- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
snowdog
veterán
válasz gabor_01 #13431 üzenetére
Azért volt eredménye a tesztelésnek (jó régen csináltam hasonlót), mert kiderült hogy nem működött a térképcserélő (bár én azt hittem működött, és átváltott).
A hibát kijavítottam, és most már megjelennek a figyelmeztető táblák. Természetesen nem tudom a valóságban hol vannak átkelők (több képet készítettem, ide csak egyet teszek be), de ami ezen a képen látszik ott bizosan van, és a jelzés még a kereszteződés előtt megjelent. (Az fda adatai: Magyarország 2012.Q2, 2012 NAVTEQ 120731)
[ Szerkesztve ]
-
plajos
aktív tag
válasz gabor_01 #13428 üzenetére
Amikor utoljára egy újabb verziót teszteltem (már nem emlékszem melyiket) a NavteQ fda biztos ami biztos alapon jelezte és bemondta az út ellenkező oldalán lévő táblákat is. Gyorsan megváltam tőle. SZERINTEM a Topmap fda kevesebb de pontosabb adatot tartalmaz.
[ Szerkesztve ]
-
s.martin69
csendes tag
válasz gabor_01 #13451 üzenetére
Szia!
Ne haragudj hogy beleszólok de próbáld ki a Primót
skin nélkül Plajos UX-el. Nem a Navteq -el van a baj!sys.txt
[warning.driveralert.settings]
max_display_count=2
show_timeout=5
preshow_distance_cat0="100"
preshow_distance_cat1="100"
preshow_distance_cat2="100"
preshow_distance_cat3="100"
preshow_distance_cat4="100"tuti hogy előre mond mindent.
S.martin
[ Szerkesztve ]
-
nemcso
senior tag
válasz gabor_01 #13451 üzenetére
De az előjelző szürke tábla már jó segítség lehet, hogy mire kell számítani.
Nálam pont a Máramarosisziget utcánál vált pirosra szürkéből. Fontos hogy 3D-ben jó, 2D-nél már elcsúszik az egész.
(NavteQ térkép + Plajos nagybecsű alkotása kombóval)Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
plajos
aktív tag
válasz gabor_01 #15700 üzenetére
Szia!
Egyrészét leszerelték és került fel új is. Itt vannak az M0 fix traffipaxok:
19.0028364,47.4004892,1,80,1,76 ;M0 déli szakasz 6-os úti csomópont M5 felé
19.0253108,47.3794093,1,80,1,275 ;M0 déli szakasz M1 felé
19.3160742,47.4170104,1,110,1,11 ;M0 Vecsési lehajtó előtti mátrixtábla (42+610 kmsz.)
19.3154571,47.4161461,1,110,1,186 ;M0 Vecsési lehajtó előtti mátrixtábla (42+480 kmsz.)A 6-os úti csomópont előtti trükkös. Előtte 100 km/h a megengedett sebesség. A csomópont előtt van egy 80-as tábla, a tábla után 15 méterrel van egy vas traverz onnét mér hátulról a kamera.
[ Szerkesztve ]
-
c4
őstag
válasz gabor_01 #17727 üzenetére
Köszi. Akkor nincs megoldás...
Érdekes koncepció az NNG-től, ki is hagyhatták volna az útvonal opciókat nyugodtan, így semmi értelme.
Mondjuk a 8. ker Szigony utcától indulva, célként az Árpád-híd budai hídfő utáni célpont esetén erőltetni a nagykörút használatát, pláne a felújítás alatt... Szegény turista pont megőrül a közlekedéstől, mire átverekszi magát a forgalmon. Míg a már említett Izabella utcán 6 perc alatt a Ferdinánd-hídon van. Az iGO csak a Szondi utca elhagyása után kínálja fel ezt az útvonalat. Pedig semmi értelme, egyenesen jössz végig az Izabellán. De ott a Mező Imre, Rottenbiller út - Dózsa György út... Baross utca - Hungária krt... (bár ezt sem választanám forgalmi okok miatt). Na mindegy, ingyen ne panaszkodjunk, ez van. Bár akkor is így lenne, ha fizetős a szoftver. Mérgelődjön, aki fizet érte. -
c4
őstag
válasz gabor_01 #17736 üzenetére
Nem, nem...
Nem aktuális forgalmi alapon gondolkodom. Egyszerűen tudható, hogy a nagykörút és a Hungária krt. lényegesen nagyobb forgalmat bonyolít le, mint az említett Izabella utca. De mint írtam, mindegy, ez van, ingyért' ne sírjon a szám. Talán utoljára a Mio volt elég rugalmas útvonal tervezésben és áttervezésben... Csak ugye térképfrissítés már nuku. Az online szoftverek nálam kiesnek a képből. -
gipsztigris
addikt
válasz gabor_01 #18153 üzenetére
Akkor úgy fogalmaznék, hogy ez qrvára nem általános, hogy az ember végig autózza fél európát úgy, hogy csak egy töredékére akar útdíjat fizetni. Sajnos, ebben az esetben marad az "újratervezés".
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Bucy
aktív tag
válasz gabor_01 #18153 üzenetére
Ezt már én is hiányoltam régen, például az országinfónál lehetne egy beállítási lehetőség fizetős utakra.
A csak Pest megyei matrica meg szerintem elég sok szomszéd megyésnek opció, én is végig tudok pályázni Pestre egy matricával. Ez más országrészeknél is előjöhet szomszéd nagyvárosba ingázásnál. Szerintem lenne igény az állíthatóságra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN