Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NowWhat?

    tag

    1-2 ingyenes ötlet amit szívesen fogadnék az Inviteltől:

    1.) Elektronikus számla. Gondolom nem én vagyok az egyetlen ügyfél aki ki nem állhatja már a csekkeket, főleg, hogy az Inviteltől 2-t is kapok. ADSL + mobilnet. Az ember nem fut egyből a postára, ide teszi, oda teszi a csekket amíg vagy elkeveredik vagy elfelejti az ember. Sokunk számára praktikus lenne az elektronikus számla, amit e-mailben küldenétek és melynek az összegét fizetéskor online a bankkártyámmal be tudnék fizetni. Az Invitel megspórolná a csekkek díját én pedig a csekkekkel való szarakodást. Működő példaként megtekinthető a Vodafone ilyen jellegű megoldása.

    2.) Saját ügyintéző biztosítása. Sokszor állati idegesítő tud lenni, hogy ha az Invitelnél az ember valamit el akar intézni akkor ahányszor az ember betelefonál mindig egy másik ügyintézővel kell beszélnie és mindig újra és újra elő kell adnia a történetét. Azok meg tologatják egymás között az ügyemet aminek az a vége, hogy az embernek 2 hónapig tart egy szerződéskötés. Lásd az én példámat. Miért nem lehet azt kivitelezni, hogy ha én betelefonálok az Invitelnek, akkor aki felveszi az ügyemet vagy problémámat az vigye és kísérje végig a megoldásig? Sok kellemetlenséget megspórolnánk így egymásnak. Illetve ezúton hamar fény derülne a gyengébb ügyintézőkre akik nem alkalmasak a feladatra és esetleges cserével lehetne végre normális szolgáltatást nyújtani. Működő példaként szintén a Vodát tudnám említeni.

Új hozzászólás Aktív témák