Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AeSDé Team

    őstag

    Sziasztok!

    NAV Online Számlázós kérdés:

    Egy számlámnál beállítottam teljesítési időszakot, mert ugye abban az időszakban készült az adott munka, és így véglegesítettem a számlát.

    Utólag vettem csak észre, hogy az "Adatszolgáltatás státusza" nem "Sikeres", hanem "INCORRECT_HEAD_DATA_PERIODICAL_SETTLEMENT" üzenetet ír ki helyette.

    A felület nem mondja el hogy ez mit jelent, sőt a teljes hibaüzenetet is a HTML-ből kellett kivadásznom. Ebben a fejlesztői dokumentációban viszont már lehet olvasni erről a hibáról: [link]
    A hiba oka az, hogy kitöltöttem a teljesítési időszak eleje/vége mezőket, de nem jelöltem a számlát "periodikus"-nak.

    Ez egy több hónapos számla. Mit tehetek ez ügyben? Az úgy rendben van, hogy ha egy ilyen régi számlát módosítok, kitörlöm a teljesítési időszak mezőket, és megjegyzésben hivatkozok a fenti hibára mint módosítás okára?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák