Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • george11

    senior tag

    válasz bartucc #2259 üzenetére

    1,4-et ne. Az a Fiat szégyene volt, és elég hamar le is váltották az 1,2-es motorral.
    Meg amúgy sem érdemes ilyen pici motorral ekkora autót venni, csak szenved vele, menni nem megy(mondjuk egy 1,2-es bravo lenyom egy 1,6-os Golff4-et), de legalább többet eszik, mint az enyém :DDD
    Nehéz autó a Bravo. Az enyém feltankolva több, mint 1200kg, így kell mellé egy rendes motor is. Az 1,6 egy jó kompromisszum, de vannak ilyenolyan elektromos bajai. Az 1,8 ami nekem van egy elég jó kompromisszum, mert kevés piacon forgalmazták(olasz-francia-német), és minden létező elektromos basz japán benne :F (hitachi, nippon denso és társai) Ennél fogva, ha cseréled benne az olajat, és hidegen nem tiprod, akkor egyszerűen nem megy tönkre. Nálam 9 éve van, már 200.000km felett jár, és elektromos téren eddig csak izzókat cseréltem a fényszóróban :U Se hőgomba, se légtömegmérő(igen ilyen is van benne, pedig se nem turbós, se nem dízel), se semmi hiba. 60.000km-ként szíj+görgő+vízpumpa csere, meg ugye a fék, ami fogy. Van benne minden, ami kellhet egy átlag parasztnak(szervó, klíma, elektromos ablak,tükör, fűthető tükrök, centrál, légzsák, színesüveg) az ára a béka segge alatt, ha nem volt gányolva akkor a rozsdát hírből sem ismeri. Az enyém első szériás(96-os), és sehol semmi korrózió, pedig télen-nyáron az udvaron alszik.
    És ugye ottvan a 2.0HGT 5 hengerrel ;] picit többet eszik, mint az 1,8(kb +1 liter), de a hang kárpótol [link]

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák