a nyugalom megzavarására alkalmasak, elolvasása csak erős idegzetűeknek ajánlott!!!
A Merida96 egy kurv@ jó bicikliVédd a fákat, egyél hódot!
-
Manitou
veterán
válasz becuszabi #19604 üzenetére
Sokáig én sem kívántam fully-t, de miután kipróbáltam és le se lehetett vakarni a képemről a vigyort, úgy döntöttem, hogy nem élhetek nélküle. Persze ehhez kellett a megfelelő összehasonlítási alap. Sokakhoz hasonlóan én is végigjártam a trekking-első telós monti-össztelós mtb utat és amíg ilyen vidéken lakom, mint most, addig nem is fogok másra váltani.
Én kívántam, csak pénzem nem volt rá, csak mervre futotta, alkalmam volt felülni és kipróbálni egy Scott G Zero gyári kerót még az ezredforduló köörnyékén, onnantól tudtam, hogy egyszer majd valamikor én is veszek egy fullyt, kicsit sokára ugyan de tavaly ez meg is történt. És merevre visszaülve zongorázni lehet a különbséget, full fapad érzés a mervvázas keró. Mindig kell egy kis idő mire átszokok a mervre, a fullyra nem kell
-
runner 125
nagyúr
válasz Ariadne #19583 üzenetére
Aham, köszi a tájékoztatást.
Azért 1-2 összetelósat még nézegetek.. ,de meglehet h merev vázas mellett döntök.
Utolsó ígérem, ez miféle?
Először gyanús volt az az első villa szöge, de egy bringás haverom felvilágosított, h az olyan..Hasaggymeg
Köszi.
Egyébként nekem nem rémlik, h azt írtam volna, h csak új jöhet számításba.
Bőven jó egy király használt is.Zewa
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz venember83 #19601 üzenetére
Köszi Neked is.
Ezek is bejönnek, a fehér valóban ennyire jó vétel lehet?! Listaárnak 800 ajrót ír.
AriadneKöszi ismét.
Örülnék én is, ha nem egy versenyző gépét vásárolnám meg. ..vagy mint, pölö venember83 által linkelt fehér bike - újonnan ár alatt.
---
Ahogy látom sokan írjátok h, mennyire jó az össztelós, -persze ki-mire használja. Meglehet, h néha el fog kapni a hév, s én is keményebb terepre/lejtőzésre adom a fejem.
Hu, nem egyszerű."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #19610 üzenetére
Nem tudom, szemre annak tűnik, de érdemes alaposan szemrevételezni mindenképp. A linkelt Cannondale össztelós gépet én nem venném meg semmiképp, nem mai csirke, meg szvsz csúnya is, már ha lehet Cannondale csúnya, egyáltalán. Három lehetőség áll előtted:
1. Veszel egy merevvázas bringát, és egy időre lemondasz a vágyálmodról.
2. Veszel egy össztelós bringát százezerből, majd rájössz, hogy nagyon nem az igazi, és elköltöttél egy csomó pénzt, és az álmod mégsem teljesült, mert bár össztelósod van, de több lesz vele a gond, mint a megtett km.
3. Vársz még a vásárlással, míg lesz elég pénzed minőségi és nem agyonhasznált össztelós gépre.[ Szerkesztve ]
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #19608 üzenetére
Igen, de a Kona rövid is volt nekem.
Más a rugózási karakterisztikája, sokkal könnyebben mászom a Ninety-Six-el, bár az is lehet, hogy az optimálisabb vázhossz miatt. De olyan emelkedőket, amiket a nyáron még nem tudtam kitekeni, most simán. Bár az is lehet, hogy az erőnlétemmel is történt valami időközbenFullkarbon
Védd a fákat, egyél hódot!
-
becuszabi
aktív tag
válasz Dirtyz #19612 üzenetére
Cimborám használta pár túrán, amíg a Specialized FSR XC-je garanciális ügyintézésen volt. Ami zavarta őt, az a váz dobozhangja (Meridáéknál előfordul, alu verzió), meg, hogy nem olyan érzékeny a mozgása (kicsit keményebb, "sportosabb"), viszont azt ő is megemlítette, hogy felfelé sokkal jobb menni vele, mint a Speci-vel.
...úgy néz ki, meg is veszi"Aki szívből él, az élből szív"
-
R
senior tag
válasz venember83 #19611 üzenetére
majd rájössz, hogy nagyon nem az igazi, és elköltöttél egy csomó pénzt, és az álmod mégsem teljesült
hogy utálom ezt
-
Muton
addikt
egy kellemes 30-as a Margiton, egy frissítő zuhany, egy tavaszi mcmuffin szendvics és egy jegeskávé >> így indul egy jó nap
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #19604 üzenetére
Ohohó, természetesen, a szó szerint egyik _legnagyobb_ gyártót (is) kihagytam, tényleg csak gyorsan pötyögtem, ami elsőre eszembe jutott. De hogy ne legyen gond, ha errefelé pillant a paci: Giant, Cube, Cannondale, Canyon, hmm, na ennél több tényleg nem jut eszembe most. Persze DH-s gyártókat nem soroltam, óóóóó, a Santa Cruz...
Egyébként _tetszésre_ Cube és Canyon fullyk meg ez a fehér Trance amik leginkább bejönnek, meg azok a Konák, ahol a nyeregvázcső előtt van a rugóstag. A Speci ezzel a sok hajlítgatással eléggé megnehezíti a tisztogatást meg főleg az első váltó állítását, és ez a nyeregvázcsőbe vágott lyukon át rugóstag megoldás sem tetszik. Na de nem is az esztétikája miatt szeretem a fehér paripát.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
carrot
tag
letettem a bicikli összerakásról időm hiányában. Első biciklinek kinéztem ezt, mert szinte Merida, meg Cube mellett ezt a márkát lehet nálunk kapni. Városi cirkálásnak, munkára, kisebb túrákra kellenne, egy budget friendly bicici. Ismeri valaki ezt a példányt? Köszönöm!
ps. amúgy a merida speeder T1-re fentem fogam, de drága, enné meg a fene...[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #19609 üzenetére
Amit nem írtam, olyan márkák, akiknek _nem_ venném meg az össztelós gépeit: Kelly's (volt évekkel ezelőtt tőlük fullynk, akkoriban kezdtek fullykban is utazni, és hát hmm voltak gyermekbetegségek), Magellan (ma már egyáltalán nem gyártanak fully vázat, ami nyilván jelent valamit...), mindkettőnek teljesen szuper merevvázas bringái vannak (tavalyi XCO bajnok is magellánnal ment), de nagy fullys tapasztalatuk nincs mint gyártó, nehezen tudnék bízni fullyjukban...
Aztán még Mali, Schwinn, Gepida, Mongoose, és egy ismerősnek volt egy Hasa fullyja, amitől szintén nagyon hamar megvált. Ja és ez szubjektív lista, senki ne vegye személyesnek a dolgot.Ja és hát a pro listából a Treket is kifelejtettem, bár gúvad a szemem az áraik láttán - meg kell fizetni azt az élettartam gart a vázra...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
runner 125
nagyúr
válasz venember83 #19611 üzenetére
Hm, ez a 3 lehetőségem van, igen.
Meglehet, h várok még kicsit akkor.
Köszi mindenkinek az eddigi infókat!
Ariadne
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #19613 üzenetére
Ezek szerint szakít az FSR XC-jével? Óóóóó... Egyébként a garanciális ügyintézés jól ment? Tudtok más esetről is, hogy ez a hiba előfordult volna? Árgus szemekkel figyelem ezt az alkatrészt azóta én is, de egyelőre hálistennek semmi...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Zewa
senior tag
válasz runner 125 #19620 üzenetére
Szerintem most már várd meg az őszi-téli időszakot mert akkor jelentősen olcsóbban lehet hozzájutni egy-egy remek kecskéhez. Újonnan és használtan is.
Huuuuh! Nagyon leszóljátok a merevet. Igen, aláírom hogy sokkal jobb de egy olyan user akinek ez lesz az első komolyabb bringája annak egy remek merev is tökéletes.
Érezni fogja a különbséget hogy "Há' a Hauserhez képest ezt milyen könnyű tekerni...."Kicsit később eladja használtan, rádob némi lóvét, és vesz egy fullyt. Első neki futásra egyből 1,5x ár.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Ariadne
őstag
Nem szólta le senki a merevvázasakat egyáltalán, épp arról volt szó, hogy 100-150k magasságában merevvázasat éri meg venni, abból jót lehet, fullyban ennél jóval feljebb érdemes gondolkodni csak, ez egyszerűen ilyen költséges technológia. Ha megnézed, a versenyzők igen jó része még mindig merevvázassal közlekedik. No meg egy karbonvázas merev bringát nem is tudom, 9 kiló körül ki lehet hozni (pontosítsatok, ha tudtok többet, Bikeman? ), fullyból azért még karbonnál is 10-11 kg (a 96 gyárira 10,69-et ír), és van az a szint, ahol ennyi is számít.
Én azt is megértem viszont, aki azt mondja, h inkább gyűjt még és egyből fullyval kezd, terepre azért kényelmesebb, mint a merevvázas, csak hát ugye az ára...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Kickass
őstag
na mivel szerk-ből kifutottam
boltban vásárolt kulacsot milyen módszerrel érdemes 'előfertőtleniteni'? első használat előtt, elég bő vizzel körbesuvickolni vmivel esetleg a tányérokhoz használatos mosogatószerrel és aztán bőven leöbliteni és hagyni kiszáradni?
ötleteket előre is köszi
-
Zewa
senior tag
válasz Kickass #19625 üzenetére
Én az enyémet üvegmosóval+sima mosogatószerrel (cif) támadtam meg. Még élek!
Nem hinném hogy ennél komolyabb dolog kéne...Így tiszta. Lehet hogy csak nekem kicsit furcsa hogy egyből nagy, drága gép mert én a szamárlétrát -úgy-ahogy - de megjártam. Igaz most is merev vagyok csak testvérem fullyját nyúzom néha.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Muton
addikt
válasz Kickass #19625 üzenetére
én a kulacs tetejét minden használat után alaposan átmosom mosogatószeres szivaccsal, a tartály részét (az más, puhább műanyag) pedig csak nagyon gyorsan és azt is csak lötykölve és nem szivacsozva, mert anno a műanyag kulacsok/flakonok "megjegyezték" a benne lévő folyadék ízét és csak számos mosás után "felejtették"el. mondjuk lehet, h a mai kulacsok már ilyen szempontból jobbak
illetve ha hőálló, akkor mehet vízzel a mikróba, az tuti, h kiöl belőle mindent
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Jofi81
őstag
válasz spartan1 #19498 üzenetére
Ma végre felraktam a fényvisszaverő csíkokat. Az egyiket két-, a másikat négyfelé vágtam, így elég lett mindenhova. Sokkal vékonyabb, mint gondoltam, ezért nagyon könnyű felragasztani íves felületre is. Jól mutat a biciklimen. El is megyek tekerni egyet. Mégegyszer köszi!
-
venember83
nagyúr
-
spartan1
aktív tag
válasz Jofi81 #19631 üzenetére
használd egésséggel noddy kolega is áttekert érte szegedről és vitt pár darabot.én is raktam a kecskére,a nyeregcsőre pirosat a vázra törtfehéret.a piros rikit mint az állat csak sajnos nincs több.már csak törtfehér és szürke alapon fehér rácsos van..de szerzek még pirosból egy 20-30 darabot ha tudok..megvolt az első tekerésem a kona-val..elsőre egy 60 km-es távot tettem meg és miért is nem szembe fújt a szél..kicsit elfáradtam pedig a táv rövid volt..úgy látszik vissza kell szoknom..elkezdődött a fogyikúra,célom visszanyerni a régi súlyom ami 68-70kg volt.20 kg-ot kell leadnom,szerencsére simán lejön rólam.. igy most a kerósrúhám a rövidgagyám alatt hordom mert ha simán felvenném akkor úgy néznék ki mint egy kötözött sonka
[ Szerkesztve ]
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
Hasaggymeg
veterán
válasz runner 125 #19635 üzenetére
Na akkor egy szavazat innen is az vénember83 második linkjére.(a fehérre) ...Amúgy ne felejtsd el,hogy minél több drága kütyü a biciklin (olajos rugóstagok,tárcsafékek stb.) annál több és költségesebb karbantartást is igényel.Egy jó összteleszkóposhoz fel kell nőni,nem utolsósorban,anyagilag is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
becuszabi
aktív tag
válasz venember83 #19616 üzenetére
Lefelé a Specialized jobb, jobban simítja az utat, érzékenyebb...kényelmesebb, igazi "örömbringa". A Merida 96 sportosabb, kicsit keményebben jelzi vissza az út egyenetlenségeit, de azért kimozogja az útját. Így mondta...de majd esetleg Dirtyz kolléga is elmondja a véleményét.
Ariadne: a garanciális ügyintézés problémamentesen zajlott, csak kicsit lassan. A cserealkatrész is megjött, de közben az eltört példányt meghegesztették és azóta is tart.
Nem szakít az FSR XC-vel, de pár felesleges alkatrészt sikerült eladnia, a Meridát kedvező áron tudja megvenni, így viszonylag csekély tőkével hozzájut egy komoly bringához."Aki szívből él, az élből szív"
-
Atis707
tag
válasz carrot #19638 üzenetére
Ha jó helyen veszed, sztem nem lesz vele gond nem vagyok profi, de mint capriolo tulaj rosszat nem tudok mondani róla. probléma nem volt semmilyen alkatrésszel, holnap reggel is megyek a városon kívűl strapálni kicsit
ON: valaki használ/vett/ látott már kevlar belsős gumit? Olvastam egy helyen, hogy strapabíró nagyon (állítólag a késnek is ellenált).
-
spartan1
aktív tag
ha valakit érdekel a fogyi ami már régebben is bevállt nálam akkor ime.fele annyi kaja nappal,délután 18-00kor az utolsó kaja de keveset abból is.kaja után egy 100 perces intenziv tekerés(végig pörgetéssel)..tekerés közben nincs müzli meg cukros lötty csak viz vagy rostos üditő.ha hazaérsz 15 perc séta.ezt 1 hónapon át csinálod pörögnek a kilók legalább is nálam igy volt..semmilyen zsirégető mesterséges vackot nem szedtem csak a jó házi koszt és a keró
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
spartan1
aktív tag
válasz runner 125 #19641 üzenetére
vannak ismerősöm aki szednek minden @art és fogynak is de milyen áron régebben felajállták,hogy jönnek velem tekerni de az idő és a táv már nem tetszett nekik szerintük elég ha feltekernek a városba és persze közbeiktatják a boltot is ,ők inkább a tévé előtt ülnek és eszik a bogyókat vagy rosszabb esetben kirókázzák (már bocsi de a seggüket is és persze a jó öreg hashajtó )..a lényeg,hogy ne legyen megeröltető a mozgás nagyon csak intenziv--eladtam az egyik nő ismerősömnek a szobakeróm mert fogyni akart de idővel porfogónak használta,úgy döntött,hogy elég ha a melóba járást keróval végzi ami max 10km és végül megoldás képpen súlyos ezreket költött akupunktúrára ami eredménye +8kg lett
[ Szerkesztve ]
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
KaraDani
addikt
válasz carrot #19638 üzenetére
Lesd meg a Kelly's eket is, ha új crosst szeretnél 100k alatt. Nekem volt 2009 es Coachom, két hónapig még el nem lopták, öcsém meg egy 2009 es Sapphixot nyúz most. Elég jó ár/érték arányúak, és 990 Ft ért az országban bárhova kiszállítják neked, sőt most nézem, még 10-26% os akciók is vannak most a 2009 es modellekre, érdemes rákérdezni szerintem.
-
-
KaraDani
addikt
válasz lorcsi #19644 üzenetére
Biza 100k felett ingyen, 100k alatt 990. És mindezt 2 nap alatt ha van raktáron. Öcsém Kaposvárra rendelte, én személyesen vittem anno.
carrot: egy emailt megér, hogy hozzád esetleg mennyiért szállítanák ki, hátha vállalnák... Mondjuk gari miatt jobb ha helyben veszed az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Thulcandra
senior tag
Egyszer nem viszünk magunkkal tartalék belsőt ... erre:
Alig megyünk 6-7 kilométert, egyik bicikli hátsó kereke laposan nyekereg. Különösebb gond nincs, kerékpár felfordít és mivel kulcs, illetve "defekt kellék" készlet mindig van nálunk ugyebár (persze máskor van belső is a készletben - igaz most se bánom, hogy nem volt, legalább így megtörténhetett eme remek, csupa meglepetéssel és kérdőjellel teli kaland is) ezért rögtön le is kaptam a kereket, a külsőt, a belsőt... kicsit fura látvány, a belsőn 2 folt már díszeleg, az egyik úgy néz ki mint ha házilag gyártották a volna, a másik pont a szelep alatt domborodik, a környékén jól látszik a gondos csiszolás (a ragasztás előtti, ugye) - gondos, azt hiszem túl alapos is, mert nagyon nyűtten néz ki a gumi, így itt nem is ért meglepetés: az új lyuk ezen a szépen csiszolt területen bugyborékolt az elém tartott zacskó vízben.
Közben a nap első meglepetése kedves pajtásnőmet "szórakoztatta", ő igazából úgy tudta teljesen új belső van a kérdéses biciklin, így nem maradt el az ámulás és a jó magyar b*zmegolás sem. Mivel ezalatt már végignéztem a teljes gumit más lyukat nem találva gyorsan be is ragasztottam, haladjunk már tovább. Haladtunk volna, de több mint 10 éve nem volt dolgom váltóval, így ebbe egy-két percre bele is keveredtem, szerencsére aztán helyükre kerültek a dolgok.
Pumpáljunk! Nyomjuk neki tandemban, nem igazán akar menni bele a levegő erre egyszer csak a pumpa fogja magát és szétesik. Pajtásnő kerít egyet (egy kis faluban voltunk), folytatjuk a mókát mire egy kisebb durranással az aznap vásárolt pumpatömlő darabjaira robban - ez volt számomra az első meglepi. Sebaj, kaptunk tömlőt is, de csak nem keményedik a kerék. Leszólítunk egy ház udvarán álló családot, van-e kompresszor esetleg, a háziúr segítőkész, beenged minket, bringát letolja a pincébe, a kompresszor sistereg, aztán kapjuk a hírt: ez bizony állandóan leereszt!
- Nem lett jó a folt talán? - kérdi
- Az biztos jó, megnéztem ragasztás után...
- Nem bökte ki mikor felrakta a külsőt?
- Olyat soha nem csináltam! (na jó egyszer, végső elkeseredésben egy csavarhúzó segítségével mászott vissza a külső, meg is lett a baj, de egy újabb folt és ismét a csavarhúzó segítségével helyére feszített külső után vidáman mentünk tovább)
- Szedje itt szét nyugodtan, nézze meg! - jön az ajánlat, hülyék lennénk nem élni vele, végre egy garázs, de igazából a kompresszor a lényeg, meg egy láda víz.
Találok még egy lyukat, ragaszt, felfúj, cseszné meg, még mindig ereszt, de nem a foltoknál, hanem egy újabb lyuknál! Ez már nem lehet, ilyen nincs, kapkodva nyomok arra is egy foltot, természetesen azt már elcseszem, foltra folt, nem érdekel most már - sikeresen rárakom. Hárman bámulva forgatjuk végig a vízben gumit lassan, sehol egy buborék. Jól van. Külsőben tüske, üveg iránti tapogatózás megvolt, mitől lett ez a két lyuk nem tudom, fejemen egy két hülye gondolat is átvillan, de ezeket most nem szabad kimondani.
Ezúttal a háziúr rakja össze a most már lyuk, és egész biztosan tüske mentes kereket, ő nem használ semmi szerszámot, úgy látszik szeret veszettül erőlködni, de legalább biztosra megy, kis fáradozás után kezembe nyomja a kereket, én meg a helyére rakom a vázon (a váltó most már nem akadály), kezet mosok...
A kerék meg ismét lapos. 3 lyuk, 4 folt után, egy szétesett pumpa meg egy felrobbant pumpatömlő után elegem lett, hívtam a sógort legyen szíves kocsival hazasegíteni a pácienst. Az, hogy a fejemben mik villannak meg, már végképp nem érdekel, megköszönjük a segítséget, aztán távozunk a színről.
Itthon. Az a rohadt kerék nem hagy nyugodni. Leveszem, belső felfúj, víz nélkül is érzem: a másodjára felkerült folt legszélén erősen szelel. Nem a folt ereszt, ott tátong egy újabb szemét lyuk. Nem értem. Végigtapogatjuk ketten a külsőt, lassan, többször, ugyanez a felnivel is. Nem találunk semmit. A belsőnek pedig a felni felé néző oldala lyukadt most ki, ami szintén teljesen baromság. Vagy tartalék belsőt nem magunkkal cipelni volt baromság? Lehet. Egy biztos, többet ilyen jó túránk ne legyen!Szerintetek mitől lett ennyi lyuk? Történt már mással is hasonló?
Természetesen köszönet mindenkinek ez úton is, aki ma segített nekünk. Igaz a problémát nem sikerült megoldani, de jó érzés volt látni, hogy vannak még emberek, akik gondolkozás nélkül segítenek annak aki bajban van, még ha vadidegen is.
[ Szerkesztve ]
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
fidig
tag
válasz Thulcandra #19649 üzenetére
Ez nem semmi.
Múltkor nekem is volt hasonló, de szerencsére csak két defekt egymás után, viszont mindkettő a szelep mellett. ott ér körbe a felniszalag és vszínűleg oda csípődhetett be... de most már folttal megerősítve jól bírja, a balcsit is körbementem veleA remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest