Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbius
veterán
válasz dabgergo #15624 üzenetére
Én az alábbiakat tenném:
Bemennék megint a szervizbe, bejelenteném a problémámat és hogy jótállás keretében történő javítást kérek. Ha azt mondják, hogy nem vállalják, akkor megpróbálnám meggyőzni őket, hogy ezek szerint a Lenovonál már nem számít hibának, hogy a zsanér elgyengült és emiatt holtjátéka van a gépnek, ill. hogy vásárláskor nem volt holtjátéka, használat során alakult ki, ami az alkatrész elhasználódása, elgyengülése okoz. Ez lehet akár anyaghiba is. Mindezek pedig a jótállás körébe tartozó problémák, mivel nem rendellenes használat következtében keletkeztek.
- Ha továbbra is kötik az ebet a karóhoz, akkor kérnék tőlük egy nyilatkozatot, hogy ők az általam bejelentett hibát nem javítják ki az érvényes jótállás keretében.
- Ezután elkérném a vásárlók könyvét, és szép komótosan leülnék és leírnám a véleményemet/panaszomat kellően részletesen úgy 4-5 A/4 oldalnyi terjedelemben ott a szervizben, néha hangosan emlegetve, hogy nem biztos, hogy jót fog tenni ez az egész hercehurca az IBM/Lenovo hírnevének.
- Ezt követően lepecsételtetném a szervízzel, 1 példányt elkérnék és közölném velük, hogy az esettel találkozni fognak a médiában!!!
- Felkeresném a fogyasztóvédelmet a vásárlók könyvének nálam maradt példányával.
- A leglátogatottabb netes orgánumoknak és az írott sajtónak is eljuttatnék egy-egy levelet az esettel kapcsolatban
- Továbbá az egészről tájékoztatnám a központi Lenovo Customer Supportot, leírva csalódottságomat.
Várnám a reakciókat...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
- Lenovo Thinkpad X250 (két akkus változat+samsung 860 Evo SSD)
- Üzletből, garanciáHP EliteBook 840 G8 14"FULLHD IPS üzleti ultrabook, i7-1165G7 4mag/16RAM/512SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest