- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Huami Amazfit Bip, Bip Lite, Bip S, Bip U
Olvasd el az összefoglalót mielőtt kérdezel!
Frissítve 2021. február
▼▼▼ Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra! ▼▼▼
Új hozzászólás Aktív témák
-
HGTimber
tag
Sziasztok!
Pár órája vásároltam egy ilyen Amazfit Bip-et.
A dobozból kivettem, először a bluetooth-szal párosítottam - rendben megtörtént, majd felraktam a Notify & Fitness for Amazfit-et, azzal is párosítottam, fel is ismerte, össze is csatlakozott, majd elkezdett mindenfélét frissíteni. Jött a legújabb firmware - V1.1.1.00, GPS és A-GPS frissítés, majd szinkronizálás...
Látszólag minden szép és jó, de sajnos az óra kijelzőjén folyamatosan ez jelenik meg: Connect APP to retry.
Feltettem a gyári MI Fit-et is, azzal is csatlakozik, számolja a lépéseket, ill. méri pulzust, de sajnos semmi más nincs a kijelzőn, csak a Connect APP to retry. Már az őrületbe kerget, mert semmit nem csinál. Már 3x-4x töröltem a párosított eszközök közül, lecsatlakoztam, majd újra csatlakoztam, akkor mindent újból lefrissít, a csatlakozásnál rányomtam az órán a zöldre, de csak nem akarja az igazságot.
Mit tehetek, hogy működjön? Legyen szíves valaki segítsen!