Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TOZ

    addikt

    válasz hcpeter #1337 üzenetére

    Sajnos rosszul ertelmezed:
    "Beszállításos vagy postázásos szolgáltatás esetén a termék javítására vagy cseréjére egy kijelölt szervizközpontban kerül sor, ahova az eljuttatást vagy elszállítást Ön szervezi meg. A meghibásodott terméket megfelelően csomagolva a Szervizszolgáltató utasításai szerint Önnek kell elszállítania vagy postára adnia (előre fizetve, hacsak más utasítást nem kapott) a megjelölt helyre. Miután a termék javítása vagy cseréje megtörtént, Ön átveheti azt. Amennyiben a termék átvétele nem történik meg, úgy az Ön Szervizszolgáltatója saját belátása szerint rendelkezhet a termékkel. Postázásos szolgáltatás esetén a terméket a Lenovo saját költségén juttatják vissza a Önhöz, hacsak az Ön Szervizszolgáltatója másképpen nem rendelkezik." - angol terminologiaval ezt hivjak carry-in or mail-in warrantynek

    Az on-site lenne, amit te szeretnel:
    "Helyszíni szolgáltatás esetén az Ön Szervizszolgáltatója vagy megjavítja, vagy kicseréli a meghibásodott terméket a helyszínen. A termék szét- és összeszereléséhez megfelelő munkateret Önnek kell biztosítania. Egyes termékek esetében bizonyos javításokhoz szükség lehet arra, hogy az Ön Szervizszolgáltatója a terméket elküldje egy kijelölt szervizközpontba."

    forrás

    Ha nem "kezalol" vetted a gepet, hanem szamlaval rendes garancia jeggyel (amely ugyan nem kell a garancia ervenyistesehez) akkor az ott szereplo vasarlasi datum lesz a garancia ido kezdete. (mintha a regi topicban errol lett is volna info - talan Bobmastertol)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák