Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Alpi. #119 üzenetére

    BF 2042-nél megdőlt ez a dolog relatíve gyorsan, mert a 32vs32-es mapokon is ugyanolyan szarul futott a játék, mint a 64vs64-es mapokon, és ez így van a mai napig (mármint nem az, hogy overall szarul fut, mert a CPU limitet sikerült eliminálniuk - de ettől még nem jobb a teljesítmény a kisebb méretű, 32vs32 mapokon, mint 64vs64-en).
    Egyszerűen lelépett a talent a cégtől, nem maradt senki, akinek átfogó ismeretei lennének a Frostbite motorról.
    Hozzá nem értő közönségnek meg bármit be lehet adni, és nagyjából az volt a narratíva, amit írsz.
    Csak hát a fentebb említett parancsot ha még akkoriban a menüben beírtad konzolba, ott is látható volt, hogy jóval mélyebbre mennek ezek a problémák. A menüben, ahol nem történik semmi...

    #120 AxBattler

    Igen, van itt mindenféle gond. A videóban arról is beszélnek, hogy valószínűleg a procihasználat azért ilyen brutális, mert a CPU a háttérben egyszerre "streamel, és kitömörít" egy olyan eljárással, ami konzolon szokás, és pécén ezt az eljárást borzasztóan erőforrásigényes és felesleges alkalmazni. Meg is mutatja az ide vonatkozó fájlokat a játék mappájában.

    Amúgy végére értem én is, majdnem pontosan 20 óra volt.
    Minden percét élveztem, de hardon is borzasztóan könnyű volt. Feltolom majd rendesen a nehézséget köv. végigjátszásnál.
    A produkciós értéke viszont rendkívül magas, és ez mindenképpen elismerésre méltó.
    Talán csak a Rockstar készít hasonló minőségű játékokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák