Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teodor52

    senior tag

    Sziasztok!

    Nyerges szerelvény vonóponti erőszabályozásával(CFC) illetve az ebből eredő fékbetétkopások eloszlásával kapcsolatos kérdéssel fordulnék hozzátok.

    Az ebs érzékelőinek(pl:légrugók nyomása, kerekek mozgásállapota, csúszása) és öntanuló algoritmusának segítségével bizonyos pontossággal képes meghatározni a vontató és a pótkocsi tömegviszonyát, így a vontató és a pótkocsi lefékezettségi aránya ideális lesz tehát a nyeregszerkezetben nem ébrendek toló és húzó erők ha még is akkor inkább a húzóerők lesznek a dominánsabbak szerintem

    A kérdés, hogy a vontató vagy a pótkocsi fékbetétei kopnak el hamarabb és melyik hány km-ert bír ki?

    Ui: ha figyelembe veszem a féknyergek számát, akkor a póton(6db) kisebb mértékű lesz a betétek kopása, de akkor is nagyobb fékerőt kell kifejteni a vontatmányra mint a vontatóra, hogy az ebs a CFC-t teljesíteni tudja.

Új hozzászólás Aktív témák